Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان وبلوچستان بر تجمیع و ساماندهی ظرفیت‌های مردمی استان برای مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد.

علی زینی وند در جلسه ساماندهی مشارکت‌های مردمی در پیشگیری، کنترل و مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: ستاد فرمان اجرایی حضرت امام (ره)، گروه‌های جهادی، تشکل های دانشجویی، بسیج، اتاق بازرگانی، تشکل ها و سمن ها وسازمان تبلیغات ظرفیت های خوبی برای کنترل و مقابله با ویروس کرونا هستند که باید تجمیع و ساماندهی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مردم ناگزیرندکه با این ویروس زندگی کنند لذا باید با آگاه سازی به مردم کمک شود که هم مسایل بهداشتی شان را رعایت کنند و هم با فاصله گذاری به زندگی در شرایط فعلی ادامه دهند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان وبلوچستان با تاکید بر بلوک‌بندی محله ها در شهرستان‌ها گفت: باید هر محله در شهرستان‌ها و روستاها و دهستان‌ها متولی داشته باشد و لوازم بهداشتی و خوراکی توسط گروه‌های مردمی در هر محل توزیع شود.
 
وی گفت: هم اکنون در ۲۳ فرمانداری این تشکیلات در حال ساماندهی می‌باشد.

زینی‌وند همچنین خطاب به گروه‌های مردمی گفت: تمام قد پای کار بیایید تا استان را اداره کنیم و مردم را آگاه نماییم.
 
وی با بیان اینکه باید به صورت شبکه‌ای و مویرگی تمام محله ها را در سطح استان پوشش دهیم، افزود: همه ظرفیت‌ها را فعال کنید و به صورت برنامه‌ریزی شده و هماهنگ با فرمانداری‌ها اقدام کنید چرا که بدون هماهنگی امکان دارد چند گروه در یک محل خدمات‌رسانی کنند و در یک محله هیچ خدماتی ارائه نشود.

 وی تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی در این راه ملزم به همکاری هستند.

 معاون استاندار سیستان وبلوچستان گفت: تکیه به مردم و فرهنگ حاکم بر کشور به ما کمک کرده و در حال مدیریت بحران هستیم و فعلاً وضعیتمان از کشورهای دیگر بهتر است و گرنه ما هم مانند کشورهای اروپایی بودیم.

وی خاطر نشان کرد: کشوری که موضوع را ساده سازی کند و این بیماری را بگیرد و هزاران نفر تلفات بدهد بازنده است.

وی با بیان اینکه نمی‌توان برای هیچ تجمعی چراغ سبز نشان داد افزود: هرگونه سیگنال که خیال مردم را راحت کند ظلم است و در بهترین حالت ممکن باید وضعیت فعلی را تثبیت کنیم و با شیب ملایم به پیش برویم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس استانداری سیستان و بلوچستان تشکلهای دانشجویی تشکل های مردم نهاد مقابله با ویروس کرونا سیستان وبلوچستان ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۵۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید گندم کشاورزان سیستان و بلوچستان از مرز ۲۱ هزار تن فراتر رفت

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: از دهه دوم فروردین امسال تاکنون بیش‌ از ۲۱ هزار ۳۲۰ تن گندم از کشاورزان استان به ارزش افزون بر ۳۶۰ میلیارد تومان خریداری شده است.

سید محمدرضا سید حسینی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در سال زراعی جاری ۳۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به زیر کشت گندم رفته است، افزود: کار برداشت حدود ۳۰ درصد از گندمزارهای سیستان وبلوچستان به اتمام رسیده است.

وی تصریح کرد: بیش از ۱۵۰ دستگاه کمباین بومی و مهاجر و ۶۰۰دستگاه دروگر جهت برداشت محصول گندم و  ۱۶ مرکز خرید جهت تحویل گندم کشاورزان در سطح استان پیش بینی و به بهره‌برداران در برداشت و خرید گندم کمک می کنند.

سیدحسینی اظهار کرد: در سال زراعی گذشته ۳۲ هزار هکتار در سیستان وبلوچستان گندم کشت و کشاورزان ۷۰ هزار تن گندم آردی و بذری به مراکز خرید تحویل دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شوراها کمک کنند ظرفیت مردمی پای کار بیاید
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم 
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در سیستان وبلوچستان
  • خرید گندم کشاورزان سیستان و بلوچستان از مرز ۲۱ هزار تن فراتر رفت
  • معرفی ظرفیت‌های تولیدی وصادراتی سیستان وبلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد