Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی شهریاری روز دوشنبه در دیدار با نمایندگان مجمع سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان آذربایجان‌غربی افزود: برای برگزاری نشست‌های فصلی با مجمع سمن‌های جوانان و نیز جوانان نخبه آمادگی داریم و دستگاه‌های مربوطه باید ساز و کار این نشست‌ها را فراهم سازند.

وی استفاده از توان جوانان نخبه خارج از استان، پیگیری و جدیت، وحدت رویه، پرهیز از راهبرد غلط توهین و افترا برای کسب امتیاز و توجه و همچنین ایده‌پردازی نو را از سوی این سازمان‌ها مورد تاکید قرار دارد و اضافه کرد: جوانان هر ایده‌ای که می‌تواند منجر به تحرک و پویایی در روند توسعه استان بشود، را ارائه کنند و مطمئن باشند که مورد حمایت قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: برای تثبیت فرهنگ جوان‌باوری علاوه بر استقبال از ایده‌های نو و موثر آماده هستیم تا در زمینه‌های مالی نیز حمایت لازم را به عمل آوریم.

وی با اشاره به اینکه توجه و باور به جوانان جزو برنامه‌های مدیریت استان به‌ شمار می‌رود، ادامه داد: با همه تلاش‌ها و اقداماتی که انجام گرفته، قبول دارم که عملکردمان در قبال جوانان مطلوب نبوده و در این رابطه راضی نیستیم.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: در انتصاب نیروهای جوان با وجود همه سنگ‌اندازی‌هایی که صورت می‌گیرد افراد توانمندی به‌کار گرفته شده‌اند که می‌توانند منشا تحولات خوبی باشند.

شهریاری حاشیه‌سازی برای استفاده از نیروهای جوان را امری عادی دانست و گفت: تغییر روندهای سنتی و استفاده از نیروهای جوان خوش فکر و ساعی هزینه دارد و ما ابایی در این خصوص نداریم.

وی راه‌اندازی مجمع مشورتی و خانه جوانان استان را مورد تاکید قرار داد و گفت: برای ایجاد خانه جوانان آمادگی داریم و در صورتی که مجمع جوانان در خصوص زمین احداث با راه و شهرسازی به توافق برسند به زودی عملیات اجرایی را آغاز می کنیم.

در این جلسه نمایندگان مجمع سمن‌های جوانان استان نیز دیدگاه‌ها، مشکلات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آذربایجان غربی راه و شهرسازی زمین جوانان مردم نهاد بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۲۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جلسه راهبری طرح های سرمایه گذاری استان به رياست محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی برگزار شد.

در این جلسه درخواست ها و روند سرمایه‌گذاری در حوزه  کشاورزی و گردشگری استان بررسی و استاندار آذربایجان غربی دستورات لازم جهت تسهیل، روانسازی و تامین امکانات لازم برای این سرمایه‌گذاری را صادر کرد.

استاندار آذربایجان غربی همچنین در این جلسه با اشاره به ظرفیت های منحصر بفرد استان در حوزه گردشگری، وجود 1809 اثر ثبت شده ملی، 5 اثر ثبت جهانی و 53 منطقه نمونه گردشگری، طبیعت بکر و زیبا، آب و هوای مناسب و موقیعت جغرافیایی ویژه، گفت: این ظرفیت ها و پتانسیل ها، آذربایجان غربی را به یکی از مناطق ویژه گردشگری و تاریخی منطقه تبدیل کرده است.

محمدصادق معتمدیان ظرفیت های کشاورزی استان را نیز یادآور شده و اظهار داشت: زمینه های مختلف سرمایه گذاری از جمله تغییر الگوی کشت و احداث باغات با درختان کم آب بر و با ارزش افزوده بالا و همچنین ظرفیت سرمایه گذاری در حوزه فرآوری محصولات کشاورزی، می تواند فرصت های سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران در استان را فراهم کند.

وی در ادامه از اهتمام جدی مدیران استان برای جذب سرمایه گذار و رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاری در استان خبر داده و افزود: تلاش می شود ضمن معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری به سرمایه گذاران، روند سرمایه گذاری در استان روانسازی و امکانات مورد نیاز سرمایه گذاران در کمترین زمان تامین شود.

این سرمایه گذار ملی قصد دارد در حوزه کشاورزی و گردشگری آذربایجان‌غربی فعالیت کند و در حال حاضر این شرکت، باغ ۳ هزار هکتاری گردو و پسته را در ماکو احداث کرده که در نوع خود در خاورمیانه بی نظیر است.

 

دیگر خبرها

  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • شنبه؛ حضور استاندار آذربایجان‌غربی در سامانه سامد
  • ایده آل گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است/جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می‌سازد
  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند
  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد + فیلم