Web Analytics Made Easy - Statcounter

۳۱ تشکل دانشجویی دانشگاه‌های استان سیستان و بلوچستان در نامه‌ای به حسن روحانی، خواستار تجدید نظر هیات دولت برای بازگشایی مراکز آموزشی در این استان شدند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ۳۱ تشکل دانشجویی دانشگاه‌های استان سیستان و بلوچستان در نامه‌ای به حجت الاسلام حسن روحانی، ریاست جمهوری اسلامی ایران اعتراض خود را مبنی بر بازگشایی مراکز آموزشی در این استان اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن نامه به شرح زیر است:
 احتراما با توجه به بیانات اخیرتان مبنی بر بازگشایی مراکز آموزشی در این استان و استان‌های جنوبی همه مردم را بیش از پیش نگران کرده است. جناب روحانی ریاست محترم جمهور این سخنان باعث ایجاد سوالات و مسائلی را در اذهان شده که خوب است به آن‌ها بیندیشیم.

اولا این گفته جنابعالی که استان سیستان و بلوچستان در وضعیت سفید قرار دارد کاملا مغایر با دیده‌ها و واقعیت‌ها در استان است و معتقدیم که اگر شما به استان اشراف ندارید؛ خود جای تامل دارد! اما اگر اشراف شما مبتنی بر آمار‌هایی است که مشاوران شما وضعیت را سفید ارزیابی کرده اند حتما در انتخابشان تجدید نظر فرمایید.

ثانیا بر فرض سفید بودن وضعیت استان (که کامل اشتباه است)، این استان با دارا بودن بیش از ۸۰ هزار دانشجو که حداقل ۴۰ درصد این جمعیت از دانشجویان غیر بومی و خوابگاهی هستند، سهم بسزایی در انتشار ویروس به کل استان و کشور خواهند داشت و این مسئله زمانی نگران کننده می‌شود که دانشجویان غیربومی در خوابگاه‌ها روزگار میگذرانند و زنجیره انتقال را در همه جا گسترش خواهند داد.

ثالثا وضعیت نگران کننده بیمارستان‌های استان و نبود حداقل امکانات و تجهیزات پزشکی، آنچنان وضع را در بحران قرار داده است که اگر فکری به حال تجهیز کردن بیمارستان‌های استان نشود، دیر یا زود فاجعه‌ای انسانی رخ خواهد داد. فرض بر بازگشایی دانشگاه‌ها این فاجعه را بدون شک رقم خواهد زد و این هشدار و این نامه از طرف جامعه دانشگاهی استان به ملت شریف ایران و جنابعالی خواهد ماند؛ لذا با توجه به شرایط فعلی عقیده تمامی تشکل‌های دانشجویی سراسر استان این است که تا مدیریت کامل این ویروس منحوس باید حتی الامکان کلاس‌های دانشگاه‌ها به صورت مجازی دنبال شود و راهکاری اساسی پیرامون این قضیه اندیشیده شود.

پی نوشت:
بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زاهدان
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
بسیج دانشجویی دانشگاه ملی زابل
بسیج دانشجویی دانشگاه ولایت ایرانشهر
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زابل
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور زاهدان
بسیج دانشجویی دانشگاه دریانوردی چابهار
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس پسرانه شهید مطهری
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس دخترانه رسالت
بسیج دانشجویی دانشگاه فنی شهید عارفی زاهدان
بسیج دانشجویی دانشگاه فنی شهید حیدری خباز زاهدان
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زابل
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایرانشهر
بسیج دانشجویی دانشگاه مجتمع آموزش عالی سراوان
بسیج دانشجویی دانشگاه دانشکده صنعت و معدن خاش
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد چابهار
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور زابل
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد نیکشهر
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد سراوان
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قرآنی زاهدان
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زابل
جامعه اسلامی دانشجویان علوم پزشکی زاهدان
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه زابل
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار
انجمن اسلامی پیرو خط امام دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
انجمن اسلامی پیرو خط امام دانشگاه سیستان و بلوچستان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تعطیلی دانشگاه ها بازگشایی دانشگاه ها رئیس جمهور نامه تشکل های دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان اسلامی دانشجویان دانشگاه دانشجویی دانشگاه آزاد دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۱۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، واحد علوم و تحقیقات، برای نخستین بار در دانشگاه آزاد اسلامی و با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی اداره کل طرح و برنامه، بودجه و تعالی سازمانی با رهنمودهای قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی در واحد علوم و تحقیقات و معاونت توسعه و مدیریت منابع این واحد، موفق به دریافت گواهینامه‌های استاندارد بین‌المللی به شرح زیر شده است:

بیشتر بخوانید: دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات و شرکت ملی انفورماتیک سند همکاری امضا کردند

ISO ۱۰۰۰۲:۲۰۱۸ (فرآیند رسیدگی به شکایات ذی‌نفعان)؛

ISO ۱۰۰۰۴:۲۰۱۸ (سنجش میزان رضایت‌مندی مشتری)؛

ISO ۲۱۰۰۱:۲۰۱۸ (استانداردسازی مدیریت آموزشی مبتنی بر نیازهای فراگیران)؛

ISO ۱۰۰۱۵:۲۰۱۹ (مدیریت شایستگی و توسعه افراد)؛

گواهینامه ISO ۲۱۰۰۱ و گواهینامه ISO ۱۰۰۱۵؛ برای نخستین ‌بار در سطح دانشگاه‌های کشور توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، کسب شده است.

گفتنی است، اقدامات صورت گرفته در فرآیند کسب گواهینامه‌های استاندارد بین المللی ISO پیرو تاکیدات دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و متمرکز بر محورهای سند تحول و تعالی این دانشگاه، محقق شده است.

لازم به ذکر است، در مسیر دریافت این چهار گواهینامه، "محور راهبردی دانشگاه سرآمد و پاسخگو" مبتنی بر تحقق اهداف مندرج در بسته کاری مشتمل بر ارتقاء پاسخگویی و قابلیت حل مسئله، توسعه فناوری، نوآوری و کارآفرینی و ارتقاء جایگاه بین‌المللی و الهام‌بخشی، مدنظر قرار گرفته است.

همچنین "محور راهبردی دانشگاه کارآمد و پایدار" مبتنی بر تحقق اهداف مندرج در بسته کاری شامل دستیابی به سازمان یادگیرنده، فعالیت‌های منسجم و هم‌افزایی شبکه‌ای و تحول در فرهنگ سازمانی، از دیگر ضرورت‌های تبیین شده جهت دریافت گواهینامه‌های استاندارد بین المللی ISO در واحد علوم و تحقیقات، بوده است.

بر اساس این گزارش، گواهینامه‌های استاندارد بین‌المللی ذیل توسط شرکت کیفیت و انطباق پویا (KQR) دریافت شده است که ISO۱۰۰۰۲ و ISO۱۰۰۰۴ تحت لیسانس Benchmark certificate انگلستان و گواهینامه‌های استاندارد بین‌المللی ISO۲۱۰۰۱ و ISO۱۰۰۱۵ تحت لیسانس استرالیا، صادر شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229476 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند
  • جذب ۵۰ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد / برخورد با استادی که شکایت دانشجویی داشت
  • تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک
  • انتفاضه دانشجویان فرانسوی در حمایت از فلسطین
  • دفاع دانشجویان از مردم فلسطین نشان‌ می‌دهد حرف حق جای خود را باز می‌کند
  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • ظرفیت علمی و پژوهشی استادان سیستان و بلوچستان باید بالفعل شود