Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@15:25:39 GMT

اگر رئیس بارسا بودم، همین فردا نیمار را جذب می کردم

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۴۴۶۱

اگر رئیس بارسا بودم، همین فردا نیمار را جذب می کردم

کیتا بالده، بازیکن سنگالی موناکو، معتقد است که بارسلونا باید هر طور که شده نیمار را جذب کند.

به گزارش "ورزش سه"، نیمار بعد از گذراندن چند فصل فوق العاده در بارسلونا نهایتاً در سال ۲۰۱۷ تصمیم به ترک این تیم گرفت و با قراردادی به ارزش ۲۲۲ میلیون یورو راهی پاری‌سن‌ژرمن در تا به گران قیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال تا اینجا تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فوق ستاره برزیلی پاری سن ژرمن اما نتوانسته روزهای خیلی خوبی را در این تیم فرانسوی سپری کند. مصدومیت های متوالی نیمار و حواشی او در psg باعث شده که این بازیکن نتواند عملکرد مورد انتظار را در تیم پاریسی به نمایش بگذارد. از طرف دیگر نیمار در تابستان گذشته تا آستانه بازگشت به بارسا نیز پیشرفت اما نهایتاً در پاری‌سن‌ژرمن ماندگار شد؛ موضوعی که البته باعث شد رابطه نیمار و هواداران پاریسی تیره و تار شود.

 

 

 

 

با وجود عدم انتقال نیمار به بارسلونا در تابستان گذشته اما هنوز هم گفته می شود که به احتمال فراوان این فوق ستاره برزیلی در تابستان پیش رو بالاخره به نوکمپ بازخواهد گشت. مهاجم سنگالی موناکو اما می گوید که بارسلونا نباید در خرید نیمار درنگ کند. کیتا بالده گفت: " نیمار هنگام در اختیار داشتن توپ بازیکن بی نظیری است. او می‌تواند برای هر تیمی بازی کند. اگر من رئیس بارسلونا بودم و البته اگر می توانستم همین فردا با نیمار قرارداد امضا می کردم."

نیمار بارسلونا پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نیمار بارسلونا پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۴۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شکست شب گذشته بارسلونا برابر خیرونا در رقابت‌های لالیگا باعث شد که قهرمانی رئال مادرید در این مسابقات مسجل شود و بازیکنان و هواداران این تیم پس از آن به جشن و خوشحالی مشغول شوند.

بسیاری از آنها با انتشار تصاویری در صفحات رسمی‌شان در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند و یکی از آنها وینیسیوس بود که از این فرصت استفاده کرد تا بار دیگر طعنه سنگینی به بارسلونا زده باشد.

این بازیکن برزیلی که در چند ماه اخیر بارها از سوی هواداران بارسا با توهین‌های نژادپرستانه و آرزوی مرگ روبه‌رو شده پستی را در صفحه‌اش در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) بازنشر کرد که ستاره‌های جوان رئال مادرید را نشان می‌داد و تعداد جام‌هایی که آنها در طول این مدت کسب کرده بودند را شمرده بود.

وینیسیوس توضیح کوتاهی درباره این پست نوشت: «عصر جدید» اما این جمله در واقع تنه سنگینی به بازیکنان بارسا بود چون بسیاری از آنها پس از پیروزی تیمشان برابر رئال مادرید در رقابت‌های سوپر جام فصل گذشته از عبارتی مشابه استفاده کرده بودند و این بازیکن در واقع این موضوع را در این شب تلخ برای بارسا به آنها یادآوری کرد.

دیگر خبرها

  • ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • با نماد برج ایفل؛ طرح لو رفته از پیراهن دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 / عکس
  • کدام جشن قهرمانی، هنوز که قهرمان نشده‌ایم!
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!