Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان از آغاز فعالیت کسبه کم خطر با رعایت اصول بهداشتی از ۲۳ فروردین خبر داد.

به گزارش برنا از قزوین، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: درحالی که از ۲۳ فروردین ماه فعالیت کسب و کار‌های کم خطر با رعایت اصول بهداشتی آغاز می‌شود، اما خروج از منزل باید بسیار حداقلی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منوچهر حبیبی افزود : دو سوم کارمندان ادارت نیز باید از همین روز در محل کار حاضر شده و یک سوم مابقی به شکل دورکاری فعالیت‌های خودشان را انجام دهند و یا از مرخصی استفاده کنند.


وی با بیان اینکه مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی قزوین تا پایان فروردین تعطیل خواهند بود، گفت : اماکنی همچون استخر‌ها و باشگاه‌های ورزشی که خطر ابتلا به ویروس کرونا را افزایش می دهد باید تا پایان فروردین  تعطیل بمانند.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین بیان کرد: زیارتگاه‌ها، بقاع متبرکه و اماکن مذهبی نیز به علت ایجاد تجمع افراد و اینکه می‌تواند خطر انتقال ویروس کرونا را افزایش دهد، باید تا ۳۰ فروردین تعطیل بمانند.


منوچهر حبیبی بر حفظ سلامت مردم تاکید کرد و گفت: هرگونه فعالیت باید با نهایت احتیاط و رعایت موارد بهداشتی انجام شود تا از خطر ابتلا به ویروس کرونا جلوگیری کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ویروس کرونا طرح فاصله گذاری اجتماعی تعطیلی اماکن مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۱۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آغاز رویداد جایزه جوانی جمعیت
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • آغاز روکش آسفالت آزادراه تهران کرج قزوین
  • افزایش تورم خوراکی‌ها در آغاز سال
  • صادرات ۱۲ هزار تُن کالا از قم در فروردین ۱۴۰۳
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • آغاز به کار رسمی مرکز جامع سلامت معلم کلایه + فیلم
  • فعالیت ۴۰دستگاه انواع پهپاد در عرصه‌های کشاورزی استان قزوین
  • تداوم نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در قزوین