Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@01:50:00 GMT

چرا پوگبا نزدیک تر از همیشه به رئال است؟ (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۰۹۳۷

پل پوگبا فصل بعد خود را در رئال مادرید می بیند و منچستر هم می داند که حفظ یک بازیکن ناراضی سود چندانی برایش نخواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، پل پوگبا رئال را به یوونتوس و نیز تمدید قرارداد با منچستریونایتد ترجیح می دهد. این پیغامی است که از طرف اطرافیان پوگبا شنیده می شود.

 

رئال از چند سال پیش در پی جذب پوگباست و پس از شکست مذاکرات سال 2016، ستاره فرانسوی ترجیح داد به یونایتد بپیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

4 سال بعد، پوگبا در پی ترک یونایتد است و رئال را بهترین و بزرگترین چالش دوران فوتبال خود می داند.

 

 

 

 

رئال حالا به جذب پوگبا نزدیک تر از همیشه است و برای این مهم، دلایل واضحی وجود دارند.

ابتدا اینکه خود بازیکن پوشیدن پیراهن رئال را هدف قرار داده است. ملاقات اکتبر سال گذشته او با زیدان در دوبی، گمانه زنی ها در مورد او را بیشتر کرد و مشخص شد که او رئال مادرید را به هر گزینه دیگری ترجیح می دهد.

قرارداد پوگبا تا 2021 اعتبار دارد و هرچند یونایتد می تواند یک طرفه قرارداد او را یک سال دیگر نیز تمدید کند ولی طبق ادعای اطرافیان پوگبا، این کار تنها باعث بیشتر شدن عصبانیت بازیکن خواهد شد و آنها در واقع بازیکنی ناراحت و ناراضی را یک سال بیشتر در اختیار خواهند داشت.

یونایتد دو راه بیشتر پیش رو ندارد: یا تمدید طولانی مدت با پوگبا یا رضایت به فروش او.

 

 

 

 

دلیل دوم نزدیک تر شدن پوگباذ به رئال، به کاهش ارزش این بازیکن در پی شیوع کرونا و تعطیلی فوتبال بر می گردد. اگر منچستر برای فروش پوگبا تا پیش از کرونا 115 میلیون یورو در نظر گرفته شده بود، این رقم حالا نصف شده است تا شرایط برای اقدام جدی رئال بیش از پیش فراهم شود.

 

دلیل سوم هم به انگیزه مینو رایولا ایجنت پوگبا برای نهایی کردن این انتقال بر می گردد. او اخیرا در مصاحبه ای گفت که دوست دارد بالاخره یک انتقال بزرگ را به رئال رقم بزند. رایولا در حال حاضر آرئولا را در رئال دارد ولی قرارداد این بازیکن قرضی است. ایجنت ایتالیایی حالا می خواهد یک ستاره بزرگ را به صورت قطعی به رئال منتقل کند. فعلا بازار نقل و انتقالات به دلیل کرونا بلوکه است ولی پس از شروع مجدد فوتبال، پوگبا نزدیک تر از گذشته به رئال خواهد بود.

 

منچستر یونایتد پل پوگبا رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد پل پوگبا رئال مادرید نزدیک تر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن رئال که ژابی برای لورکوزن می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، ژابی آلونسو برای تقویت خط دفاعی بایرلورکوزن برای فصل آینده، یک بازیکن رئال مادرید را در نظر گرفته است. رافا مارین، 21 ساله، بازیکن سابق تیم جوانان رئال، در حال حاضر به صورت قرضی در آلاوس حضور دارد.

روزنامه آلمانی بیلد فاش کرد که رافا مارین بازیکنی است که ژابی آلونسو بسیار دوست دارد او را برای فصل آینده به خط دفاعی تیمش اضافه کند. استانیشیچ پس از یک فصل حضور قرضی به بایرن باز می گردد، در حالی که جاناتان تاه و پیرو هینکاپیه ممکن است تابستان امسال لورکوزن را ترک کنند.

رافا مارین فصل خوبی را در آلاوس سپری می کند و رئال مادرید قصد دارد او را در تابستان امسال بازگرداند، اما این احتمال هم وجود دارد که رئال او را به لورکوزن قرض بدهد تا با کسب تجربه بیشتر سال های بعد برگردد و تبدیل به یکی از ارکان خط دفاعی تیم شود.

دیگر خبرها

  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • عصبانیت ستاره یونایتد: دست از آزارم بردارید
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • بازیکن رئال که ژابی برای لورکوزن می‌خواهد
  • کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید
  • معاون رییسی: دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است
  • دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است یا شنبه ها؟ | پاسخ معاون رئیسی
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!