Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصوریان دو روز گذشته را در بیمارستان سپری کرده است.

طرفداری- علیرضا منصوریان سرمربی پیشین استقلال در سوگ از دست دادن پدرش به غم نشست.

به گزارش خبرورزشی، علیرضا منصوریان بازیکن و سرمربی اسبق استقلال امروز پدرش را از دست داد و داغدار شد. منصوریان در این مورد به گفت:

پدرم دو روز قبل دچار عارضه قلبی شد و به ناچار ایشان را در بیمارستان بستری کردیم، با کمک پزشکان و با کمک‌های تنفسی شرایط پدر رو به بهبودی بود و حتی قرار بود امروز مرخص شود اما متاسفانه صبح ایست قلبی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوستان بزرگواری کردند و پیکر بی‌جان پدر را برای آخرین وداع به محل بردند و چرخاندند اما من اصلاً راضی به این کار نیستم. به من محبت دارند اما به خاطر شرایط کرونا از دوستان خواهش می‌کنم به ما اجازه بدهند فردا صبح بدون مراسم پیکر پدر عزیزم را در بهشت زهرا به خاک بسپاریم، بعد از کرونا حتماً در مسجد و با اطلاع‌رسانی، مراسم ترحیم می‌گیریم و میزبان مردم خوب و دوستان با محبت‌مان هستیم.

منصوریان ادامه داد:

من دو روز به خاطر ناراحتی قلبی پدر مرحومم در بیمارستان بودم، فاجعه را به چشم دیدم، زنجیره انتقال کرونا هنوز قطع نشده است و تا می‌شود باید از تجمع پرهیز کنیم. دست مردم را می‌بوسم، همین که از راه دور برای پدر مرحومم حمد و سوره بخوانید، محبت کرده‌اید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۲۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اعلام کرد: این مادر باردار ساکن منطقه عشایری دیمند و گویگان از توابع بخش ساردوئیه شهرستان جیرفت در جنوب کرمان بود و در این مواقع اورژانس هوایی در جنوب کرمان به علت وسعت جغرافیایی گسترده،وجود مناطق عشایری و ارتفاعات، توانسته کارایی زیادی داشته باشد.

 

دیگر خبرها

  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی/ همسر و وکیل صدیقه وسمقی: بینایی او قبل از زندان از دست رفته بود/ وسمقی در زندان دچار بیماری قلبی شده است
  • چینی‌ها ساخت ورزشگاه برای ایران را دبه کردند؟
  • برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان