Web Analytics Made Easy - Statcounter

آلوارو اودریوزولا در ژانویه و در انتقالی قرضی رئال مادرید را به مقصد بایرن مونیخ ترک کرد اما بر این باور است که هنوز در برنامه های زیدان جای دارد.

طرفداری- باوجود قرنطینه در سراسر دنیا به علت شیوع ویروس کرونا، روز دوشنبه اودریوزولا همراه سایر بازیکنان بایرن مونیخ به تمرینات برگشتند.

به گزارش مارکـا، دفاع راست 24 ساله اسپانیایی در این مصاحبه به تعدادی از سوالات پاسخ داده است:

اول از همه بگویید، چگونه با این بحران سراسری که برای سلامتی به وجود آمده مقابله می کنید؟

البته که ترسیده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یک وضعیت بی سابقه است که همه را تحت تأثیر قرار داده و تنها با اتحاد می توانیم آن را حل کنیم. من ذاتاً فرد خوشبینی هستم و چنین بحرانی جنبه های مثبت افراد را هم نشان می دهد. بنابراین، می خواهم صمیمانه از کارکنان بهداشت (پزشکان، پرستاران،...)، پلیس، ارتش و نیرو های امدادی در سراسر جهان تشکر کنم؛ آنها قهرمانان واقعی این ماجرا هستند.

و به عنوان یک فوتبالیست؟

فوتبال در حال حاضر اولویت دوم، سوم یا چهارم و یا حتی شاید بعدتر است. هر روز باید اخبار درگذشتگان بیشتری را بشنویم. خیلی از آنها نتوانسته اند آخرین روز های عمرشان را کنار عزیزانشان سپری کنند و حتی نتوانسته اند خداحافظی کنند. خیلی ناراحت کننده است. باید نبرد مقابل ویروس کرونا را پیروز شویم.

فارغ از تعطیلی فوتبال در سراسر جهان، وضعیت در بایرن مونیخ چطور است؟

در آلمان جامعه نسبت به اقدامات مهار کننده آگاهی پیدا کرده اند. ما هم در باشگاه دستورالعمل های دقیقی را که در زمینه بهداشت گفته می شود را هنگام خرید از سوپرمارکت ها یا داروخانه ها دنبال می کنیم. ضروری است که در این برهه حساس به طور جدی مقررات دولت و توصیه های بهداشتی را رعایت کنیم.

آیا از باشگاه چیزی در مورد برنامه برای از سر گیری مسابقات بوندس لیگا شنیده اید؟

در حال حاضر فقط می توانیم از اطلاعات رسمی بوندس لیگا پیروی کنیم، که حداقل تا 30 آوریل تعطیل است. پیش بینی های دیگر پوچ و بی معنی است.

آیا رئال مادرید در مورد وضعیت پیش آمده با شما تماس گرفته است؟

بله، جدا از پیام هایی که برای بازیکنان فرستاده می شود آنها حتی جویای حال کارکنان باشگاه بایرن مونیخ هم شده اند. باید بگویم که در طول این مدت حضور قرضی رئال مادرید به طور مداوم من را زیر نظر داشته است.

چرا تصمیم گرفتید که در نقل و انتقالات زمستانی به صورت قرضی جدا شوید؟

تصور کردم که زمان خوبی برای تجربه یک فرصت جدید است و وقتی پیشنهاد باشگاه بزرگی مثل بایرن مونیخ را دریافت کردم، با آرامش به آن فکر کردم و در نهایت تصمیم گرفتم. یک فوتبالیست نیاز به زمان بازی دارد و من برای انتقال به بایرن هیچ تردیدی نکردم.

برای دقایق بازی بیشتر به بایرن مونیخ آمدید اما آن را به دست نیاوردید. چه اتفاقی افتاد؟

هر انتقالی نیاز به زمان برای جا افتادن دارد، و همه می دانیم که انتقال در ژانویه راحت نیست. در بایرن هم مثل رئال مادرید، رقابت زیادی وجود دارد. تا ماه دسامبر تیم نمی توانست ریتم خود را پیدا کند و درست وقتی من رسیدم، بایرن دو پیروزی 8-1 مقابل حریفانی محترم کسب کرد. از آن زمان، تیم به غیر از تساوی مقابل لایپزیش دوم جدولی، در همه بازی ها پیروز شده است. ورود به ترکیب اصلی یک چالش است. تنها دو ماه از حضورم در مونیخ می گذرد، و اگر فصل از سر گرفته شود این چالش را دنبال خواهم کرد.

در چه نقطه ای تصمیم به جدایی از رئال مادرید گرفتید؟

اولین کسی که می خواستم از تصمیم مطلع شود، زیدان بود. در مورد پیشنهادی که روی میز داشتم خیلی با او صحبت کردم و خیلی در مورد اینکه چه چیزی بهتر است صحبت کردیم. او نمی خواست من جدا شوم اما خیلی عالی درکم کرد. بنابراین باید از او تشکر کنم که بیشتر از خودش به فکر من بود.

آیا از عدم اعتماد زیدان به شما در اوایل فصل تعجب کردید؟

من از آن دسته افرادی هستم که وقتی اوضاع آنطور که می خواستم پیش نمی رود، ابتدا به خودم نگاه می کنم و از خودم انتقاد می کنم. بعد از مصدومیت و شکستگی استخوان ترقوه من در اواخر آوریل سال گذشته، نمی توانستم به مدت سه ماه بدوم، و بازگشت به سطح قبلی سخت بود، و نتوانستم خودم را به سطح سابق و معمول برسانم. در طول دوران بازی هیچوقت از مربیان خود در مورد بازی کردن یا نکردنم توضیح نخواسته ام. در مورد زیدان هم تفاوتی وجود نداشت. حتی این را از صمیم قلب می گویم که اعتماد زیدان را حس می کردم و هیچ شکی ندارم که زمان من در مادرید فرا می رسد.

فکر نمی کنید آینده شما در رئال مادرید به ادامه حضور زیدان در این تیم مربوط باشد و زیر نظر او کار سختی داشته باشید؟

فقط می توانم از خوبی های زیدان بگویم، چون او همیشه رفتار خوبی با من داشت و همیشه حقیقت را به من گفته و همیشه تحسینش می کنم و او معنای زیادی برای هواداران رئال مادرید دارد. من در لحظه زندگی می کنم و تا پایان فصل روی بایرن تمرکز کرده ام. وقتی فصل تمام شود، با مربی صحبت خواهم کرد تا نظرش را بدانم اما تأکید می کنم که عشق و محبت زیادی از سوی زیدان حس می کنم.

دنی کارواخال در رئال مادرید رقیب سختی است و رئال مادرید قصد بازگرداندن اشرف حکیمی را هم دارد. آیا پیدا کردن جایی در تیم برای شما سخت تر نمی شود؟

راستش را بخواهید از وضعیتی که در آن قرار دارم احساس خوشبختی می کنم و قدردان این هستم که باشگاه هایی مثل رئال مادرید و بایرن مونیخ روی من قمار کرده اند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۵۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!

هم تیمی سابق زیدان در تیم ملی فرانسه مقایسه جود بلینگام با این بازیکن را رد کرد.

به گزارش ایسنا، جود بلینگام چهارمین بازیکن رئال پس از والورده، رودیگر و رودریگو است که بیشترین دقایق را در زمین بوده است. ۳۱۹۰ دقیقه در ۳۶ بازی و ۲۱ گل زده باعث شده است جود بلینگام یکی از بهترین و موثرترین بازیکنان در بین پنج لیگ برتر اروپا باشد و این مسئله باعث شده است تا خیلی ها او را با دوران اوج زیدان در رئال مقایسه کنند.

به گزارش اسپورتال، مارسل دسایی هم تیمی سابق زین الدین زیدان در تیم ملی فرانسه درباره مقایسه بلینگام و زیدان گفت: بلینگام عملکرد خوبی مقابل بارسلونا نداشت اما همچنان نقش مهمی برای تیمش ایفا کرد و توانست گلزنی کند. او می داند چگونه دفاع کند، قادر به زدن گل های مهم است و می تواند از هوش بازی خود به نفع تیمش استفاده کند. اما مقایسه با زیدان را قبول ندارم. با وجود اینکه استعداد بلینگام شبیه به زیدان است ولی تفاوت هایی بین آنها وجود دارد.

بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی، تابستان ۲۰۲۳ بلینگام را می‌خواستند اما این رئال مادرید بود که او را با قراردادی به ارزش ۱۰۳ میلیون یورو به دست آورد که با تمام بندها به ۱۳۴ میلیون یورو می‌رسد. عملکرد بلینگام تا اینجا نشان می‌دهد که کاملا ارزش این مبلغ هنگفت را داشته است.

رئال مادرید صدرنشین لالیگا باید در دیدار بعدی امشب جمعه در زمین رئال‌ سوسیداد به میدان برود. رئال در دیدار قبل برابر بارسلونا با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید تا اختلافش را با آبی‌اناری‌ها در صدر جدول لالیگا به یازده امتیاز افزایش دهد و به قهرمانی در لالیگا بسیار نزدیک شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم