Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد طی اطلاعیه ای جهت مقابله با کروناویروس از مردم استمداد طلبید.

به گزارش ایسنا در این اطلاعیه آمده است؛

حال که به حول و قوه الهی و با کمک چند میلیارد تومانی بخش‌های دولتی و غیر دولتی با مدیریت و محوریت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در همین روزهای سخت کرونایی اتفاقات خوبی در حوزه نرم افزاری و سخت افزاری سلامت استان بخصوص راه اندازی کامل سی تی اسکن مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد - بیمارستان شهید جلیل در چند روز آینده و راه اندازی بخش ویروس شناسی آزمایشگاه مرجع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج که از آرزوهای دیرینه مدیران حوزه سلامت در استان بود بوقوع پیوسته است، اما با این حال با توجه به اعتبارات بسیار محدود وزارت بهداشت، بخش‌های مختلف درمانی و بهداشتی استان منتظر کمک خیرین عزیز برای تامین لوازم حفاظتی از قببل لباس‌های ویژه برای پیشگیری از انتقال ویروس به پزشکان، پرستاران، پیراپزشکان و دیگر پرسنل درگیر در مراکز درمانی و بهداشتی، ماسک N ۹۵ و دیگر انواع ماسکها، دستکش، مواد ضد عفونی کننده و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. هستند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: بنابراین از مردم نوع دوست و خیرین عزیز خواهشمندست کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را با هماهنگی مجمع خیرین سلامت اهدا کنند.

در همین راستا وزارت کشور با دستوری که به استانداران محترم سراسر استهان‌های کشور داده است ضمن دعوت از نماینده خیرین سلامت هر استان در ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در هر استان، این مجمع را موظف به مدیریت و هماهنگ کننده کمک‌های خیرین عزیز به صورت متمرکز کرده است تا با نظم بخشیدن به جمع آوری کمک‌های مردمی و جلوگیری از پراکندگی و عدم توارن و تعادل در توزیع این کمک‌ها بتواند به صورت کاملا" عادلانه خدمتی بسیار مناسب و خداپسندانه را ارائه کند.

در پایان این اطلاعیه بیان شده است؛ بدینوسیله این مجمع آماده پاسخگویی به خیرین استان در جمع آوری کمک‌ها بوده و شماره کارت مجمع خیرین سلامت استان به شماره ۵۸۹۴۶۳۱۵۰۰۱۴۰۰۱۷ را به عنوان تنها حساب متمرکز جهت جمع آوری کمک‌های مردمی و خیرین عزیز اعلام می کند.

گفتنی است که خیابان ورزش جنب شرکت گاز، کوچه مولوی اول، ساختمان مجمع خیرین سلامت استان آدرس مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد خيرين سلامت کروناویروس مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد خیرین عزیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۲۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، میزان بارش‌های اخیر (از چهارشنبه تا شنبه صبح) استان کهگیلویه وبویراحمد تا ساعت ۶:۳۰شنبه ۱۵اردیبهشت ۱۴۰۳ به این شرح است.

دوگنبدان ۷۹.۱

دلی خمسیر ۷۸

باشت ۷۸

فیلگاه ۷۶

ماهورباشت ۷۵

امامزاده جعفر ۷۲

سوق ۷۰

امامزاده پهلوان ۶۹

برم سبز ۶۹

دیشموک ۶۸

علی کرمی دمچنار ۶۷

بوستان ۶۵.۵

دهدشت ۶۵.۴

دیل ۶۴

گنجگون ۶۳.۸

سی سخت ۶۳.۷

دشتروم ۶۳.۵

ستنگان ۶۲.۵

سرفاریاب ۶۱

سرآب ننیز ۵۸

یاسوج فرودگاه ۵۷.۸

چرام ۵۶

منصورخانی کاکان ۵۶

گنجه‌ای ۵۵.۸

درغک ۵۵

وزگ ۵۴

کریک ۵۴

تنگ پیرزال ۵۳

تل گاه ۵۳

ممبی ۵۳

تنگ سرخ ۵۱

چیتاب ۵۰

لیکک ۴۸.۸

مارگون ۴۸

جاورده ۴۷

سرآسیاب یوسفی ۴۴

قلعه دختر ۴۴

لنده ۴۳

قلعه رئیسی ۴۰

پاتاوه ۳۸.۵

تنگ رواق ۳۶

موشمی زیلایی ۳۴

سیرون شبلیز ۲۴

 

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار درباره تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد