Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، علیرضا بیرانوند عصر امروز گفتگوی جالب و جذابی را با اخبار ورزشی شبکه سه انجام داد. وی در خصوص حضور خود در لیست اسطوره‌های آسیای تاریج جام جهانی گفت دوست دارد تا هوادارن فوتبال در ایران چه استقلالی چه تراکتوری به این نظر سنجی یک نگاه ملی داشته باشند.

او در مورد تمرینات خود در قرنطینه خانگی گفت:

"شرایط خیلی سختی است، با آقای داوود فنایی در ارتباطم و تمریناتی که داده را انجام می‌دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

بیرانوند در خصوص علاقه خود به شعبده بازی گفت:

"شعبده بازی را بعضی وقت ها که طاها اذیتم می‌‌کند، می‌گویم که غیبت می‌کنم که می‌ترسد!"

سنگربان ملی پوش پرسپولیس در مورد انتقالش به لیگ بلژیک گفت:

"راستش را بخواهید به خاطر همین مانده‌ام. اگر این جام را بگیریم با ارزشترین قهرمانی است که به دست آوردم.حدود 200 هزار یورو را پرداخت کردند، 200 هزار یورو هم بعد از تست پزشکی می‌دهند و بقیه هم می‌ماند وقتی رفتم آنجا بدهند به باشگاه پرسپولیس."

بیرانوند در خصوص مطالباتش نیز گفت:

"کاملا درست است و حتی هزار تومانی هم به بازیکنان ندادند. به نظرم پول را به بشار دادند چون می‌گفت کِی می‌روی تست پزشکی انگار دوباره پول می‌خواست (خنده). اما بشار هم حق دارد، هرروز وقتی بروم سر تمرین می‌گوید نرفتی؟ بچه ها هرچقدر که تا الان گرفته‌اند من خودم 10-15 درصد کمتر گرفته‌ام. دیروز به مدیرعاملی که تازه آمده پیام دادم که خواند اما جواب نداد."

وی در خصوص گلی که از کروشما خورد گفت:

"خیلی آنالیز کردم و می‌دانستم نقطه قوت کروشما ضربات بیرون پا است. یک ذره مکثم زیاد بود و او هم خیلی خوب زد."

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس در مورد بهترین خاطره خود در لباس پرسپولیس گفت:

"دربی را هیچ وقت یادم نمی‌رود که دو پنالتی برای استقلال افتاد که هر دو را یک هیچ بردیم. بازی رفت و برگشت السد هم خیلی خوب بود."

او در ادامه در مورد حواشی انتقال خود به استقلال و سپس پرسپولیی شدن خود گفت:

"وقتی نفت بودم پیجم دست خودم نبود. سه سال پشت سر هم با پرسپولیس قهرمان شدیم، سه سال پشت سر هم بهترین گلر ایران شدم و سه سال پشت سر هم بیشترین کلین شیت را ثبت کردم که البته اصلا به آن فکر نمی‌کنم. دوست دارم تیمم همیشه 1-0 ببرد چون نقش دروازه بان بیشتر است. بیشترین چیزی که دوست دارم به آن برسم قهرمانی آسیا با پرسپولیس است که مطمئنم ای اتفاق می‌افتد و این بیرانوند است که در بازی فینال دروازه بان پرسپولیس خواهد بود."

بیرانوند در انتها در خصوص سریال پایتخت و صحبت‌های بهتاش فریبا در خصوص او گفت:

"پیتر چک ایران من هم مثل تو بودم! مطمئنم تو هم موفق خواهی شد که همین حالا هم یک تیم یونانی او را می‌خواهد."

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس تیم ملی ایران جام جهانی علیرضا بیرانوند لیگ خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۵۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم

در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های الهلال عربستان و العین امارات در حالی در ورزشگاه کینگدام آرنای شهر ریاض به مصاف هم رفتند که دیدار رفت دو تیم با پیروزی چهار بر دوی تیم اماراتی به پایان رسیده بود. تلاش الهلال برای جبران آن نتیجه کافی نبود و اگرجه دو بر یک در بازی امشب پیروز شد، اما در مجموع دو مسابقه با نتیجه پنج بر چهار شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

الهلال بازی را هجومی آغاز کرد و خیلی زود و در ثانیه ۴۳ صاحب یک ضربه پنالتی شد. پس از ورود مایکل به درون محوطه جریمه، او با تکل عجیب کوامه اوتون تعادلش را از دست داد و احمد العلی داور مسابقه، پس از بازبینی صحنه دستور به یک خطای پنالتی به سود الهلال داد که روبن نوس آن را به گل نخست بازی تبدیل کرد.

در دقیقه ۱۲، اما اریک کار را برای العین به تساوی کشاند و شوتش با عبور از بین پا‌های نوس درون دروازه یاسین بونو رفت. البته اریک تنها چند دقیقه پس از این گل مصدوم شد و از زمین بازی خارج شد.

شاگردان هرنان کرسپو در دقیقه ۴۱ صاحب یک ضربه پنالتی شدند. پس از فرار تند و تیز سفیان رحیمی، این بازیکن مراکشی درون محوطه جریمه و پس از برخورد با حسان تمبکتی، سرنگون شد که داور پس از بازبینی صحنه، تصمیم خود را تغییر داد و این ضربه پنالتی را لغو کرد.

بازی هجومی الهلال در دقیقه ۵۱ یک گل دیگر برایشان به همراه داشت و شوت زمینی سالم الدوساری وارد دروازه خالد عیسی شد.  

در ادامه الهلال موقعیت‌های زیادی خلق کرد که با بی دقتی و البته درخشش خالد عیسی یکی از پس از دیگری از بین رفت. العین هم دو بار موفق به گلزنی شد که هر دو بار گل آنها مردود اعلام شد.

در نهایت الهلال در شبی که برخی ستارگانش مثل نیمار و میتروویچ را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، از رسیدن به فینال بازماند و العین پس از حذف النصر، دیگر تیم متمول عربستان را هم در راه رسیدن به فینال حذف کرد تا یک شگفتی بزرگ رقم بخورد.

حریف العین در فینال، فردا شب در دیدار تیم‌های یوکوهامای ژاپن و اولسان کره جنوبی مشخص می‌شود. دیدار رفت را اولسان با نتیجه یک بر صفر پیروز شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • دانش آموز لرستانی قهرمان فردای ایران شد
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • خاطره پرواز منوچهر محققی در عملیات مروارید
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است