Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-05@14:16:44 GMT

درخواست ستاد تنظیم بازار برای کاهش تعرفه صادرات مرغ

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۵۲۰۹

به گزارش اکوفارس، عباس قبادی دبیر ستاد تنظیم بازار در نشست خبری که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به افزایش وزن گوشت مرغ تولید داخل مقرر شد شرکت پشتیبانی امور دام کشور صرفا از ابتدای سال ۹۹ تا تاریخ ۲۱ فروردین نسبت به جمع آوری و خرید گوشت مرغ با وزن یک کیلو و ۸۰۰ گرم تا ۲ کیلو و ۲۰۰ گرم اقدام کند و پس از آن تاریخ طبق دستورالعمل ابلاغی اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به نیاز به افزایش تسهیلات خرید مرغ از هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان به ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان، گفت: برای مدیریت بازار مصرف، شرکت پشتیبانی امور دام کشور مجاز است تا در صورت داشتن متقاضی نسبت به عرضه موجودی گوشت منجمد در اردیبهشت به قیمت ۱۱ هزار و ۶۰۰ تومان اقدام کند تا تعادل بین عرضه و تقاضا برقرار شود. گوشت مازاد موجود در بازار باید طبق مصوبات ذکر شده جمع آوری شود.

قبادی بیان کرد: در شرایط فعلی قیمت مرغ در بازار حدود ۱۰ هزار تومان و قیمت فروش آن حدود ۱۲ هزار تومان است، برای حفظ ثبات قیمت در بازار باید اقداماتی صورت بگیرد.

در ادامه مراسم برخی از تولید کنندگان نسبت به قیمت تمام شده مرغ و اختلال در سود دهی صحبت کردند همچنین تعدادی از عرضه کنندگان مرغ منجمد نسبت به بالا رفتن هزینه تمام شده و کاهش تفاوت قیمت تمام شده بین مرغ تازه و مرغ منجمد گله کردند.

قبادی گفت: در موضوع صادرات مرغ به دنبال درآمد ارزی هستیم، مرغداری‌ها صنایعی بسیار آسیب پذیر هستند پس انتظار داریم وزارت جهاد کشاورزی برای کوتاه مدت با کاهش عوارض صادرات مرغ و رسیدن آن به حدود ۱۵۰۰ تومان موافقت کند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۵۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت؛ سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی آخرین روز معاملاتی هفته گذشته، با کاهش ۴۰۰ هزار تومانی به ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۴۰۵ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری پنجشنبه، ۳۷ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه بدون با افت ۴۰۰ هزار تومانی، ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ربع سکه با ریزش ۳۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

سکه گرمی نیز بدون تغییر نسبت به پنجشنبه، ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران با کاهش ۵۰ هزار تومان نسبت به آخرین معاملات هفته گذشته، سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۰۱ دلار رسید.

کد خبر 6097032 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • سالانه ۱۸۰ هزارتن پنبه مورد نیاز صنعت نساجی کل کشور است
  • سکه به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشت
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت؛ سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟
  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت
  • پیش‌بینی جالب یک فعال بازار درباره قیمت طلا در هفته آینده/ طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟
  • یک پیش‌بینی از آینده بازار سکه /سکه‌های کوچکتر تغییر فاز دادند
  • تک‌روی سکه‌های کوچکتر نسبت به سایر قطعات/ سکه‌های حراجی به بازار نیامده است