Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حیدری گفت: واقف خیراندیش «تقی رسولی» یک باب منزل مسکونی خود به ارزش ۸میلیارد ریال را برای ترویج اسلام، اعتلای عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوی اسلامی و حمایت از جبهه مقاومت وقف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «ابراهیم حیدری‌جناسمی» امروز(18فروردین) از ثبت نخستین وقف جدید استان مازندران در سال99 در شهرستان تنکابن خبر داد و به خبرنگاران گفت: واقف خیراندیش «تقی رسولی» جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی عرصه و اعیان یک باب منزل مسکونی خود به مساحت 182مترمربع را وقف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: ارزش این منزل مسکونی 8میلیارد ریال است که واقف خیراندیش آن را برای توسعه و ترویج اسلام ناب محمدی، قرآن، فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت، اعتلای عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوی اسلامی به رهبری ولایت مطلقه فقیه و حمایت از جبهه مقاومت وقف کرده است.

 

حجت الاسلام حیدری در ادامه با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور اوقاف مازندران از ظرفیت اجتماعی بقاع متبرکه برای مقابله با این ویروس بهره گیری کرده است، افزود: کارگاه های تولید ماسک با حضور گروه های جهادی، خادمین بقاع متبرکه و بسیجیان در 12 بقعه متبرکه و امامزاده استان مازندران راه اندازی شد.

 

وی از تولید 14هزار ماسک و توزیع 6هزار بسته سلامت توسط خادمین امامزادگان در مازندران خبر داد و گفت: ماسک‌های تولیدی و بسته‌های سلامت به ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان‌های مازندران تحویل داده شد و یا بین عموم مردم در مقابل درب خانه شهروندان توزیع شده است.

 

حجت الاسلام حیدری با اشاره به کمک یک میلیارد و 500 میلیون تومانی اوقاف جهت درمان بیماران کرونایی استان، اظهار کرد: از محل نیات موقوفات مازندران مبلغ 350 میلیون ریال مساعدت برای کارگاه تولید ماسک هیئت قمربنی هاشم ساری در نظر گرفته شده است.

 

وی با اشاره به اینکه اوقاف مازندران مجموعا تا پایان هفته جاری 2میلیارد ریال از محل موقوفات به رزمندگان جبهه سلامت استان مساعدت می‌کند، گفت: بسته‌های سلامت شامل ماسک، محلول و ژل ضدعفونی کننده توسط خادمین آستان مقدس امامزاده عبدالحق(ع) بهشهر، امامزاده عباس(ع) ساری، امامزاده سیدعلی(ع) و سیدمحمد(ع) ساداتشهر رامسر، امامزاده ابراهیم(ع) آمل، امامزاده ابراهیم(ع) بابلسر، امامزاده سیدحسین(ع) شیرود تنکابن و امامزاده قاسم(ع) بابل تهیه و بین مردم توزیع شده است.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: کارگاه تولید ماسک مقابله با کرونا مدیرکل اوقاف مازندران جبهه مقاومت وقف جدید حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۴۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرپرست کمیته امداد جویبار با اشاره به اینکه مردم نوع دوست استان مازندران در تمامی صحنه‌های انسان دوستانه پیشگام هستند گفت: یکی از بانوان خیّرِ جویباری مبلغ ۶۵۰ میلیون ریال، به مردم مظلوم و بی دفاع غزه کمک کرد.

مهدی دامادی افزود: مردم نیکوکار جویبار در روز قدس امسال نیز ۴۸۰ میلیون ریال به مردم مظلوم غزه کمک کردند.

دامادی با تقدیر از همراهی و همدلی مردم نیکوکار جویبار ادامه داد: در این شهرستان ۳۴۲۰ نفر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

خاطر نشان می‌شود: مردم نوعدوست استان مازندران همچنان می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۳۶۱۵۴ و یا شماره حساب ۰۱۰۲۷۱۴۷۳۹۰۰۳ نزد بانک صادرات که برای کمک به مردم مظلوم غزه اختصاص داده شده، واریز کنند.

دیگر خبرها

  • اجرای ۸۰ برنامه توسط کاروان خادمین حرم حضرت معصومه(س) در گلستان
  • سناریوهای تجاوز به رفح و واکنش جبهه‌های حامی غزه
  • مقام نظامی لبنانی: حمله احتمالی به رفح جبهه‌های مقاومت را شعله‌ورتر خواهد کرد
  • نقطه عطف وارثان جبهه دفاع از حرم «حماسه خانطومان» است
  • حمایت جبهه فرهنگی یزد از اجرای طرح نور
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • فهرست نامزدهای مورد حمایت جبهه «ایران قوی» منتشر شد
  • چرا اسرائیل یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • چرا تل‌آویو یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟