Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@08:21:54 GMT

میشل عون خواهان حمایت بین المللی از لبنان شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۱۲۷۴

میشل عون خواهان حمایت بین المللی از لبنان شد

رئیس جمهوری لبنان خواستار حمایت جامعه جهانی از کشورش جهت مقابله با پیامدهای بحران اقتصادی و شیوع ویروس کرونا شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، میشل عون، رئیس جمهوری لبنان امروز (دوشنبه) در جریان دیدار با نمایندگان گروه بین‌المللی حمایت از لبنان خاطرنشان کرد، لبنان از رکود اقتصادی گسترده، کاهش تقاضای داخلی و واردات، کمبود شدید ارز خارجی، بالا رفتن آمار بیکاری و میانگین فقر، افزایش قیمت‌ها و همچنین کسری مالی ناشی از کاهش درآمدهای مالیاتی رنج می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهوری لبنان همچنین تصریح کرد: با توجه به خطیر بودن اوضاع مالی کنونی و پیامدهای اقتصادی چشمگیر بر شهروندان لبنانی و افراد مقیم و آوارگان، برنامه اصلاحات ما به حمایت مالی خارجی به ویژه از سوی کشورهای دوست و گروه بین‌المللی حمایت از لبنان نیاز خواهد داشت و این امر برای انجام پرداخت‌ها و توسعه بخش‌های حیاتی ما لازم است.

میشل عون تاکید کرد: ما به صورت گسترده بر حمایت مالی بالغ بر ۱۱ میلیارد دلار که در کنفرانس سیدر قول آن داده شد، حساب باز می‌کنیم که این حمایت به صورت اساسی برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های زیرساختی اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: میشل عون لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۱۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری وبینار بین‌المللی «شیخ بهایی؛ معمار تمدن‌ساز»

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، شیخ بهایی؛ عارف زمان شناس، شیخ بهایی ومعماری جلوه های ناب ایرانی –اسلامی، شیخ بهایی؛ عالم گفت‌وگو محور، و شیخ بهایی و زبان فارسی محورهای وبینار بین‌المللی «شیخ بهایی؛ معمار تمدن‌ساز» است.

«شیخ حسن بغدادی» عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان، «آیت الله محمدباقر محمدی لائینی»، نماینده ولی فقیه در مازندران، «دکتر عزیز بابایی» امام جمعه اهل سنت صادقیه، «دکتر محمدعلی آذرشب» مشاور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، «دلال عباس» استاد دانشگاه لبنان، «شیخ محب الله منعمی» اندیشمند و عالمی هندی در این وبینار سخنرانی خواهند کرد.

این وبینار رأس ساعت 2 بعد از ظهر برگزار شده و به صورت مستقیم از طریق لینک live.taqrib.ir پخش می‌شود.


 

دیگر خبرها

  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • بهار ۵۹؛ وقتی داد سندیکای خبرنگاران از حمله به مطبوعات درآمد
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی
  • هنیه: حماس خواهان رسیدن به یک توافق جامع است
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • ویدیو/ درگیری جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها به بهانه فلسطین
  • حمله موشکی مجدد حزب‌ الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • برگزاری وبینار بین‌المللی «شیخ بهایی؛ معمار تمدن‌ساز»