Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از کرمان ؛ مهدی شفیعی بعدازظهر دوشنبه در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان اظهار کرد: از ۱۱۰ نمونه ارسالی برای آزمایشگاه طی ۲۴ ساعت گذشته تست ۳۹ نفر مثبت شد.

وی گفت: از این تعداد ۱۴ تست مربوط تست مثبت موارد سرپایی و پیگیری اطرافیان بیمار و ۲۵ تست مثبت مربوط به موارد مراجعه کننده به بیمارستان) با متوسط سن ۶۷ سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفیعی با اشاره به اینکه از ۳۹ مورد مثبت جدید ۱۹ نفر مرد و ۲۰ نفر زن هستند، گفت: موارد جدید از حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۲۴ نفر، حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان شش نفر، حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم پنج نفر، حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت دو نفر وحوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان دو نفر است.

وی با اشاره به اینکه با احتساب موارد جدید تعداد کل موارد مثبت کرونا در استان کرمان به ۳۶۶ نفر رسیده است، افزود: تاکنون ۳۵ مورد از کادر درمان به کرونا مبتلا شده‌اند که پنج مورد مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان اظهار کرد: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته سه نفر شامل دو زن در حوزه دانشگاه‌های علوم پزشکی رفسنجان و یک مرد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان به دلیل ابتلاء به کرونا جان خود را از دست داده است.

وی گفت: در مجموع از ابتدا تا کنون ۴۰ نفر در استان کرمان به دلیل ابتلاء به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند.

شفیعی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ نفر از بیمارستان‌های استان کرمان ترخیص شدند که در مجموع تعداد ترخیص شده ۲۱۶ مورد است.

مدیر گروه بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: از ابتدا تاکنون ۲۸۹ نفر در بیمارستان‌ها به علت ابتلاء به کووید ۱۹ بستری شده‌اند و ۳۳ نفر هم اکنون در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند.

وی متذکر شد: اختلاف آماری بین ۲۸۹ مورد بستری و ۳۶۶ مورد مثبت مربوط به مواردی است که جزو کادر درمان یا اطرافیان بیماران به صورت سرپایی بوده که تست آنها مثبت شده و با رعایت شرایط در منزل در ایزوله خانگی قرار گرفته‌اند.

شفیعی با اشاره به اینکه در حال حاضر شش نفر بیمار مبتلا به کرونا در «آی سی یو» بستری هستند، افزود: هم اکنون هشت نفر در نقاهتگاه حضور دارند و در مجموع ۴۲ نفر مراجعه کننده داشتیم.

وی همچنین بیان کرد: افراد بستری در بیمارستان‌ها به دلیل بیماری حاد تنفسی از ابتدای اسفند سال گذشته تا به امروز ۲ هزار و ۱۲ مورد است که ۵۶ مورد آن مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان داشت: تعداد موارد مشکوک به کرونا از ابتدای اسفند سال گذشته تا به امروز هزار و ۴۳۵ مورد است و طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد این گونه موارد ۴۵ مورد بوده است.

48

کد خبر 1373614

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کرمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان حوزه دانشگاه علوم پزشکی ۲۴ ساعت گذشته استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۲۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مدیر کل دفتر وزارتی وزارت بهداشت میگوید: در دوسال اخیر ۱۰ هزار تخت خوابگاهی دانشگاهی، به خوابگاه‌های مجردی دانشگاه‌ها افزوده شده و ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌های علوم پزشکی هم در این مدت افزایش قابل توجه داشته است. 

آقای پورحسینی افزود: در افتتاح صورت گرفته ، یک واحد خوابگاه ۳۳ واحدی به خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان علوم پزشکی اضافه شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • وزیر کشور: اقدامات استان کرمان در ایجاد زنجیره ارزش قابل توجه است
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • نحوه نظارت بر صحت نتایج آزمایش‌ها در آزمایشگاه‌های پزشکی
  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی