Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@16:28:32 GMT

شارژ غیر اصولی خودرو از کپسول LPG حادثه آفرید.

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۴۷۸۲

شارژ غیر اصولی خودرو از کپسول LPG حادثه آفرید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیر نژاد رحیم رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشمر گفت: خودرو پراید بر اثر استفاده غیر اصولی شارژ کپسول خودرو به وسیله کپسول گاز LPG در کاشمر در آتش سوخت.

او ادامه داد: خودرو در حال شارژ توسط کپسول LPG بود که کپسول نشت می‌کند به وسیله سیگار روشن راننده باعث ایجاد جرقه و سوختن ماشین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشمر گفت: راننده خود از ناحیه سر صورت و گردن دچار سوختگی خفیف شده است.

نژاد رحیم افزود: با توجه به اعلام مکرر گاز LPG به به دلیل اینکه مخزن‌ها دست ساز ساخته و نصب میشوند، اما مردم در داخل شرکت گاز کپسول‌ها را پر کرده و خارج از شرکت اقدام به شارژ کپسول‌های خودروی خود می‌کند.

او تصریح کرد: پر کردن مخزن گاز خودرو از گاز LPG علاوه بر خطرات محیطی که دارد از نظر قانونی ممنوع بوده و با متخلفین برخورد می‌شود.

رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشمر گفت: از مردم تقاضا داریم تحت هیچ عنوان از گاز ال پی جی برای سوخت خودرو استفاده نکنند.   انتهای پیام//م.د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی آتش سوزی کپسول گاز حادثه ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۴۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت

ایسنا/قزوین سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از فوت سه نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در آزادراه قزوین- تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، داریوش مرادی در خصوص حادثه واژگونی پراید در اتوبان قزوین به تهران اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در عوارضی آزادراه قزوین- تهران خبر داده شد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های یک و ۳ در محل حاضر ‌شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی آتش‌نشانی قزوین، وی در ادامه تصریح کرد: آتش‌نشانان با حضور در محل نسبت به ایمن‌سازی مکان حادثه اقدام کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: متأسفانه در این واژگونی ۲ زن و یک مرد به دلیل شدت حادثه در دم جان باختند و تحویل عوامل آرامستان در محل شدند و علت حادثه توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • ۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • ۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • تصاویر واقعی است؛ خبری از کپسول آتش نشانی نیست!+ عکس
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد