Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی قشم از دستگیری باند 6نفره سارقان و کشف 35دستگاه موتورسیکلت مسروقه به ارزش 10میلیارد ریال در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سرهنگ حسین الهی اظهار کرد: در پی وقوع سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان و کلانتری 13 درگهان با جمع‌آوری مستندات و روش‌های وقوع سرقت در ساعات مختلف شبانه روز، به سرنخ هایی از تشابه این سرقت‌ها دست یافته و تحقیقات دامنه‌دار خود را با ظرافت بیشتری دنبال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول انتظامی با بیان اینکه مراحل تحقیقات و شناسایی سارقان به صورت مداوم و مستمر در دستورکار پلیس قشم قرار داشت ، خاطر نشان کرد: خوشبختانه تلاش کارکنان انتظامی درگهان و کارآگاهان پلیس آگاهی قشم ثمربخش بوده و مأموران توانستند در اقدامی ضربتی دو نفر از سارقان را شناسایی و دستگیر کنند. 

سرهنگ الهی با اشاره به اینکه سارقان در تحقیقات اولیه با مشاهده مستندات لب به اعتراف گشوده و به 35 فقره سرقت معترف شدند، تصریح کرد: حجم بالای مکشوفات بیانگر ابعاد وسیع اقدام سارقان بوده که در این راستا پس از بررسی و تحقیقات گسترده پلیس تعداد 4نفر مالخر مربوط به این پرونده نیز شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی قشم اذعان داشت: اعضای این باند با استفاده از غفلت راکبان موتورسیکلت و راکبان آنها ، نسبت به سرقت اقدام می کردند.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه تمام مالکان موتورسیکلت های مسروقه شناسایی و مقدمات تحویل این وسایل نقلیه به مالباختگان در حال انجام است، بیان داشت: تعداد 35دستگاه انواع موتورسیکلت به ارزش 10میلیارد ریال از اعضای این باند شش نفره در مخفیگاهشان کشف شد

انتهای پیام/۳۲۶۴

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری باند سارقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۵۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:  در پی گزارش چند فقره سرقت کامپیوتر خودرو‌های پژو در محدوده بلوار شارستان مشهد ماموران دایره تجسس کلانتری نواب صفوی با بررسی دقیق دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها تصاویری از متهم را بدست آورده و آن را در اختیار تمامی گشت‌های انتظامی حوزه استحفاظی قرار دادند.

سردار احمد نگهبان افزود:  تحقیقات برای دستگیری متهم با تقویت گشت‌های محسوس و نامحسوس در مناطق آسیب پذیر آغاز تا این که یکی از تیم‌های انتظامی  متهم را در حالی پرسه زنی در اطراف خودرو‌های پارک شده در محدوده خیابان ۱۷ شهریور مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه وی را در حال سرقت به دام انداختند.

وی گفت: متهم که اعتیاد به موادمخدر دارد پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی‌های به عمل آمده به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو‌های پژو در سطح شهر مشهد و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: تحقیقات برای دستگیر مالخر موردنظر و کشف دیگر جرایم احتمالی با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد