Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@19:29:28 GMT

فرار یک اسرائیلی مبتلا به کرونا از قرنطینه

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۳۳۳۱

فرار یک اسرائیلی مبتلا به کرونا از قرنطینه

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری عربی ۲۱، رسانه‌های صهیونیستی از بازداشت یک شهرک نشین افراط گرای یهودی که به ویروس کرونا مبتلا بوده، از قرنطینه با هدف انتشار این بیماری در داخل یک اتوبوس خبر دادند.

پایگاه خبری «تایمز اسرائیل» اعلام کرد فرد مظنون که از ساکنان شهرک «بیتار عیلیت» است، در مسیر خود به سوی قدس اشغالی بود که پلیس رژیم صهیونیستی به خانواده او اطلاع داد که وی متهم به فرار از قرنطینه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس اعلام کرد این فرد در مسیر خود به قدس اشغالی بازداشت شد.

پلیس رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد فرد مبتلا به محل بازجویی منتقل شده و تمامی افراد داخل اتوبوس نیز وارد قرنطینه‌ای ۱۴ روزه خواهند شد.

در بیانیه پلیس همچنین اعلام شده راننده اتبوس نیز به سبب سوار کردن ۳۴ مسافر بجای ۲۵ مسافری که اجازه دارد، ۵ هزار شِکِلّ (معادل تقریبا ۱۳۸۵ دلار) جریمه شده است.

پایگاه تایمز اسرائیل اعلام کرد فرد مبتلا به این بیماری، دهه سوم عمر خود را سپری می‌کرد. وی هفته گذشته از خارج به سرزمین‌های اشغالی وارد و مشخص شد به ویروس کرونا مبتلاست. او با اطلاع از اینکه مبتلا به کووید-۱۹ است، تصمیم گرفت از قرنطینه خانگی خارج و سوار اتوبوس شود.

شورای شهرک بیتار عیلیت اعلام کرده فردی که به دستورات وزارت بهداشت بطور ۱۰۰ درصدی گوش نمی‌دهد، زندگی اسرائیلی‌ها را در خطر قرار می‌دهد و باید بهای آن را بپردازد.

گفتنی است پلیس رژیم صهیونیستی بلوک‌هایی را در جاده‌ها برای متوقف کردن افراد ممنوع شده از سفر قرار داده است.
طبق اعلام رسمی مقامات رژیم صهیونیسستی، تا کنون ۸ هزار و ۶۱۱ نفر به ویروس کوود-۱۹ مبتلا شده اند. همچنین بر اساس آمار رسمی، تا کنون ۵۵ اسرائیلی بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی شیوع کرونا بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۳۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پلیس آلمان به دانشجویان حامی فلسطین

پلیس آلمان به دنبال سرایت خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی به این کشور به تظاهرات حامیان فلسطین در محوطه دانشگاه هامبولت حمله کرده و چند تن از تظاهرکنندگانی که دست به تحصن زده بودند را بازداشت کرد.

به گزارش ایسنا، حامیان فلسطین با برپایی تحصن در مقابل ساختمان اصلی دانشگاه هامبولت در مرکز شهر برلین حمایت آلمان از جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه را محکوم کرده و خواستار پایان فروش تسلیحات به این رژیم شدند.

دانشجویان شرکت کننده در تحصن اعتراضی در مقابل ساختمان اصلی دانشگاه هامبولت شعارهایی در حمایت از فلسطین و محکومیت رژیم صهیونیستی از جمله «غزه را آزاد کنید» و «اسرائیل فاشیست است» را سر دادند. آنها همچنین خطاب به دولت آلمان شعارهایی برای مطالبه توقف فروش تسلیحات به رژیم صهیونیستی سر دادند.

به نوشته خبرگزاری «آناتولی» چندین نفر از تظاهرکنندگان به نشانه همبستگی با فلسطینی‌ها چفیه پوشیده و علامت‌هایی حمل می‌کردند که رویشان نوشته شده بود: «وقتی بی‌عدالتی قانونی می‌شود، مقاومت وظیفه می‌شود».

ماموران امنیتی و پلیس آلمان بعد از دادن هشدارهایی به تظاهرکنندگان به منظور متفرق شدن، به خشونت و زور علیه آنها متوسل شده و ده ها نفر از آنها را بازداشت کردند.

گروه‌های دانشجویی حامی فلسطین در آلمان همراستا با جنبش‌های دانشجویان حامیان فلسطین در دیگر کشورهای غربی با صدور فراخوان‌هایی خواستار برپایی تحصن‌های اعتراضی در محوطه‌های دانشگاه‌ها به منظور اعتراض به حمایت‌های آنها از رژیم صهیونیستی درجنگ علیه نوار غزه شده‌اند.

آنها همچنین از مقام‌های آلمانی خواستند به سرکوب حامیان فلسطین و معترضان ضد رژیم صهیونیستی در دانشگاه ها و موسسات آموزشی خاتمه دهند.

از ۱۷ آوریل تا کنون موج فزاینده تظاهرات و تحصن دانشجویان حامی فلسطین که ابتدا از دانشگاه‌های کلمبیا و ییل در آمریکا آغاز شده و در ادامه به دانشگاه‌های دیگر ایالات متحده و کشورهای غربی سرایت کرده ادامه یافته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله پلیس آلمان به دانشجویان حامی فلسطین
  • سرکوب گسترده حامیان فلسطین در فرانسه
  • نظامیان صهیونیست، پیکر‌های ۳ شهید را آتش زدند
  • نیویورک‌تایمز: نتانیاهو در حال بررسی اداره غزه توسط ائتلاف عربی-اسرائیلی است
  • اردوغان میزان تجارت پایان یافته ترکیه با رژیم صهیونیستی را ۹.۵ میلیارد دلار اعلام کرد
  • هاآرتص: جوانان اسرائیلی امید خود را از دست داده‌اند؛ این خانه در آستانه فرو ریختن است/ بلینکن: بدون آتش‌بس در غزه، دست‌یابی به راه حل با حزب الله غیرممکن خواهد بود/ کلمبیا روابط خود با اسرائیل را قطع می‌کند/ نرخ فقر در غزه به بیش از ۹۰ درصد رسید + عکس و ف
  • وزیر دارایی نتانیاهو خواستار برکناری دو مقام اسرائیلی
  • جزئیات منتشر شده در رسانه‌ها از طرح پیشنهادی رژیم صهیونیستی به حماس
  • بلومبرگ: عربستان دیدگاه‌های ضد اسرائیلی را سرکوب می‌کند
  • دانشگاهی‌ها و نمایندگان درباره جنبش دانشجویی آمریکا چه گفتند؟