Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-08@23:31:35 GMT

حمایت باشگاه سپاهان از امیرقلعه‌نویی

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۵۴۲۵

حمایت باشگاه سپاهان از امیرقلعه‌نویی

باشگاه سپاهان اعلام کرد: امیرقلعه‌نویی با سپاهان قرارداد دارد و این باشگاه تمام‌قد از سرمربی این تیم حمایت می‌کند.

به گزارش ایرنا باشگاه فولاد مبارکه سپاهان عصر دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: در این روزها برخی بدنبال جوسازی برای باشگاه سپاهان و سرمربی تیم فوتبال آن هستند.

دراین بیانیه آمده است: امیرقلعه‌نویی پرافتخارترین مربی لیگ برتر ایران است و هواداران طلایی‌دل، خاطرات بسیار خوبی را با بهترین مربی ایران دارند و بطور قطع موفقیت‌های وی از خاطر هواداران، مسوولان باشگاه و شرکت فولاد مبارکه پاک نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه این باشگاه خاطرنشان شده است: در پی انتشار خبری مبنی براینکه مدیران باشگاه سپاهان قصد داشتند بعد از اتفاقات دیدار سپاهان و پرسپولیس در اسفند سال گذشته با امیرقلعه‌نویی خداحافظی کنند، خاطرنشان می‌شود که چنین موضوعی به هیچ‌وجه صحت ندارد و برخی در این ایام، بدنبال جوسازی برای باشگاه سپاهان و امیرقلعه‌نوعی هستند.

باشگاه سپاهان در بیانیه خود تاکید کرد: این اطمینان را به مخاطبان عزیز بویژه هواداران پرشور سپاهان می‌دهیم که امیرقلعه‌نویی با باشگاه سپاهان قرارداد دارد و هیات مدیره این باشگاه حمایت‌لازم را کمافی‌السابق از وی انجام خواهد داد.

سپاهانی‌ها در فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور بازی‌های پرفراز و نشیبی را پشت سرگذاشتند که آخرین اتفاق به دیدار برگزار نشده این تیم با پرسپولیس در چهارم اسفند سال گذشته بازمی‌گردد که به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، برگزاری آن توسط دست‌اندرکاران بدون تماشاگر اعلام شد اما در نهایت، این بازی برگزار نشد تا با وجود حاشیه‌هایی که داشت نتیجه آن سه بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شود.

تیم سپاهان اصفهان هماکنون با ۳۷ امتیاز در رده دوم لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

لینک کوتاه: asriran.com/0031tX

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قلعه نویی باشگاه سپاهان امیرقلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۵۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| خشم سپاهانی‌ها از مجری پرسپولیسی‌؛ او باید عذرخواهی کند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حواشی دیدار هفته گذشته بین پرسپولیس و سپاهان که تساوی بدون گل را به دنبال داشت، همچنان ادامه پیدا کرده و مجری شبکه مجازی سرخ‌پوشان اظهاراتی توهین‌آمیز نسبت به تیم اصفهانی و هوادارانش داشته و از مسئولان ذی‌ربط خواسته برای جلوگیری از تنش‌ها از ورود تماشاگران سپاهان در دیدارهای فصل بعد جلوگیری به عمل بیاورند.

به گزارش ورزش سه، اکنون بازیکنان سپاهان نسبت به این مسئله موضع‌گیری تندی داشتند و میلاد زکی‌پور و محمد کریمی زودتر از سایر بازیکنان این اقدام را بی‌اخلاقی عنوان کردند و در اینستاگرام به این مسئله واکنش نشان دادند.

زکی‌پور که بحث حضورش در پرسپولیس هم مطرح بود، حالا تاکید دارد که خود هواداران قرمزپوش هم این مجری را به دلیل اظهاراتش گردن نمی‌گیرند و نوشته است: «آخر و عاقبت تریبون دادن به هر کسی که از راه می‌رسه می‌شه این وقاحت که به خودش اجازه می‌ده به شهر و هوادار محترمی توهین کنه که مجبورند جوابشون رو توی این فضا بدن و دستشون به جایی بند نیست. مطمئنم این بنده خدا رو هوادارای تیم محبوبشم گردن نمی‌گیرن.»

محمد کریمی، کاپیتان سپاهان هم با عصبانیت نسبت به این موضوع نوشته است: «مردم اصفهان و هواداران سپاهان شریف و با تمدن و دوست داشتنی در ایران و حتی جهان هستند. این صحبت‌ها و عقده‌ها و کینه‌ها در رسانه رسمی یک باشگاه قابل باور نیست. امثال این افراد باعث به وجود آوردن فضای مسموم در فوتبال ایران هستند که باید به طور رسمی از مردم اصفهان و باشگاه سپاهان و هواداران پرشمار سپاهان عذرخواهی کنند. به طرز عجیبی رسانه‌هایی که رفتار یک هوادار را به کل مجموعه سپاه نسبت داده‌اند، سکوت کرده‌اند.»

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904068

دیگر خبرها

  • رامین: حرف‌های زیادی با هواداران سپاهان دارم
  • برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران / برگزاری پرسپولیس - سپاهان فقط با حضور هواداران زن
  • عکس‌| خشم سپاهانی‌ها از مجری پرسپولیسی‌؛ او باید عذرخواهی کند!
  • واکنش تند دو ستاره سپاهان به مجری پرسپولیس
  • ۱۳ هوادار پرسپولیس و سپاهان محروم شدند!
  • پرسپولیس - سپاهان فقط با حضور هواداران زن
  • نقره داغ هواداران مرد سپاهان و پرسپولیس؛ بازی رفت و برگشت فصل آینده با حضور بانوان تماشاگر
  • یوسفی: انگیزه استقلال برای قهرمانی بیشتر از پرسپولیس است/حمایت هواداران تیم نکونام را به بازی برگرداند
  • بمب پرسپولیس خنثی شد! | چراغ‌سبز اوسمار اثر خود را از دست داد؟
  • بیانیه‌های سریالی سپاهان علیه پرسپولیس با یک محتوا | آفرین؛ چه دیدگاه جالبی!