Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - سخنگوی کاخ کرملین از آمادگی خود برای همکاری با دیگر تولیدکننگان نفت جهان برای کمک به بحران بازار و جلوگیری‌های از افت قیمت‌های نفت خام است.
به گزاش خبرگزاری رویتر از مسکو، دیمیتری پسکوف امروز (دوشنبه، 18 فروردین‌ماه) اعلام کرد که مسکو آماده همکاری با دیگر تولیدکنندگان و صادرکنندگان بزرگ جهان برای بازگرداندن ثبات به بازارهای جهانی نفت خام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در کنفرانس روزانه با خبرنگاران گفت: روسیه آماده همکاری برای کمک به تثبیت بازارهای انرژی است.
سخنگوی کاخ کرملین تصریح کرد: برگزاری نشست فوق‌العاده کشورهای عضو و غیرعضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) قالب توافقنامه همکاری کشورهای عضو و غیرعضو این سازمان موسوم به اوپک پلاس برای مذاکرات درباره بحران کنونی بازارهای جهانی نفت به دلایل فنی و آماده‌سازی مقدمات آن که در حال پیگیری است، تا روز پنجشنبه (21 فروردین‌ماه) به تعویق افتاد.
در همین حال، کریل دیمیتریوف، رئیس صندوق ثروت ملی روسیه نیز پیش‌تر به شبکه خبری سی‌ان‌بی‌سی گفت: دیدگاه‌های عربستان و روسیه برای دستیابی به توافقی جامع با دیگر کشورهای تولیدکننده نفت برای کاهش عرضه این ماده در بازارهای جهانی، بسیار به یکدیگر نزدیک شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۳۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تروریستی در بریانسک روسیه خنثی شد

سرویس امنیت فدرال روسیه یک حمله تروریستی در بریانسک (غرب روسیه و ۳۷۹ کیلومتری جنوب غرب مسکو) را خنثی کرد.

به گزارش تاس، در جریان این حادثه یکی از حامیان ملی گرایان اوکراینی بازداشت و مواد منفجره از وی کشف و ضبط شد.

به گفته مقامات امنیتی روسیه، این مرد قرار بود مواد منفجره را از یک انبار خارج کند و در یک مکان عمومی برای حمله تروریستی آماده کند.پلیس به اصالت این تروریست اشاره نکرده است.

پیشتر، حمله تروریستی و تیراندازی‌های مرگبار در سالن کنسرت کروکوس در حومه مسکو به کشته شدن ۱۴۰ نفر و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر منجر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • دیدار وزرای دفاع کشورهای عضو شانگهای در آستانه
  • اوضاع غزه، موضوع مذاکرات وزرای خارجه بریکس در مسکو
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس در مسکو
  • ائتلاف تهران مسکو، محوری در نظم جدید جهانی
  • واکنش کرملین به انتقال کمک‌های چند میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین
  • سفر کم سابقه هیات کره شمالی به تهران پس از 5 سال / معمار رابطه تجاری مسکو و پیونگ یانگ در تهران به دنبال چیست؟
  • نشست نمایندگان ملی بریکس در روسیه
  • حمله تروریستی در بریانسک روسیه خنثی شد
  • بازارهای روز در شهرکرد منظریه ایجاد می‌شود
  • آماده همکاری با دولت برای بازگشت آرامش به بازار برنج هستیم