Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@18:05:34 GMT

تولید و توزیع بیش از ۵۲ هزار ماسک توسط بسیجیان در قوچان

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۲۳۸۲

تولید و توزیع بیش از ۵۲ هزار ماسک توسط بسیجیان در قوچان

فرمانده سپاه ناحیه قوچان گفت: ۶ کارگاه تولید ماسک به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه قوچان راه‌اندازی شده که ظرفیت تولید روزانه ۲ هزار و ۷۰۰ ماسک را دارد و تاکنون ۵۲ هزار و ۶۰۰ ماسک تولید و توزیع کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ علی زرقانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده سپاه ناحیه قوچان در مقابله و مهار کرونا، گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا قرارگاه زیستی مقابله با ویروس در سطح ناحیه تشکیل و به تبع ۷۵ قرارگاه زیستی در حوزه‌های مقاومت و ۲۰۹ قرارگاه در سطح پایگاه‌های بسیج با مأموریتی مشخص تشکیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی از اقدامات سپاه و بسیجیان این شهرستان را راه‌اندازی ۱۷۰ تیم ضدعفونی معابر شهری و روستایی دانست و خاطرنشان کرد: ۸۵۶ نفر در این تیم‌های ضدعفونی ۸۵ مأموریت را برای گندزدایی از سطح معابر، مکان‌های عمومی، مساجد و... انجام داده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان بیان کرد: تاکنون بیش از ۱۳ هزار لیتر مواد ضد عفونی تهیه شده و ۲۶ هزار و ۲۰۰ خودرو توسط دستگاه خودکار ضدعفونی وسایل نقلیه که به همت بسیج سازندگی و شهرداری در میدان مرکزی این شهر راه‌اندازی شده، ضدعفونی شده است.

زرقانی یادآور شد: ۶ کارگاه تولید ماسک به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه قوچان راه‌اندازی شده که ظرفیت تولید روزانه ۲ هزار و ۷۰۰ ماسک را دارد و تاکنون ۵۲ هزار و ۶۰۰ ماسک تولید و توزیع کرده است.

وی از تهیه و توزیع ۴۶۸ بسته غذایی ویژه نیازمندان شامل گوشت، برنح و دیگر اقلام مصرفی خبرداد و تصریح کرد: ۶۶ تیم رصد و ارزیابی براساس مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا اقدام به نظارت بر بازار کرده‌اند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: سپاه ناحیه قوچان راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۲۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۰ تلمبار مشارکتی نوغانداری در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی از ساخت ۱۰ تلمبار مشارکتی نوغانداری در این استان خبر داد.

مهدی شکاری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از آنجا که نوغانداری بیشتر به‌عنوان یک شغل خانگی محسوب می‌شود، در سال‌های گذشته، تعدادی از تلمبارها با تسهیلات ارائه‌شده به‌روزرسانی شدند.

وی اظهار کرد: تا قبل از سال ۱۳۹۷ نیز ۳۳۰ تلمبار به مساحت ۱۳ هزار و ۸۶۰ مترمربع در استان بهسازی شدند که اعتبار هزینه‌شده برای آن‌ها ۳۵ میلیارد و ۸۳۳ میلیون ریال بوده است.

وی بیان کرد: خراسان شمالی رتبه اول در کیفیت تولید و رتبه سوم از لحاظ کمیت در تولید پیله ابریشم در کشور را دارد.

وی گفت: یکی از مشکلات اساسی در حوزه نوغانداری، نبود سردخانه برای نگهداری تخم‌های نوغان بود که این زیرساخت ایجاد و امسال بهره‌برداری شد.

شکاری اظهار کرد: این استان در ارتباط با زنجیره نوغانداری با مشکلات دیگری مانند نبود صنایع نخ‌ریسی و ابریشم‌کشی صنعتی مواجه است. این کار اکنون به‌شکل نیمه‌صنعتی و سنتی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۳۸۱۲ نفر از جامعه روستایی این خطه به فعالیت نوغانداری مشغولند، افزود: بیشترین فعالیت حرفه نوغانداری به ترتیب در شهرستان‌های راز جرگلان، مانه و سمقان و بجنورد است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به آغاز توزیع تخم نوغان میان نوغانداران استان، گفت: ۸۰۰۰ جعبه تخم نوغان میان نوغانداران این استان توزیع می‌شود. در سال گذشته ۷۳۳۲ جعبه تخم نوغان میان متقاضیان توزیع شد.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود امسال ۳۰۰ تن پیله ابریشم در این استان تولید شود. میزان پیله ابریشم توزیع‌شده در سال گذشته ۲۸۷ تن بوده است.

شکاری با بیان اینکه قیمت خرید تضمینی پیله ابریشم مشخص شده است، گفت: یک شرکت برای خرید توافقی محصول تولیدی اعلام آمادگی کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • ساخت ۱۰ تلمبار مشارکتی نوغانداری در خراسان شمالی
  • برنامه ریزی برای توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه