Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@19:49:39 GMT

آمار مبتلایان به کرونا در خراسان‌جنوبی به ۳۵۱ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۴۸۰۸

آمار مبتلایان به کرونا در خراسان‌جنوبی به ۳۵۱ نفر رسید

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دهقانی فیروزآبادی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهارکرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ مورد جدید ابتلاء به کرونا در خراسان‌جنوبی شناسایی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه با شناسایی این ۱۲ مورد جدید تعداد بیماران مبتلاء به کرونا در خراسان‌جنوبی به ۳۵۱ نفر رسیده است، بیان‌کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته در مجموع ۶۱ آزمایش انجام شده که ۳۶ مورد مربوط به بیماران بستری در بیمارستان‌ها و ۲۵ مورد نیز از افراد مشکوک سرپایی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه در مجموع در خراسان‌جنوبی هزار و ۲۳۸ آزمایش و تست کرونا انجام شده است، ادامه داد: از این تعداد آزمایش، ۸۸۷ مورد منفی و ۳۵۱ آزمایش نیز مثبت بوده است.

وی با تأکید بر اینکه خوشبختانه در شبانه روز گذشته فوتی جدید نداشته‌ایم، ادامه داد: ۲۸۲ بیمار مبتلاء به کرونا بهبود یافته و از بیمارستان‌های ترخیص شدند و ۳۶ بیمار همچنان در بیمارستان‌های خراسان‌جنوبی بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه حال عمومی پنج بیمار نیز وخیم است، یادآور شد: تاکنون در خراسان جنوبی ۲۲۲ هزار و ۶۳۸ خانوار معادل ۹۲.۷ درصد خانوارهای خراسان‌جنوبی غربالگری شده‌اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بیمارستان خراسان جنوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مبتلایان کرونا بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۴۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، امروز در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در بیرجند از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی تجلیل شد. 

از بیست و پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز تاکنون ۱۸ هزار و ۳۸۲ مترمربع فضای آموزشی آماده و تحویل آموزش و پرورش شده است. 

در خراسان جنوبی ساخت ٣۵٠٠ کلاس درس دیگر نیاز است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • ادامه ناپایداری‌های جوی تا فردا در خراسان جنوبی
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • کره شمالی: حقوق‌ بشر ابزار تهاجم و رفتار خصمانه آمریکاست
  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی
  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی