Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعتبارات طرح احیای ۵۵۰ هزار هکتاری اراضی کشاورزی استان‌های خوزستان و ایلام در جلسه امروز به ریاست معاون اول رییس جمهوری بررسی شد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رئیس جمهوری، جلسه بررسی اعتبارات طرح احیای ۵۵۰ هزار هکتاری اراضی کشاورزی استان‌های خوزستان و ایلام عصر دوشنبه به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که رئیس سازمان برنامه و بودجه و تعدادی از معاونین وزرا و دستگاه‌های اجرایی نیز حضور داشتند، نماینده وزارت جهاد کشاورزی گزارشی از آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی آبیاری و کشت در این اراضی ارائه کرد.

در این نشست همچنین موضوع منابع مالی مورد نیاز برای احیا، تکمیل و اجرای این پروژه‌ها در اراضی استان‌های خوزستان و ایلام مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در ادامه این جلسه ضمن بررسی آخرین برآوردها از منابع مالی مورد نیاز و برنامه زمان‌بندی تکمیل این طرح‌ها، تصمیمات لازم در خصوص ادامه فرایند اجرای این پروژه‌ها اتخاذ شد.

کد خبر 417717

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری معاون اول رييس جمهور خوزستان ایلام شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خوزستان و ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۳۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیر جهاد کشاورزی آمل با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تقویم در شهرستان آمل، از ارزیابی و قیمت گذاری ۲۰۰ فقره پرونده تغییر کاربری اراضی در جلسه کمیسیون تقویم این شهرستان خبر داد.

مهرداد فولاد افزود: جلسات این کمیسیون بر اساس دستورالعمل نحوه تقویم و ارزیابی اراضی زراعی و باغ‌ها موضوع قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها برگزار می‌شود.

فولاد تصریح کرد: این جلسه با حضور نمایندگان فرمانداری و اقتصاد و دارایی برگزار و ۲۰۰ فقره پرونده ساخت و ساز غیرمجاز و یک فقره پرونده ساخت و ساز مجاز قیمت‌گذاری شد.

وی گفت: تصمیمات این کمیسیون در قیمت‌گذاری اراضی، ملاک عمل کمیسیون در پرداخت عوارض موضوع ماده ۲ و آرای مراجع قضایی در پرداخت جرائم نقدی قانون قرار می‌گیرد.

 

دیگر خبرها

  • جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد
  • نجات زاگرس با الگوی ۳ کشور اروپایی | مرگ یک پنجم مساحت جنگل‌های زاگرس | جنگلداری اجتماعی چگونه زاگرس را احیا می کند؟
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • ۳۶۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی ایلام آفت‌زدایی شد
  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • صدور اسناد تک برگ در گروه‌های مشاع به نام دولت
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)
  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد