Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی اصغر شیر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، تاکنون بیش از ۶۸ دستگاه خودرو در زنجان به دلیل رعایت نکردن این قانون توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

وی اظهار کرد: منع تردد خودروی غیربومی در سه نقطه ورودی و خروجی شهر زنجان اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان، گفت: در این خصوص ۱۳۱ دستگاه خودرو اعمال قانون شده و خودرو بعد از بازگشت به مبدا توسط پلیس توقیف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیر محمدی ابراز داشت: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بیش از ۲۲۰۰ دستگاه خودرو در استان به دلیل تردد غیرمجاز به شهرهای خود بازگردانده می‌شوند.

وی بابیان اینکه خودروهای غیربومی که بدون توجه به طرح فاصله گذاری اجتماعی در محورهای مواصلاتی استان زنجان تردد کردند، ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند، افزود: رانندگانی که نقض مقررات کنند و یا به هشدارهای پلیس توجه نکنند ضمن درج تخلف در سامانه راهنمایی و رانندگی و یک ماه خودرویشان در مبدأ توقیف و در پارکینگ نگهداری خواهد شد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: مبادی ورودی استان زنجان برای خودروهای غیربومی بسته شده است و از هر گونه تردد خودروهای غیربومی در محورهای مواصلاتی استان جلوگیری شده است و هیچ خودروی غیربومی حق ورود به استان زنجان را ندارد.

کد خبر 4893352

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راهنمایی و رانندگی توقیف خودرو ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر شهرکرد ایلام فاصله گذاری اجتماعی گرگان طرح غربالگری بارش باران روز طبیعت ماسک طبی سال جهش تولید استانداری قزوین دستگاه خودرو استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۴۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروها گفت: اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی از عصر امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: ۴ محصول ایران خودرو گران شد

وی تاکید کرد: این چهار خودروی وارد شده شامل دو خودروی برقی، یک هیبریدی و یک بنزینی صرفاً برای متقاضیان دور اول ثبت‌نامی‌های اسفند ماه ١۴٠١ عرضه خواهد شد.

کد خبر: 1229549 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • لرزه تردد خودروهای سنگین دوباره روی تن پل تاریخی بابل نشست
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • رنگ پلاک خودروها نشانه چیست؟
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند