Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی از برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیک به یاد شهدای سلامت و با هدف مبارزه با بیماری کرونا از نوزدهم فروردین‌ماه جاری در استان خراسان‌جنوبی خبر داد.

سردار علی قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، با اشاره به نقش‌آفرینی نیروهای مسلح و بسیجی در عرصه سلامت و مقابله با ویروس کرونا، اظهار داشت: این نیروها با تمام توان خود در کنار مردم قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیک به یاد شهدای سلامت در استان خراسان‌جنوبی خبر داد و بیان داشت: این رزمایش از ساعت 9 صبح روز سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه از شهر بیرجند به‌عنوان مرکز استان آغاز و به‌مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه رزمایش پدافند بیولوژیکی شهدای سلامت در سطح تمام مراکز شهرستان‌ها برگزار می‌شود، عنوان کرد: این رزمایش با همکاری بسیج، سپاه، نیروی انتظامی، هلال‌احمر، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شهرداری برگزار می‌شود.

قاسمی از ضدعفونی کردن اماکن، معابر فرعی و محلات کمتر برخوردار و برخی روستاهای حریم شهر در قالب این رزمایش خبر داد و خاطرنشان کرد: تمام دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های ابلاغ شده توسط وزارت بهداشت در خصوص ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی رعایت خواهد شد.

انتهای پیام/69039/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خراسان جنوبی رزمایش شهدای سلامت ضدعفونی سپاه بسیج وزرات بهداشت سپاه انصار الرضا دفاع بیولوژیک شهدای سلامت کرونا ویروس خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۲۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از ۸۷ فعال برتر حوزه سلامت خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار جامعه سالم را ارزشمند عنوان کرد و گفت: هر فرد نسبت به سلامت جسمی و روحی اش مسئول است بنابراین در این خصوص مشارکت جمعی نیاز است تا جامعه سالم بیش از پیش ایجاد شود.

طالبی افزود: ارائه توصیه‌های پزشکی و بهداشتی در جامعه ضروری است و آگاهی مردم از آن در کاهش بیماری‌ها موثر است.

موسوی میرزایی رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند هم گفت: کارشناسان حوزه بهداشت و درمان برای ارتقا سلامت جامعه، هدف پیشگیری از بیماری را در دستور کار دارد و در این زمینه پیشرو است.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای محله کهنه دژ در سمنان
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • سد شکسته شده در خراسان جنوبی نداریم/ سلامت سد‌ها در برابر سیل
  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد
  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • قدردانی از ۸۷ فعال برتر حوزه سلامت خراسان جنوبی
  • تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف باید به حداقل برسد