Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@21:44:24 GMT

سرمربی سابق بارسلونا و رئال مادرید درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۵۶۷۷

سرمربی سابق بارسلونا و رئال مادرید درگذشت

مردی که در هر ۳ تیم بزرگ لالیگا مربیگری کرده بود، جانش را از دست داد. ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رادومیر آنتیچ، سرمربی صربستانی سابق تیم‌های رئال مادرید، اتلتیکو مادرید و بارسلونا درگذشت.

او  که بیشتر به دلیل کسب قهرمانی به همراه اتلتیکو مادرید در مسابقات لالیگا و جام حذفی اسپانیا در فصل 1966-1995 مشهور است، در سن 71 سالگی درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنتیچ به عنوان بازیکن در باشگاه اسلوبودا اوژیچه، پاتیزان بلگراد، فنرباغچه، رئال ساراگوسا و لوتون تاون در نقش مدافع بازی کرد و یک بار  پیراهن تیم ملی یوگسلاوی را بر تن کرد. او به همراه پارتیزان یک بار فاتح لیگ یوگسلاوی شد.

قطعا آنتیچ به عنوان مربی، عملکرد بهتری داشت چون  16 فصل در لالیگا مربیگری کرد و هدایت 3 غول لالیگا را بر عهده داشت و حتی یک بار به همراه اتلتیکومادرید فاتح مسابقات شد. او  409 بار در لالیگا مربیگری کرد و 172 برد، 110 تساوی و 127 شکست حاصل عملکردش بود.

آنتیچ بین سال های 2008 تا 2010 هدایت تیم ملی صربستان را بر عهده گرفت و به همراه این تیم راهی جام جهانی 2010 شد. شاندونگ لوننگ و هبی چین 2  تیمی بودند که در سال‌های اخیر هدایت آن‌ها را بر عهده داشت.

باشگاه اتلتیکو مادرید با انتشار بیانیه ای در این خصوص گفت:خانواده اتلتیکو به دلیل درگذشت یکی از مربیان  افسانه ای خودش  سوگوار است. رادومیر آنتیچ یکی از افسانه‌های بزرگ نیمکت اتلتیکو، ما را در 71 سالگی ترک کرد. او 5 فصل مربی تیم  بود و دوگانه معروف قهرمانی لالیگا و جام حذفی اسپانیا در فصل 1996-1995 همراه این مربی رقم خورد. تو همیشه در قلبمان خواهی بود. روحت شاد.

بارسلونا برنامه‌ای برای فروش گریزمان ندارد

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اتلتیکو مادرید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید اتلتیکو مادرید اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۵۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم

25 آوریل 2004، دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند. تیم کارلوس کی روش با گل سانتیاگو سولاری در دقیقه 54 از رقیب سنتی پیش افتاد اما شاگردان فرانک رایکارد 4 دقیقه بعد با گل پاتریک کلایورت کار را به تساوی کشاندند. در نهایت روی پاس تماشایی رونالدینیو، ژاوی با این ضربه دقیق دروازه ایکر کاسیاس را در دقیقه 86 باز کرد تا بارسلونا با برتری 2-1 مادرید را ترک کند.

دانلود (2.5MB)

دیگر خبرها

  • رئال مادرید از باسک برای فتح لالیگا خیز برداشت
  • درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس
  • رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد