Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار ریحانی, فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: ۱۴ هزار بسته حمایتی با پشتیبانی خیران، سپاه و بسیج تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار بهمن ریحانی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز  اظهار داشت: در شرایط کنونی همه گروه‌های بسیج و نیز رده‌ها مشغول فعالیت، کار و تلاش ارزشمند برای پشتیبانی از مردم و نیز مقابله با این بیماری منحوس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این روزها صحنه‌های بسیار ارزشمندی را می‌بینیم که یاد و خاطره زمان دفاع مقدس را تداعی می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان داشت: جنگ ما یک جنگ بی نظیر بود و تنها مختص ارتش و سپاه نبود بلکه همه ملت پای کار آمدند و با حضور همه اقشار سرنوشت جنگ را تغییر دادند.

سردار ریحانی تصریح کرد: امروز هم شاهد آن هستیم تمام اقشار به ویژه جوانان _که مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اشاره بسیار خاصی به آنها در پشتیبانی از انقلاب، دستاوردها، فعالیت‌های اجتماعی، هنری و سیاسی دارند_ پای کار هستند.

وی ادامه داد: امروز می‌بینیم این جوانان بسیجی برای تهیه تجهیزات مقابله با این بیماری پای کار آمده‌اند و ماسک، دستکش و تجهیزات پزشکی و… تولید می‌کنند و با یک تفکر و اعتقادات محکم بدون هیچ توقعات مادی کار می‌کنند که بسیار ارزشمند است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه عنوان کرد: استان کرمانشاه وضعیتی نسبتاً بهتر در خصوص شیوع این پدیده و مشکلات خاص آن نسبت به استان‌های دیگر دارد و عمده نیروهای داوطلب، بسیجی و خودجوش به کمک مردم آمده‌اند.

سردار ریحانی افزود: بخشی از این نیروها در تیم‌های غربالگری کمک به مرکز بهداشت هستند، تیم‌های ارزشمندی که در رفع آلودگی محیط زیست و محلات و… در حال فعالیت هستند، تیم‌هایی برای ساختن تجهیزات پزشکی شب و روز فعالیت می‌کنند و تیم‌هایی هم به دنبال شناسایی افرادی هستند که در این شرایط مشکلات اقتصادی پیدا کردند و کسب و کارشان آسیب بیند.

وی ادامه داد: بالغ بر ۱۴ هزار بسته هر کدام به قیمت حدود ۳۰۰ و یا ۴۰۰ هزار تومان با پشتیبانی خیران، سپاه و بسیج تهیه و به منظور کمک محرومان توزیع شده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: انشاالله با این انگیزه و وحدت و همدلی کرونا را شکست می‌دهیم و خداوند هم لطف خودش را شامل حال ما خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۵۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه در هر صحنه‌ای که وارد شد میدان پیروزی بود

نماینده ولی‌ فقیه در سپاه استان کرمان گفت: پیروزی‌های ایران به لطف سپاه پاسداران و پشتیبانی مردم است و سپاه در هر صحنه‌ای که وارد شد میدان پیروزی بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی عرب‌پور صبح امروز در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و شهادت استاد مرتضی مطهری، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید علامه مطهری، اظهار داشت: این شهید بزرگوار شهید راه حکمت و تعالی اسلام بود و سالروز شهادت این شهید بزرگوار روز عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام گرفته است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 100 درصد نظامی، عقیدتی و سیاسی است، ادامه داد: امامین انقلاب در باب معنویت‌افزایی و مکتب‌سازی سپاه پاسداران منویات زیادی دارند؛ اگر امروز هم سپاه پاسداران بالندگی، پیشرفت، پیش‌برندگی و محبوبیتی دارد، به دلیل معنویت و توجه این نهاد به مسائل اعتقادی و مکتبی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه سپاه با همه نهادهای همسو با خود در این مسیر تفاوت‌های زیادی دارد، گفت: سپاه پاسداران متکی و متصل به ولی‌فقیه زمان است و منشأ آن از ولایت است؛ ولایت‌محوری و ولایت‌مداری سپاه محسوس است.

وی با بیان اینکه پیروزی‌های ملت ایران همه به لطف سپاه پاسداران و پشتیبانی مردم بوده است، افزود: در واقع هر صحنه‌ای که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد آن میدان، میدان پیروزی بود.

عرب‌پور با اشاره به شکست حمله نظامی آمریکا در طبس، بیان کرد: در این اتفاق شن‌ها مامور خدا بودند و این اتفاق نشان داد که خداوند از این انقلاب پشتیبانی می‌کند و حامی انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج حافظ انقلاب و دستاوردهای آن هستند، گفت: همان طور که طوفان شن یکی از مواهب الهی بود، طوفان الاقصی و وعده صادق هم مواهب الهی هستند که خداوند به واسطه نیروهای مجاهد و خالص سپاه پاسداران و به امر ولی‌فقیه بروز و ظهور کرده و رقم خورده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه سالانه ده‌ها نفر از پاسداران، بسیجیان و خانواده‌های آنها در آموزش‌های عقیدتی سپاه پاسداران شرکت می‌کنند، گفت: سپاه سرمایه‌گذاری ویژه‌ای را روی خانواده دارد و سازمان فرهنگی خانواده سپاه تمام توان خود را در جهت توانمندسازی مکتبی و معنوی سپاه گذاشته است.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق در چارچوب معنوی و مکتبی رقم خورده است، گفت: حمله‌ای با این حجم با دشمنی که اتمی است واقعاً جرات می‌خواهد و عنایت ویژه خدا است و پاسداران ما با اعتقاد کامل پای انقلاب و ارزش‌های آن ایستاده‌اند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • سپاه در هر صحنه‌ای که وارد شد میدان پیروزی بود
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران