Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@05:34:41 GMT

تردد افراد غیربومی در پنج نقطه شهرستان زنجان کنترل می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۲۹۳۶

تردد افراد غیربومی در پنج نقطه شهرستان زنجان کنترل می شود

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عسگری ظهر دوشنبه در جلسه ستاد کمیته کرونا در محل استانداری زنجان با بیان اینکه پنج نقطه در شهرستان زنجان به لحاظ تردد افراد غیربومی به استان کنترل می‌شود، گفت: در سه نقطه شهری ورودی‌های شرق، غرب و جنوب تحت کنترل سپاه و نیروی انتظامی استان است که در عوارضی زنجان - تبریز و خروجی سرچم به اردبیل مستقر هستند و در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در شهرستان زنجان ۹ خودرو توقیف و ۶ خودرو نیز جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند.

عسگری گففت: از روز گذشته (۱۷ فروردین) پذیرش بیمار در نقاهت‌گاه زنجان آغاز شده و این کار توسط جمعیت هلال‌احمر زنجان صورت می گیرد که در این زمینه نیز مشکل خاصی وجود ندارد.

فرماندار زنجان خواستار صدور اجازه تردد به کشاورزان و دامپرورانی که ناچار به تردد خارج از شهرستان زنجان به دلیل اینکه مشغول فعالیت در سایر شهرستان‌های استان هستند،

عسگری گفت: در این خصوص تمهیداتی در استان اندیشده شود، زیرا اکنون فصل کشاورزی است و کشاورزان برای انجام امورات کشاورزی که زمان مشخصی دارد، مجبور به سرکشی به اراضی کشاورزی، دامداری و عموماً زنبورداری‌ها هستند.

رئیس سازمان صمت زنجان، نیز در این جلسه به فعالیت واحدهای تولیدی و غیر تولیدی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در سال جهش تولید تعطیلی واحد تولیدی در استان قابل قبول نیست و همه باید فعالیت لازم را داشته باشند.

ناصر فغفوری، اظهار داشت: به صورت متمرکز برای تردد مدیران در واحدهای تولیدی و در همه شهرستان‌ها شرایط فراهم شده و مدیریت استانی باید مد نظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ۲۳ فروردین ماه شرایط فعالیت واحدهای صنفی اعلام می‌شود، گفت: پروتکل‌ها بهداشتی و نحوه فعالیت واحدهای صنفی به صورت کشوری ابلاغ می‌شود.

فغفوری با بیان اینکه ۴۰ تن شکر در حال توزیع است، افزود: برای ماه مبارک رمضان هم ۱۵۰ تن پیش بینی شده که در بسته‌های سه کیلویی عرضه خواهد شد.

رئیس سازمان صمت زنجان به بازدید از واحدهای صنفی در استان اشاره کرد و گفت: تنها در روز ۱۷ فروردین ماه ۶۹۵ بازرسی مشترک و ۲۹ بازدید مستقل انجامشده است که در این زمینه ۱۰ تعهد، ۲۹ اخطار و ۷ واحد پلمب و ۴۹۳ تذکر دادهشده است.

فغفوری تصریح کرد: خرید حضوری مردم از فروشگاه‌های عرضه کالا در استان بیش از ۳۲ درصد کاهش داشته است.

کد خبر 4893669

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا فرمانداری زنجان رضا عسگری ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر شهرکرد ایلام فاصله گذاری اجتماعی گرگان طرح غربالگری بارش باران روز طبیعت ماسک طبی سال جهش تولید استانداری قزوین شهرستان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند! (+عکس)

 در دیدار حساس آاک آتن مقابل پائوک از لیگ یونان، درگیری بزرگی رخ داد که منجر به محرومیت سرمربی آاک شد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که آاک با نتیجه ۳-۲ از پائوک عقب بود، ماتیاس آلمیدا، سرمربی آاک، در کنار خط به‌شدت عصبانی بود و پس از پایان بازی با یکی از افرادی که گفته می‌شود از ناظران بازی بوده است درگیر شد.

این مربی سپس با سرجیو اولیویرا و یکی دیگر از بازیکنان خودش که قصد داشتند برای پایان دادن به درگیری دخالت کنند درگیر شد و کم کم این موضوع تبدیل به یک درگیری بزرگ شد.

در ادامه نیروهای امنیتی و کادر فنی دو تیم برای جدا کردن افراد حاضر در درگیری اضافه شدند اما ناگهان آلمیدا گردن یکی از افراد حاضر در درگیری را از پشت گرفت و به او آسیب زد.

پس از دقایقی درگیری، بالاخره نیروهای امنیتی موفق به پراکنده کردن جمعیت و خاتمه دادن به آن شدند. به گزارش نشریه یونانی اسپورتال، مردی که آلمیدا گردنش را گرفته بود، یک مقام رسمی از سمت فدراسیون بوده است که برای اداره پیشگیری از خشونت در ورزش کار می‌کند.

آلمیدا در کنفرانس مطبوعاتی خود پس از بازی به این درگیری پرداخت و اعلام کرد که از فردی که گردنش را گرفته بود عذرخواهی کرده است.

او همچنین گفت: «دیدید چند نفر در کنار زمین بودند؟ چیزی که من همیشه می‌گویم این است که اگر بخواهیم وضعیت فوتبال یونان را تغییر دهیم، این همه آدم نمی‌توانند در کنار زمین باشند.»

بر اساس گزارش رسانه‌های یونانی، آلمیدا به دلیل این درگیری با محرومیت سه جلسه‌ای روبرو شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود
  • توجه به نیاز کارگران امری ضروری است
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند! (+عکس)
  • رازگشایی از ۷ علت ابتلا به سرطان
  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • ۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند
  • ۱۹ درصد فوتی های سال گذشته در گلستان افراد زیر ۱۸ سال بودند