Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@23:17:45 GMT

وعده های دولت در حمایت از افراد آسیب دیده عملیاتی می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۴۳۹۳

وعده های دولت در حمایت از افراد آسیب دیده عملیاتی می شود

استاندار کردستان گفت: دولت وعده هایی برای حمایت از افراد فاقد شغل و شاغلین مشاغل آسیب دیده که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند داده است که این وعده ها قطعا اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا در نشست با جمعی از خیرین استان در سنندج، اظهار کرد:  اقدامات انجام گرفته از سوی مراکز خیریه به ویژه طی ماه های اخیر بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: شرایط امروز در کشور و استان شرایط ویژه ای است و برای گذر از آن همه اعم از دولت، بخش خصوصی، انجمن ها وغیره باید در کنار هم و پای کار باشند.

استاندار کردستان تصریح کرد: مسؤولیت همه ما امروز بسیار خطیر و سنگین است و گذر از این شرایط نیاز به همدلی و همراهی هرچه بیشتر بخش های مختلف است.

مرادنیا با تاکید براینکه دولت وعده هایی برای حمایت از افراد فاقد شغل و شاغلین مشاغل آسیب دیده که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند داده است، گفت: این وعده ها قطعا اجرا می شود اما تحقق آن زمان بر خواهد بود، لذا لازم است تا عملیاتی شدن این وعده ها خودمان به فوریت اقدام کنیم. 

وی اضافه کرد: با کمک تعدادی از خیرین داخل و خارج از استان بسته حمایتی به ۱۵ هزار خانوار اهدا شد که کاری بسیار ارزشمندی بود.

وی با تاکید براینکه کمیته امداد و بهزیستی نیز در قالب توزیع بسته های حمایتی بهداشتی و خوراکی اقداماتی برای کمک به افراد زیرپوشش خود انجام داده اند، اذعان داشت: این انتظار را از خیرین داریم برای تهیه بسته های حمایتی برای تعدادی دیگر از آسیب دیدگان شیوع کرونا بویژه دستفروشان و کارگران فصلی ورود پیدا کنند.

وی تصریح کرد: تلاش انجمن های خیریه برای تهیه و جمع آوری بانک اطلاعاتی نیازمندان استان اقدام خوبی بود که با بهره گیری از این ظرفیت می توانیم در کمک به نیازمندانی که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند سرعت ببخشیم.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان سنندج بخش خصوصی خانوار وعده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۴۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: کمیته امداد در راستای تحقق احکام برنامه ششم و به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بدنه مردمی، کوتاه کردن فرایند‌ها، تسهیل در ارائه خدمات، ارتقای کیفیت خدمات مددکاری و کیفیت زندگی، پرونده مددجویان سالمند استان را به ۶۹ مرکز نیکوکاری واگذار کرد.

حسینی هدف از این اقدام را بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی خیریه‌ها وسازمان‌های مردم نهاد عنوان کرد و افزود: ارائه آموزش‌های چهره به چهره و مؤثر در سبک زندگی، ارائه خدمات مطلوبتر به سالمندان، توانمندسازی خانواده‌های مستعد و افزایش رضایتمندی عمومی از برنامه‌های حوزه حمایت است.

دیگر خبرها

  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • میوه‌های «وعده صادق» در موازنه جدید منطقه
  • خسارت سیل و تگرگ به مزارع کازرون
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • پرداخت تسهیلات و تجهیزات حمایتی به خانوارهای آسیب دیده شفتی
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • عبور از رودخانه با مخاطرات فراوان
  • محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف آسیب جدی دیده‌اند