Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  در پی انتشار نامه انتقادی غلامحسین غیب پرور رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین به رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پیرامون نحوه اجرا و محتوای برخی از برنامه‌ها و سریال‌های رسانه ملی، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: بی‌شک اهتمام و همت جهادی رسانه ملی در حوزه‌های مختلف در انعکاس لحظه‌به‌لحظه بسیج ملی و همه جانبه دولت، مردم و نیرو‌های مسلح در عرصه مدیریت، پیشگیری و مقابله با بیماری منحوس کرونا و نمایش حماسه ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی پزشکان، پرستاران و آحاد مجاهدان و مدافعان سلامت در کشور، نقطه عطف درخشانی در نقش آفرینی‌های مورد انتظار از سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آرایش رسانه‌ای متناسب صداوسیما برای ایفای نقش‌های هوشمندانه و موثر در آگاهی بخشی به جامعه و بکارگیری خلاقیت و نوآوری در آموزش، تولید سرگرمی و ارتقای انگیزه و توانمندی همراهی مردم با مطالبات و توصیه‌های ستاد ملی پیشگیری و مبارزه با کرونا در نحوه رویارویی با این بیماری از جمله در حوزه "فاصله گذاری اجتماعی" در برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخت کوشی رسانه ملی در این روز‌ها را قابل ستایش و درخور سپاس قلمداد و بر خود وظیفه می‌داند از تلاش‌های مجاهدانه، مسئولانه و بی دریغ رئیس، مدیران و کارکنان متعهد و رسالت آشنای رسانه ملّی در این عرصه و مقطع تاریخی که با تولید و پخش گزارش خبری و مستند‌های واقع بینانه و طراحی و اجرای برنامه‌های تاثیرگذار و مثال زدنی و نیز اطلاع رسانی به موقع و برخط صورت پذیرفته و مردم را نیز در کمک به عبور از این شرایط همراه ساخته است، قدردانی و سپاسگزاری نماید.

سخنگوی سپاه در خصوص نامه انتقادی غلامحسین غیب پرور به رئیس سازمان صدا و سیما نیز تاکید کرد: محتوای این نامه هر چند با انگیزه مشفقانه نگاشته شده باشد، موضع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تلقی نمی‌شود و بدیهی است این نهاد انتقادات و پیشنهادات خود نسبت به موضوعات و برنامه‌های مختلف صدا و سیما را از طریق فرآیند‌های مقتضی به رسانه ملی منعکس کرده و می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا سریال پایتخت سپاه پاسداران رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۵۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانی رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیسی با بی حجابی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روزنامه ایران نوشت:

یکی از موضوعاتی که در چند روز اخیر به تیتر برخی رسانه‌های داخلی تبدیل شد، مسأله مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی بود. بویژه پس از آنکه در پی انتشار تصاویری از برخورد نیروهای پلیس امنیت اخلاقی با هنجارشکنان، مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به صورت غیرمستقیم خبر داد که رهبر انقلاب دراین‌باره به برخی مسئولان تذکر دادند. این نقل قول بهانه‌ای شد تا یک جریان سیاسی خاص، رسانه‌های وابسته به خود را علیه قوای سه‌گانه و فراجا بسیج کند.

این درحالی است که رئیس‌جمهور در آخرین نشست هیأت دولت و حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه قضا در اظهاراتی مشابه تأکید داشتند که برخورد با بی‌حجابی و هنجارشکنی‌های سازمان‌یافته در جامعه، تصمیم مشترک قوا بوده و پلیس نیز وظایف مربوط به خود را در اجرای این تصمیم برعهده دارد، ضمن اینکه باید حقوق مردم رعایت شود.

در چنین شرایطی، یک جریان خاص سیاسی که به دنبال بازنمایی اختلاف میان قوا در موضوع حجاب است، تلاش کرد سخنان رئیس قوه قضائیه را به عنوان تقابل با رئیس‌جمهور بازنمایی کند. عجله این جریان و رسانه‌های آن در اختلاف‌افکنی به حدی بود که در تیترهای رسانه‌های خود، تحریف‌های مشخصی انجام داد. به عنوان نمونه، تاریخی را که رئیس قوه قضائیه به عنوان جلسات تصمیم‌گیری درباره موضوع حجاب بیان کرده بود، یک سال عقب برد.

به نظر می‌رسد هدف این تلاش‌های سیاسی و رسانه‌ای از القای اختلاف میان قوا، تلاش برای احیای پایگاه سیاسی و اجتماعی از دست رفته ‌این جریان باشد.

۲۷۳۰۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898895

دیگر خبرها

  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • انعکاس به موقع رسانه‌ها در پاسخ سخت ایران به اسراییل
  • گرامیداشت روز معلم
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • عملیات «وعده صادق» موجب خرسندی دل‌ مستضعفین جهان شد
  • عصبانیت شدید ارگان دولت از مطرح شدن نام رئیسی در برخورد با بی‌حجابی
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی‌حجابی
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی حجابی
  • عصبانی رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیسی با بی حجابی