Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@06:02:04 GMT

فیلم/ پسر فداکاری که هنگام ضدعفونی معابر پایش را از دست داد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۴۰۰۷

‍‍‍‍‍‍

نوجوانی که همراه پدر خود و با تراکتور در حال ضدعفونی کردن شهر بود، از روی تراکتور پرت شد و پای چپ خود را از دست داد.

دریافت 8 MB

به گزارش مشرق، محمدحسن عسگری ۱۳ ساله که همراه پدر خود و یکی از همشهریان با تراکتور در حال ضدعفونی کردن شهر بودند،از روی تراکتور پرت شد و پای چپ محمدحسن بر اثر برخورد با گاردن تراکتور دچار آسیب شدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کادر درمان تلاش زیادی برای پیوند پای نوجوان جهادگر انجام دادند اما در نهایت به دلیل عفونت شدید پای او را قطع کردند. محمدحسن کلاس هفتم و طرفدار دو آتشه تیم پرسپولیس است که آرزویش دیدن بازیکنان تیم محبوبش از نزدیک و عکس دو نفره با بیرانوند است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید مشرق پرسپولیس ویروس کرونا آمار مبتلایان به کرونا اخبار کرونا مبارزه با کرونا پیشگیری از کرونا ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۴۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی در خصوص توسعه صنعت فضایی در کشور گفت: توسعه کاربردهای صنعت فضایی جز محورهای مهم برنامه ۱۰ ساله صنعت فضایی کشور است.

وی افزود: در این راستا، پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی و هوش مصنوعی از مأموریت‌های پژوهشگاه فضایی و مرکز هوش مصنوعی پژوهشگاه ارتباطات در تعامل با وزارت جهاد کشاورزی است که الحمدلله در حال پیشرفت است.

کد خبر 6090531 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد
  • فیلم/ خوابیدن یک سگ روی ریل هنگام عبور قطار
  • «حسنا و ملکه‌های رنگی» به کتابفروشی‌ها آمدند
  • کاهش جُرم سرقت در کرمان
  • تغییر خشم به لبخند در یادگارامام (ره)
  • معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد + عکس
  • (ویدیو) لحظه منفجر شدن سربازان روسی هنگام خنثی کردن مین
  • نوشیدن آب هنگام خوردن مفید است یا مضر؟ + فیلم