Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@13:33:20 GMT

فعالین حوزه نشر و کتاب حمایت می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۱۹۶۶

فعالین حوزه نشر و کتاب حمایت می‌شوند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، صابر سهرابی از مساعدت با ناشران و کتابفروشان در شرایط کرونا خبر داد و گفت: از سوی معاون اول رئیس جمهور دستور رسیدگی به درخواست‌ها و مساعدت مالی با صنف ناشران و کتابفروشان در شرایط بروز بحران کرونا صادر شد.

او افزود: چندی پیش اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران طی نامه‌های جداگانه خطاب به مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تأمین اجتماعی، بانک مرکزی و نیز معاون اول رئیس جمهور خواستار مساعدت با صنف ناشران و کتابفروشان در شرایط خاص فعلی و بروز بحران کرونا شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای فرهنگ عمومی گفت: در همین زمینه اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران تقاضاهای خود را در قالب پیشنهاداتی مطرح و در نامه‌ای نیز خطاب به معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آن را مطرح ساخته بود که بر همین اساس این اتحادیه از صدور دستور معاون اول رئیس جمهور در این زمینه خبر داد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس افزود: بر اساس اعلام این تشکل صنفی معاون اول رئیس جمهور «ضرورت حمایت از فعالین حوزه نشر و کتاب به دلیل شیوع ویروس کرونا و مشکلات ایجاد شده در اثر آن» موضوع نامه‌های درخواست شده اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، دستور رسیدگی و مساعدت به دستگاه‌های ذیربط را صادر کرده است.

سهرابی در پایان با اشاره به اینکه امیدواریم با یاری خداوند، همراهی مردم شریف و تلاشهای ستاد مدیریت بیماری کرونا استان فارس هر چه زودتر از این دوران سخت به سلامت عبور کنیم، گفت: متعاقبا اقدامات حمایتی را جهت پیگیری به سمع و نظر ناشران و کتابفروشان خواهیم رساند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی کرونا ویروس کتابفروشان معاون اول رئیس جمهور ناشران و کتابفروشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۱۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ

به گزارش خبرگزاری مهر، علی ابراهیمی گفت: وزیر جهاد کشاورزی در تعامل با بخش خصوصی حمایت از تولید داخل را برای ورود به بازارهای بین‌المللی مرغ مورد تاکید قرار داده است.

وی ادامه داد: بازار دائمی صادرات با پویا ساختن تولید داخل، عاملی قطعی در توسعه زنجیره تولید و تأمین مرغ برای کشورهای همسایه خواهد بود.

ابراهیمی وظیفه شرکت پشتیبانی امور دام کشور در خرید مرغ داخل را مقطعی و برای تکمیل ذخایر راهبردی عنوان کرد و نقش اصلی تنظیم و تثبیت بازار را گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازار بین‌المللی دانست.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی در تشریح همکاری وزارت جهاد کشاورزی برای تحقق برنامه صادرات مرغ توسط بخش خصوصی گفت: برنامه سالانه اتحادیه‌ها به وزیر جهاد کشاورزی ارائه شده است و با حمایت ستاد وزارت در حال انجام است.

به گفته وی، تولید محصول با کیفیت، ایفای به موقع تعهدات و پایداری حضور از عوامل حفظ بازار صادراتی است.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی خاطر نشان کرد: در همه جای دنیا؛ صادرات مورد حمایت دولت‌ها است و به شکل‌گیری اولیه آن یارانه تعلق می‌گیرد، این اتحادیه هم در سایه حمایت در یک بازه زمانی ۳ تا ۴ ماه می‌تواند حضور خود را در بازار کشورهای همسایه تثبیت کند.

کد خبر 6089221 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • تکرار حمایت‌های دولت از گشت ارشاد
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • سند چشم‌انداز بلندمدت در حوزه گردشگری قم طراحی شود