Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@20:31:11 GMT

تغییر قیمت عوارضی ۴ آزادراه دولتی

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۳۶۶۲

صراط:

در این نامه سازمان برنامه بودجه به وزارت راه و شهرسازی آمده است: اعضای شورای اقتصاد، عضو هیأت وزیران در جلسه مورخ 98/12/21 درخواست شماره 72611/100/02 مورخ 1398/5/16 وزارت راه و شهرسازی درباره اصلاح نرخ عوارض برخی آزاد راه‌های دولتی در سال 98 مصوبه موضوع شماره 89819 مورخ 1393/7/29 شورای اقتصاد را به استناد بند (ب) ماده 30 قانون وصول برخی درآمدهای دولت و مصرف آن در موارد معین بررسی و به شرح زیر مشروط به رعایت موارد زیر مورد تصویب قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس بنا بر این گزارش در این نامه که 10 فروردین امسال ارسال شده است، نرخ عوارض آزاد راه تهران- قم به طول 125 کیلومتر 1200 تومان،نرخ عوارض آزاد راه کرج- قزوین به طول 100 کیلومتر،1200 تومان، نرخ عوارض آزاد راه بندرعباس- بندر شهید رجایی به طول 35 کیلومتر 1200 تومان و نرخ عوارض آزاد راه کمربند جنوبی و غربی تبریز به طول 35 کیلومتر 1200 تومان تعیین شد.

در این نامه ضرایب معادل عوارض برای سواری و وانت، ضریب یک، کامیون و مینی‌بوس ضریب 2 (2400 تومان)، کامیون دو محور و اتوبوس ضریب 3 (3600 تومان) و کامیون سه محور و بیشتر ضریب 4( 4800 تومان) تعیین شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: قیمت عوارضی آزادراه های دولتی صراط نرخ عوارض آزاد راه کیلومتر 1200 تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۳۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ اسماعیلی گفت: نگهداری راه‌ها اعم از راه‌های فرعی و اصلی از مهمترین وظایف راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است.

وی افزود: با توجه به اعتبارات تخصیص یافته بازسازی و روکش رویه راه‌ها نیز از دیگر مواردی است که همواره مورد توجه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اولویت اصلی راهداری را حفظ ایمنی راه‌ها عنوان کرد و گفت: با اعتبارات تخصیص داده شده، بخشی از آزادراه زنجان به قزوین طی قراردادی که در سال گذشته منعقد شد بازسازی و بهسازی شد.

اسماعیلی به برگزاری مناقصه ۳۵ کیلومتر از آزادراه زنجان به قزوین از کیلومتر صفر تا ۳۵ در باند شمالی و جنوبی آن طی امسال  اشاره کرد و گفت: در ۲ لاین این آزادراه به طول ۳۵ کیلومتر بهسازی و روکش انجام خواهد شد که با تعیین شدن نتیجه مناقصه و پیمانکار، حدود ۷۰ درصد مشکلات آزادراه مرتفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه استان زنجان پنج هزار و ۸۰۰ کیلومتر از کل راه‌های کشور را به خود اختصاص داده است، خاطر نشان کرد:۲۰۰ کیلومتر از این راه‌ها آزادراه، ۱۴۰ کیلومتر بزرگ‌راه، ۳۵۰ کیلومتر محور اصلی، ۹۵۰ کیلومتر راه فرعی و ۴ هزار و ۲۰۰ کیلومتر آن راه روستایی است.

دیگر خبرها

  • افزایش ترانزیت جاده‌ای کشور
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند - تبریز
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند-تبریز
  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • آذربایجان‌شرقی منتظر خبرهای خوب در حوزه راه است
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد در کرمان