Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@12:47:32 GMT

نظامیان صهیونیست به خبرنگاران حمله می‌کنند

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۵۳۱۱

نظامیان صهیونیست به خبرنگاران حمله می‌کنند

یک خبرگزاری فلسطینی در گزارشی از تشدید حملات رژیم صهیونیستی علیه خبرنگاران خبر داده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری فلسطینی «وفا» در گزارشی تاکید کرد نظامیان رژیم اشغالگر همچنان به حملات خود علیه خبرنگاران و تعقیب آن‌ها در چارچوب سیاست دور نگاه داشتن جنایات روزمره خود علیه شهروندان فلسطینی بی گناه از چشم رسانه‌ها ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گزارش ماهانه خبرگزاری وفا از حملات رژیم اشغالگر آمده است: «تعداد حملات علیه خبرنگاران طی ماه مارس به ۹ مورد رسیده است. در چهار مورد خبرنگاران هدف شلیک گلوله‌های مشقی و گاز اشک آور یا ضرب و شتم توسط نظامیان صهیونیست قرار گرفتند. در چهار مورد دیگر هم خبرنگاران توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شده و کارت شناسایی از آن‌ها گرفته شده یا به سمتشان تیراندازی شده، اما مجروح نشدند. در یک مورد هم تجهیزات خبرنگاری آن‌ها در حین پوشش تجاوزات اسرائیل مورد حمله قرار گرفته است».

در این گزارش آمده است: «دادگاه نظامی رژیم صهیونیستی بازداشت «مجاهد مفلح» خبرنگار پایگاه خبری «الترا فلسطین» را تا چهارم همان ماه به اتهام «تحریک از طریق فیس بوک» تمدید کرد. در همان روز «موسی القواسمی» یک تصویربردار خبرگزاری رویترز هم به دلیل تصویر برداری از حمله نظامیان اشغالگر به منطقه‌ای در جنوب الخلیل بازداشت شد و نظامیان اشغالگر کلید خودرو و کارت شناسایی و دوربین‌هایش را از او گرفتند».

بر اساس این گزارش «محمد السایح» تصویربردار شبکه ماهواره‌ای النجاح در دوم مارس به ضرب گلوله مشقی نظامیان اشغالگر در حال پوشش درگیری‌های نظامیان اشغالگر با فلسطینیان در منطقه جبل العرمه در شهرک بیتا در جنوب نابلس مجروح شد.

در یازدهم مارس نظامیان اشغالگر «بکر عبدالحق» خبرنگار تلویزیون فلسطین را به ضرب گلوله مشقی زخمی کردند. او در حال پوشش حمله شهرک نشینان صهیونیست به روستای بیتا در نزدیکی شهر نابلس در شمال کرانه باختری بود.

در سیزدهم مارس «جعفر اشتیه» تصویربردار خبرگزاری فرانسه به ضرب گلوله مشقی نظامیان اشغالگر در حال پوشش راهپیمایی هفتگی علیه شهرک سازی در شهرک کفر قدوم استان قلقیلیه مجروح شد.
در نیمه‌های مارس هم نظامیان اشغالگر «کریم خمایسه» را در حین پوشش حمله نظامیان صهیونیست به محله ام الشرایط در رام الله مورد ضرب و شتم قرار دادند.

در ۲۷ مارس هم «احمد انور ابوقرع» در حین پوشش درگیری نظامیان اشغالگر بافلسطینی‌ها در روستای المزرعه در شمال غرب رام الله بازداشت شد.

در ۲۹ مارس نظامیان اشغالگر بازداشت اداری بشری الطویل خبرنگار اسیر فلسطینی را برای مدت ۴ ماه دیگر تمدید کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رسانه های فلسطینی نابودی اسراییل کرونا کووید 19 مبارزه با کرونا ارتش اسراییل نظامیان صهیونیست نظامیان اشغالگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۵۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله با حملات اشغالگران

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره از پرواز یک فروند هواپیمای جاسوسی رژیم صهیونیستی در ارتفاع پایین بر فراز شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری خبر داد.

رسانه‌های فلسطینی هم اعلام کردند که نظامیان یگان ویژه ارتش اشغالگر به شهرک قباطیه در جنوب جنین یورش بردند. نظامیان اشغالگر به شهر السموع در جنوب الخلیل نیز حمله کردند.

در خبری دیگر، رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که نظامیان صهیونیست از ورود ده‌ها جوان به مسجد الاقصی برای اقامه نماز صبح جلوگیری کردند.

نظامیان اشغالگر همچنین یک بانوی فلسطینی ۳۳ ساله را پس از یورش به خانه وی در اردوگاه جلزون در شمال رام الله در کرانه باختری دستگیر کردند.

این تحولات در حالی است که رزمندگان مقاومت در جریان یورش نظامیان اشغالگر به مناطق شرقی نابلس به سوی آنها تیراندازی کردند.

همچنین جوانان فلسطینی، نظامیان صهیونیست را با مواد منفجره دست ساز در مجاورت اردوگاه بلاطه در شرق شهر نابلس هدف قرار دادند و آنها را به عقب‌نشینی مجبور کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله با حملات اشغالگران
  • جلوگیری نظامیان صهیونیست از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ تن رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • شمار نظامیان کشته شده اسرائیل در جنگ غزه به 606 نفر رسید
  • حمله‌های بامدادی اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری