Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از اهدای ۴۰۰۰ بسته بهداشتی به خانواده های معظم شهداء، جانبازان و آزادگان این استان خبر داد.

«سردار حمید خرمدل» روز دوشنبه ۱۸ فروردین ماه ۹۹ در حاشیه توزیع این بسته ها در جمع خبرنگاران افزود: در پی شیوع بیماری کروناویروس در سطح کشور سپاه و بسیج دوشادوش سایر مسئولان در کنار مردم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج استان اقدامات متعددی در راستای مقابله با کرونا انجام داده است، اظهارکرد: تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام به ضدعفونی کردن اماکن و معابر استان کرده است.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آمادگی لازم در زمینه ماسک در کشور وجود نداشت که با تلاش قرارگاه شهید سلیمانی سپاه فتح استان روزانه ۲۰ هزار ماسک در سطح استان تولید می کنیم که هم اکنون مشکل کمبود ماسک در استان نداریم.

خرمدل در خصوص تولید "گان" تصریح کرد: همچنین تولید "گان" در سطح استان داریم که بخشی از نیازهای بیمارستان‌های استان برطرف شد.

وی توزیع ۲۱۰۰ بسته غذایی را از دیگر اقدامات سپاه فتح استان عنوان کرد و ادامه داد: طی روزهای آینده ۳۵۰۰ بسته غذایی بین کارگران فصلی و فاقد حقوق ماهانه و ثابت توزیع خواهیم کرد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: توزیع ماسک و اقلام بهداشتی در حاشیه شهرها و مناطق دور افتاده و روستایی از دیگر اقدامات سپاه فتح استان بوده است که حدود ۵۰ درصد تولیدات در این مناطق توزیع شد.

خرمدل تاکید کرد: ۴۰۰۰بسته بهداشتی آماده شده که به خانواده های معظم شهداء، جانبازان و آزادگان در سطح استان اهداء خواهد شد، این اقدام حداقلی به این جهت است که به این خانواده ها بگوییم به یادتان هستم و البته این حرکت ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در زمینه ضدعفونی کردن اماکن و معابر هدفمند و مدیریت شده اقدام خواهیم کرد، تصریح کرد: و اماکن حساس از جمله بیمارستان‌ها و جایگاه‌های سوخت و بانک‌ها ضدعفونی خواهند شد، تولید ماسک ادامه پیدا می کند و با جمع آوری کمک‌های مردمی روند خدمات رسانی عمومی را افزایش خواهیم داد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان  کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته دنبال تامین ماسک و دستکش برای افراد فعال استان در زمینه کروناویروس از جمله کارگران شهرداری هستیم تا خدمات دهی عمومی افزایش پیدا کند.

به گزارش ایسنا، خرمدل بیان کرد: به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد قول می دهم که تا روزی که این بیماری در سطح استان و کشور است سپاه و بسیج در کنار مسئولان و مردم خواهند بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی كهگيلويه و بويراحمد فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ماسك خانواده شهدا و جانبازان کروناویروس فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد سطح استان خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۳۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در بارش های اخیر در تنگ رواق ۷ میلیمتر، علی کرمی دمچنار ۶،چیتاب ۶، کریک ۵، دشت بز ۴، مارگون ۳، سی سخت ۲.۶
 فرودگاه یاسوج یک میلیمتر باران بارید. 

دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰