Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@19:58:11 GMT

شاهین بوشهر در صورت ادامه لیگ برتر ماندگار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۳۴۰۲

شاهین بوشهر در صورت ادامه لیگ برتر ماندگار می‌شود

سعید مسیگر روز دوشنبه در این رابطه افزود: ما در نیم فصل دوم جزو تیم‌های خوب لیگ بودیم و توانستیم در این نیم فصل در جمع ۶ تیم اول قرار بگیریم.

وی افزود: با این شرایط و وقفه‌ای که به وجود آمده است شرایط برایمان سخت شد چرا که تیم ما از این تعطیلی ضرر کرده است. 

مسیگر تاکید کرد: ما ترسی از ادامه لیگ نداریم و ورزش فوتبال به ثانیه و دقیقه‌ای بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شاهین شهرداری بوشهر گفت: شرایط همه تیم‌ها یکسان است و به طور تقریبی همه بازیکنان باتوجه به برنامه تمرینی که وجود دارد، تمرین می‌کنند و شاهین هم از این قاعده مستثنی نیست.
وی بیان کرد: به هر حال پس از این بحران، بازیکنان باید به تمرین‌های گروهی برگردند و شرایط‌ آنها از نظر بدنی و هوازی باید به وضعیت مناسبی برسند چراکه تمرین‌های انفرادی قابل مقایسه با تمرین‌های گروهی نیست.

 وی اظهار داشت: تیم ما تا ۱۵ هفته ابتدایی امتیاز کمی کسب کرده بود اما اکنون امتیازهای خوبی جمع کرده و تا خارج شدن از منطقه سقوط فاصله‌ای ندارد. 

مسیگر عنوان کرد: به طور قطع اگر لیگ ادامه پیدا کند ما در لیگ خواهیم ماند و اکنون فقط منتظر اعلام سازمان لیگ برای شروع دوباره تمرین‌ها هستیم.

مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر درباره وضعیت قراردادهای اعضای باشگاه با توجه به تعطیلی لیگ عنوان کرد: بحث قراردادها و نحوه پرداخت مالی به قسمت حقوقی باشگاه ربط دارد اما به هر حال باید جوری باشد که حق کسی ضایع نشود.
مسیگر افزود: تاکنون ۶۰  درصد از قرارداد بازیکنان ( ۵۰ در صد پرداخت شده و ۱۰ درصد دیگر اسناد مالی آن آماده شده و بزودی پرداخت می‌شود) و ۷۰ تا ۸۰ درصد قرارداد کادر فنی نیز پرداخت شده است.

وی گفت: میشو سرمربی شاهین با اولین پروازی که از کرواسی به مقصد ایران باشد، خواهد آمد و مشکلی از این بابت وجود ندارد و شپارویچ دستیار وی اکنون در ایران است و برنامه‌های سرمربی تیم را به خوبی پیش می‌برد.

شاهین شهرداری بوشهر اکنون با ۱۶ امتیاز در رده پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

برچسب‌ها شاهین بوشهر شهرداری بوشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شاهین بوشهر شهرداری بوشهر شاهین بوشهر شهرداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۳۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران

تین نیوز

در ادامه اقدامات مربوط به رفع نواقص خط ۳ مترو تهران، امسال نیز بخش دیگری از تاسیسات، دسترسی ها و ورودی های جدید این خط تکمیل و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت تا کیفیت ارائه خدمات در ایستگاههای خط ۳ ارتقاء یابد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از شهر، آزاد اکبری  مجری خط ۳ مترو تهران در خصوص برنامه های سال جاری جهت رفع حداکثری نواقص خط مذکور گفت: امسال هم مثل دو سال گذشته، سعی خواهیم داشت نقص های موجود در خط ۳ را به حداقل ممکن برسانیم و اگر منابع مالی لازم به موقع تامین شود، اتفاق های خوبی رخ خواهد داد.

در این راستا با اولویت بندی صورت گرفته، قصد داریم ورودی دوم ایستگاه سهروردی و همچنین دسترسی دوم ایستگاه میرزای شیرازی را امسال راه اندازی کنیم. تکمیل و بهره برداری از سامانه تهویه RS ایستگاه شهید زین الدین به همراه هواساز ایستگاه هروی را نیز در دستور کار داریم و در صورت امکان، سیستم زهکش محدوده ایستگاه قدوسی را احداث خواهیم کرد.

مجری خط ۳ مترو تهران در ادامه صحبت های خود گفت: در دو سال اخیر، ۱۲ مورد از نواقص خط ۳ برطرف شده است و اگر منابع مالی متناظر با کارهای باقی مانده این خط تامین شود، می توان تا سال ۱۴۰۴ کل نقص های موجود را برطرف کرد و پرونده آن را بست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • روایتی از ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • اندیشه‌های استاد شهید مطهری ماندگار و جاودانه است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • بهسازی ایستگاه پمپاژ نخل تقی عسلویه
  • طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود