Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@12:47:16 GMT

مسی با لائوتارو معاوضه می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۲۹۸۷

مسی با لائوتارو معاوضه می‌شود

نشریه اسپورت مدعی شد اینتر در نظر دارد تا در ازای انتقال مارتینز به بارسلونا، مسی را از این تیم به خدمت بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نشریه اسپورت مدعی شد اینتر در نظر دارد تا در ازای انتقال لائوتارو مارتینز به بارسلونا، لیونل مسی را از این تیم به خدمت بگیرد. 

از اواسط فصل جاری شایعاتی در خصوص علاقه کاتالان ها به ستاره جوان اینتر به گوش می رسد و علاوه بر این، ماسیمو موراتی، رئیس سابق نراتزوری پیش از این اعلام کرده بود دیدن مسی در لباس اینتر، رویایی غیر ممکن نخواهد بود و روسای این تیم در حال برنامه ریزی برای به سرانجام رساندن این انتقال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی تا سال ۲۰۲۱ با بارسلونا قرارداد دارد اما بندی در قرارداد او وجود دارد که این اجازه را به او می دهد تا در پایان فصل جاری یک طرفه قرارداد خود را فسخ کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بارسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۲۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا

وضعیت ژائو کانسلو برای فصل آینده همچنان نامشخص است. 

طرفداری | ژائو کانسلو از ژانویه ۲۰۲۳ به دلیل اختلاف با پپ گواردیولا برای منچسترسیتی بازی نکرده است. او در همان ماه به بایرن مونیخ و سپس به بارسلونا قرض داده شد. گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی جدیدش در پاسخ به اینکه آیا کانسلو آینده ای در این باشگاه دارد یا نه گفت:

آخر فصل مشخص می شود. هنوز در مورد آینده او صحبت نکرده ایم.

تاریخچه مشکلات کانسلو و گواردیولا

 کانسلو در دوران حضورش در سیتی، دو بار چنین وضعیتی را تجربه کرده است. درست پس از پیوستن از یوونتوس در سال ۲۰۱۹، پس از اینکه گواردیولا کایل واکر را در پست دفاع راست به او ترجیح داد، قصد داشت باشگاه را ترک کند. در اواخر سال ۲۰۲۲، کانسلو در جلسات تیم توجهی نداشت و طبق گزارش ها در حالی که گواردیولا صحبت می کرد، شروع به گوش دادن به موسیقی با هدفون کرد.

وضعیت قرارداد ژائو کانسلو

کانسلو تا سال ۲۰۲۷ با سیتی قرارداد دارد، او ۱۱ ماه قبل از انتقال قرضی به بایرن، قرارداد جدیدی امضا کرد. قرارداد قرضی پرتغالی با بارسلونا در پایان این فصل به پایان می رسد، هرچند او تمایل خود را برای ماندن در باشگاه کاتالانی به مدت دو یا سه سال دیگر ابراز کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • گزارش: شش سر افعی بی‌رحم در سری آ!
  • انتقال طارمی به اینتر نهایی شد