Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی غلامی دبیر ستاد ازدواج دانشجویی در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه ساعت ۲۴ امروز، دوشنبه ۱۸ فروردین ماه آخرین مهلت شرکت در برنامه پیک عاشقی است گفت: پیک عاشقی شامل چهار مسابقه با عناوین «یار مهربان»، «تجربه نگاری»، «هفتگی» و «روزانه عیدانه» بوده و همه دانشجویان متأهل کشور که تاریخ عقدشان از ابتدای سال ۹۳ تا پایان سال ۹۸ باشد می‌توانند در این برنامه ثبت نام و شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامی در ادامه گفت: تاکنون بیش از ۶ هزار زوج در این طرح شرکت کرده اند. با توجه به اینکه این برنامه یک بار تمدید شده امکان تمدید مجدد وجود ندارد.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی اظهار کرد: علاقمندان برای استفاده از این ویژه برنامه می‌توانند به پایگاه اینترنتی ستاد ازدواج دانشجویی (nahad.ir) و یا اپلیکیشن باشگاه ازدواج (قابل دریافت از کافه بازار) مراجعه کنند.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی در ادامه درباره جزئیات بیشتر این طرح، گفت: امروز آخرین مهلت ارسال آثار و پاسخ دادن به سوالات است.  اگر شرایط کرونایی ادامه دار شود برای پر کردن وقت خالی دانشجویان برنامه‌های خاصی را برگزار خواهیم کرد و ارتباط آموزشی خود با زوج‌ها را حفظ خواهیم کرد.

غلامی درباره هدف از برگزاری این برنامه توضیح داد و افزود: هدف از برنامه پیک عاشقی، تداوم ارتباط با زوج‌های دانشجو و استفاده بهینه آنان از اوقات فراغت در اسفندماه و نیز ایام نوروز است.

بیشتر بخوانید: امروز، شرایط ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی اعلام می‌شود

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی درباره جوایز شرکت در مسابقات پیک عاشقی، مطرح کرد: زوج‌های شرکت کننده در هر چهار بخش برنامه که بالاترین امتیاز را داشته باشند، افزون بر جایزه دریافتی از بخش‌ها، در قرعه کشی جایزه ویژه نیز شرکت داده می‌شوند. ۲۰ سفر مشهد مقدس برای بیست زوج و ده‌ها کارت هدیه بانکی از جمله جوایز پیک عاشقی است. در هر بخشی بیش از ۵۰ هدیه ویژه داریم.

غلامی در پایان یادآوری کرد: در هر قسمت هدایای از قبیل سفر به مشهد مقدس و هدایای نقدی در نظر گرفته شده و  و با توجه به استقبال زیاد از بین تمام کسانی که در این طرح شرکت کرده اند بدون توجه به برنده شدن قرعه کشی برای هشت سفر به مشهد مقدس بعد از پایان ویروس کرونا انجام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ازدواج دانشجویی زوج دانشجو دبیر ستاد ازدواج دانشجویی پیک عاشقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۱۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تجلیل از برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویی برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی صدر، معاون امور آزمون های سازمان سنجش در این مراسم گفت: در سال ۱۳۷۵ این المپیاد با ۶ رشته و در سال ۱۴۰۳ با ۲۳ رشته برگزار شد. داوطلبان علاقه مند برای شرکت در المپیاد علمی دانشجویی که هم زمان با آزمون کارشناسی ارشد است باید به سایت سنجش مراجعه کنند و با تکمیل فرم ثبت نام و تایید گزینه علاقه مند به شرکت در المپیاد علمی دانشجویی اقدام به شرکت در آزمون کرده و شانس خود را برای قبولی در المپیاد علمی دانشجویی بسنجند.

وی افزود: پس از اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد سازمان سنجش ۱۵ نفر برتر رشته های ۲۴ گانه المپیاد دانشجویی با توجه به بالاترین نمره علمی کسب شده در آزمون ارشد (بدون احتساب معدل ) معرفی می شوند.

صدر ادامه داد: این المپیاد در ۱۰ دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه مازندران، دانشگاه تبریز، دانشگاه بوعلی سینا همدان، دانشگاه رازی کرمانشاه، دانشگاه اصفهان،دانشگاه شیراز،دانشگاه باهنر کرمان،دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

کد خبر 6100565

دیگر خبرها

  • تاکید بر توسعه فعالیت‌های فرهنگی جهاددانشگاهی در دانشگاه‌ها
  • مراسم تجلیل از برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویی برگزار شد
  • مشارکت دانشگاه‌های تهران در اجرای دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی
  • برتری تیم دانشجویی کرسی آزاداندیشی واحد یادگار امام در دور نخست مرحله کشوری
  • امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون زبان MSRT اردیبهشت ۱۴۰۳
  • «هشت شب، هشتِ شب» قرار عاشقی با امام هشتم در منطقه ۱۱ اصفهان
  • جزئیات برنامه دهه کرامت
  • جلسه ستاد انتخابات استان تهران
  • تدارک ۱۲۰ هزار عنوان برنامه با مشارکت مردم در سراسر کشور
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است