Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@08:09:01 GMT

نخستین نشست بررسی احراز هویت شهدای سلامت گیلان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۲۳۹۹

نخستین نشست بررسی احراز هویت شهدای سلامت گیلان برگزار شد

نخستین نشست بررسی احراز هویت شهدای خدمت عرصه سلامت با حضور متولیان امر و با محوریت دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، امروز نخستین نشست بررسی احراز هویت شهدای سلامت گیلان با حضور مسؤولان و متولیان امر در سالن اجلاس دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

این نشست در پی دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی و به‌منظور شهید خدمت خواندن کادر درمان و سلامت اعم از جان‌باختگان کادر پزشکی، پرستاری، بهداشتی و خدماتی در دوران کرونا برگزارشده و تا احراز قطعی شهادت کادر بهداشت و درمان که در گیلان به درجه رفیع شهادت رسیده‌اند، ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست مشترک، مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی، بنیاد حفظ آثار، سپاه و بنیاد شهید حضور داشتند و روند احراز هویت شهدای خدمت در حوزه سلامت را موردبررسی و ارزیابی قراردادند.

به گفته سرهنگ عباس بایرامی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان، این نشست به‌منظور بررسی نحوه احراز هویت شهدای خدمت عرصه سلامت با محوریت دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار و مقررشده اسناد و مدارک دال بر شهادت شهدای عرصه سلامت از سوی دانشگاه علوم پزشکی به کمیسیون بنیاد شهید و امور ایثارگران ارسال شود.

اسامی شهدای خدمت عرصه سلامت پس از بررسی کمیسیون تخصصی بنیاد شهید و امور ایثار گران از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

تاکنون گفته می‌شود در گیلان به‌عنوان یکی از استان‌های درگیر با ویروس کرونا (بیماری کووید ۱۹) ۲۵ نفر از کادر پزشکی، پرستاری، اداری و خدمات جان خود را ازدست‌داده‌اند اما این اسامی هنوز به تائید کمیسیون تخصصی بنیاد شهید و امور ایثار گران نرسیده است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید سلامت گیلان انقلاب اسلامی دانشگاه علوم پزشکی احراز هویت شهدای گیلان برگزار بنیاد شهید عرصه سلامت شهدای خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۲۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش های هویت فردی «نسل زد» و الگوی فاطمی بررسی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و سومین پیش نشست همایش بین‌المللی چالش‌های هویتی زن مسلمان معاصر و الگوی فاطمی با عنوان «چالش های هویت فردی «نسل زد» و الگوی فاطمی» برگزار می‌شود.

در این نشست ندا حکمت نیا مدرس حوزه و دانشگاه به عنوان ارائه دهنده به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

زمان برگزاری دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ - ساعت ۱۰ در قم، خیابان بوعلی، جامعه الزهرا سلام الله علیها، ساختمان کتابخانه، طبقه سوم، اتاق نشستهای علمی است.

علاقمندان می‌توانند به صورت مجازی و از طریق اینجا در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6097240 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان، از امروز
  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • چالش های هویت فردی «نسل زد» و الگوی فاطمی بررسی می شود
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • بیش از ۱۵۰ بهورز در سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد جذب می‌شوند
  • عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست
  • بهورزان دیده بانان و پیشگامان عرصه سلامت هستند
  • بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند
  • پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز جهانی ماما