Web Analytics Made Easy - Statcounter

گسترش ویروس کرونا، مقام‌های کشور‌های مختلف را مجبور به اتخاذ تدابیر مختلفی برای مقابله با شیوع کرونا کرده که از جمله این تدابیر، قرنطینه و قوانین منع آمد و شد است.

در راستای اجرای هرچه منسجم‌تر این قوانین، مقام‌های کشور‌های مختلف جریمه‌های سنگینی را برای نقض کنندگان قوانین در نظر گرفتند.

«رودریکو دوترته»، رئیس جمهور فیلیپین، به نیرو‌های پلیس و ارتش این کشور دستور داده تا به نقض کنندگان قرنطینه شلیک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رسانه‌های فیلیپین می‌گویند در پی اجرای این دستور، روز دوشنبه پلیس فیلیپین فردی که قانون قرنطینه را نقض کرده بود مورد هدف گلوله قرار داده و او را به قتل رساند.

فرانسه نیز از دیگر کشور‌هایی است که جریمه‌های سنگینی برای نقض کنندگان قرنطینه در نظر گرفته است.

مقام‌های قضایی این کشور علاوه بر جریمه‌های سنگین، حکم بازداشت افراد نقض کننده را نیز صادر کردند؛ افرادی که در این کشور، قرنطینه را نقض کنند با این حکم مواجه می‌شوند.

دولت کره جنوبی نیز در راستای اجرای قرنطینه در این کشور، اعلام کرد افرادی که قانون قرنطینه را نقض کنند با جریمه سنگین ۱۰ میلیون وون و یا مجازات حبس تا یک سال مواجه خواهند شد.


استرالیا نیز برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، جریمه‌های سنگینی برای ناقضان قانون قرنطینه در نظر گرفته و افرادی که قرطینه را در این کشور نقض می‌کنند، پلیس جریمه‌های سنگینی برای آن‌ها در نظر می‌گیرد.

ایتالیا که طی هفته‌های اخیر آمار زیادی از مبتلایان و قربانیان را به خود اختصاص داده، مجبور به اجرای قرنطینه عمومی در سراسر این کشور شد.

مقام‌های ایتالیا از مردم خواستند تا به جز در موارد ضروری از خانه خود خارج نشوند.

دولت این کشور جریمه‌هایی برای افراد نقض کننده قرنطینه در نظر گرفته و اکنون گزارش‌ها حاکی از آن است که ده‌ها هزار نفر در این کشور به دلیل نقض قرنطینه جریمه شده اند.

آمریکا در حال حاضر بیشترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا را در جهان به خود اختصاص داده و بسیاری از ایالت‌های این کشور مانند نیویورک با بحران مواجه شده اند.

قانون منع آمد و شد و قرنطینه نیز در این کشور به اجرا در آمده و مقام‌های ایالتی درباره نقض این قوانین ابراز نارضایتی کرده اند.

در ایالت‌های مختلف مجازات‌های متفاوتی از جمله جریمه نقدی برای نقض کنندگان در نظر گرفته شده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، پلیس آمریکا اخیرا یک زن باردار را به دلیل نقض قرنطینه بازداشت کرده است.

در برخی از ایالت‌ها مبلغ این جریمه ۱۰ هزار دلار اعلام شده است.

دولت اسپانیا که در میان کشور‌های با بیشترین میزان مبتلا و تلفات ویروس کرونا قرار دارد، نقض کنندگان قرنطینه را تا ۱۵۰۰ یورو جریمه می‌کند.

حکم حبس نیز در انتظار افرادی است که قرنطینه را نقض می‌کنند.

دولت انگلیس، جریمه ۶۰ پوندی را برای این افراد در نظر گرفته است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قرنطینه مجازات نقض قرنطینه ویروس کرونا شیوع کرونا جریمه فیلیپین کره جنوبی ایتالیا حکم حبس کرونا پارسی خبر جریمه های سنگینی قرنطینه را نقض نقض کنندگان نقض کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه اول اردبیل در مدیریت ورزشی

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی افشاری ظهر سه شنبه در همایش بین المللی و ملی مدیریت ورزشی با رویکرد سلامتی در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: ما فعالیت های خوبی را در اردبیل با همراهی هیات علمی توانمند در حوزه ورزشی شاهد هستیم و شاخه اردبیل توانسته جایگاه ممتازی را در سال های اخیر در فعالیت های ورزشی و مدیریت شکل گرفته رقم بزند.

وی خاطرنشان کرد: از سال 91 انجمن مدیریت ورزشی کشور فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر در 23 استان کشور فعالیت های متعددی را انجام می دهد و جزو انجمن های موفق و در تراز برتر کشور است.

دبیر کل انجمن مدیریت ورزشی ایران افزود: رویکرد این انجمن تعالی بخشی در عرصه مدیریت ورزشی است تا در ابعاد مختلف بتوان خروجی و نتایج مناسبی را از اقدامات و فعالیت های سالم سازی فضای اداری و سازمانی انجام داد.

افشار گفت: این همایش که برای دومین سال متوالی در اردبیل و در سطح بین المللی برگزار می شود فرصتی را فراهم کرده تا محققان و دانشجویان حضور پرشور و نشاطی را داشته باشند تا ما بتوانیم از مقالا و تحقیقات برجسته برای کاربردی شدن، چاپ کتاب و نشریه را در اولویت قرار دهیم.

وی اثربخشی این رویدادها را در سطح جامعه یادآور شد و بیان کرد: خروجی چنین رویدادهایی باید ملموس و اثرگذار در رفتار و حرکات گروه های مختلف باشد و به یقین ورزش می تواند عنصر سلامت روحی و جسمی قرار گیرد.

دبیر کل انجمن مدیریت ورزشی ایران تاثیرگذاری فعالیت های انجمن را در تصمیم گیری های ورزشی کشور در سطوح مختلف یادآور شد و گفت: با توجه به اینکه هیات مدیریت ورزشی در دست نیروهای توانمند و با سابقه ورزش و جوانان است ما سعی می کنیم تا نتایح برنامه و خروجی آن را در تصمیمات سطح ملی شاهد باشیم و از این ایده های ارائه شده به بهترین شکل استفاده کنیم.

افشار ادامه داد: انجمن مدیریت ورزش کشور سعی می کند تا در طول سال با برگزاری کلاس های آموزشی چاپ و نشر کتاب، نشریه و ارائه مقالات مختلف وظیفه و رسالت خود را در توسعه و بسط فعالیت های تربیت بدنی انجام داده و به سالم سازی فضای اجرایی و اداری کشور کمک کند.

وی حمایت همه جانبه از استان ها را در توسعه چنین فعالیت های علمی و تحقیقاتی یادآور شدو بیان کرد: در سال های آینده این همایش ها در سطح بین المللی و با دعوت از اساتید بین المللی برگزار می شود.

در این همایش پیام رییس انجمن مدیریت ورزشی کشور که امکان حضور در این همایش را نداشت، قرائت شد.

کد خبر 6099545

دیگر خبرها

  • ماماها، زنان را به زایمان طبیعی تشویق کنند
  • رتبه اول اردبیل در مدیریت ورزشی
  • جیش‌الظلم به سفره مردم بلوچ شلیک می‌کند
  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • نجات ۴۳ هزار زن باردار در مناطق درگیر سیل بلوچستان
  • انجام ۵۲ هزار زایمان در بیمارستان‌های فارس
  • طالبان بازداشت دانشجویان در آمریکا محکوم کرد
  • طالبان: بازداشت دانشجویان در آمریکا سرکوب دموکراسی است
  • گروه جهادی شهدای صمصامی ناجی زن باردار کوهرنگی