Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-08@13:10:36 GMT

برنامه اجرایی واگذاری استقلال و پرسپولیس تصویب شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۴۳۵۷

برنامه اجرایی واگذاری استقلال و پرسپولیس تصویب شد

رویداد۲۴ در اولین جلسه هیئت‌ واگذاری شرکت‌های دولتی در سال 1399 که بعدازظهر امروز (دوشنبه) در وزارت امور اقتصاد و دارایی با حضور وزرای اقتصاد، ورزش و جوانان و دادگستری و رئیس سازمان خصوصی‌سازی و نمایندگان اتاق بازرگانی و سازمان بورس اوراق بهادار برگزار شد، برنامه اجرایی پیشنهادی سازمان خصوصی‌سازی برای واگذاری قطعی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در سال 1399 مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه ابتدا رئیس سازمان خصوصی‌سازی و وزیر ورزش و جوانان گزارشی از اقدامات انجام شده در سال 1398 ارائه کردند که حسابرسی سالیان گذشته و برگزاری مجامع این دو باشگاه، شناسایی اموال و دارایی‌های مختلف آنها، واگذاری قطعی دو ورزشگاه درفشی‌فر مرغوبکار به دو باشگاه و همچنین شفاف شدن بدهی مالیاتی آنها و حل کردن بسیاری از دعاوی حقوقی در سال 1398 از آن جمله بود.

براساس این گزارش، در ادامه دکتر دژپسند، وزیر اقتصاد ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات بسیار مهم و مؤثر وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی‌سازی و سازمان بورس اوراق بهادار در فرایند خصوصی‌سازی دو باشگاه در سال 1398 بر واگذاری هرچه سریع‌تر دو باشگاه طی مراحل قانونی در نیمه اول سال 1399 تأکید و به همه بخش‌های ذیربط دستورات لازم برای انجام اقدامات اجرایی و قانونی را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: ناگفته‌های کاپیتانی که دوست داشت با علی کریمی هم‌بازی می‌بود!

در ادامه جلسه برنامه اجرایی مراحل مختلف واگذاری این دو باشگاه که توسط سازمان خصوصی‌سازی تهیه شده بود به جلسه پیشنهاد شد و مورد تصویب هیئت عالی واگذاری شرکت‌های دولتی قرار گرفت. مقرر شد تمامی اعضا نهایت تلاش خود را برای واگذاری هرچه سریع‌تر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی در سال 1399 به کار گیرند.

منبع: انتخاب لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 استقلال تهران پرسپولیس تهران سازمان خصوصی سازی دو باشگاه سال 1399

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۴۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری کاروانسرای شاه عباسی و قلعه صمصامبه بخش خصوصی

مدیر‌کل میراث فرهنگی استان البرز از طی مراحل بارگزاری در سامانه، واگذاری و مرمت بیش از ۱۰ اثر تاریخی و باستانی استان در سال جاری خبر داد. - اخبار استانها -

رحیم خاکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرج درباره جزئیات مرمت این پروژه‌ها اظهار داشت: زمان تکمیل ترمیم این پروژه‌ها تا پایان شهریورماه تعیین شده‌ که امیدواریم با تامین اعتبار صورت گرفته در این بازه زمانی مرمت های لازم انجام شده و برای بازدید عموم آماده شوند.

وی اضافه کرد: از جمله این مراکز کاروانسرای شاه‌عباسی، قلعه صمصام، امامزاده سلیمان(ع)، امامزاده احمد و محمود، کاروانسرای ینگی‌امام هشتگرد و حمام شهرک طالقان است.

مدیر کل میراث فرهنگی استان البرز به جزئیات برخی از این مرمت‌ها اشاره کرد و ادامه داد: کاروانسرای شاه عباسی از طریق صندوق احیاء در حال واگذاری است و پس از آن به عنوان پارک صنایع دستی(خانه صنایع دستی البرز) فعالیت خواهد کرد.

خاکی با بیان اینکه نقشه‌های قلعه صمصام آماده شده و پس از تایید استان و صندوق احیاء، از طریق مزایده در اختیار بخش خصوصی قرار می‌گیرد، تاکید کرد: مرمت قلعه صمصام تا دو ماه دیگر آغاز می‌شود.

 وی بودجه در نظر گرفته شده برای ترمیم امامزاده سلیمان در اشتهارد را نیز 5 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این پروژه به منظور تعیین پیمانکار متخصص در سامانه قرار گرفته است.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی استان البرز، ینگی‌امام هشتگرد نیز برای انجام مرمت جزیی در سامانه قرار گرفته است و مقرر شده است طبق برنامه مرمت تمامی این پروژه ها تا پایان شهریورماه امسال به پایان برسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه دولت برای واگذاری های سال ۱۴۰۳ اعلام شد/ کیش ایر در اولویت
  • واگذاری کاروانسرای شاه عباسی و قلعه صمصامبه بخش خصوصی
  • به رییس سازمان خصوصی‌سازی گفتم جزء فرهیخته‌ترین‌ها هستی بین افرادی که از کشتارگاه، بهشت‌زهرا و... آمده‌اند
  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • ۵.۲۲ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد/ واگذاری سهام به ۳۰۰۸ کارگر در دولت سیزدهم
  • استقلال در 10 سال به اندازه 30 سال مدیرعامل عوض کرد
  • ۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم