Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قم با اشاره به ممنوعیت تجمعات در نیمه شعبان از برگزاری جشن ها به صورت غیرحضوری و از طریق مجازی و رسانه ملی خبر داد

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست عصر امروز(دوشنبه ۱۸ فروردین)در سی و یکمین جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم ویژه بیماری کرونا که در سالن جلسات کرامت استانداری قم برگزار شد، به برخی از مصوبات ستاد ملی کرونا اشاره و اظهار کرد: اجرای طرح های پیشگیرانه از شیوع بیماری کرونا در قم که با همدلی قابل تقدیر مردم همراه بود نقش زیادی در کنترل این بیماری در قم داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم به ممنوعیت تجمعات و محدود نمودن فعالیت صنوف پرریسک اشاره و اضافه کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند که به ارائه خدمات الکترونیک و فروش محصولات به صورت غیر حضوری می پردازد تا پایان فروردین اجرایی خواهد شد.


سرمست با تاکید بر لزوم تأمین معیشت و مایحتاج عمومی مردم همراه با تامین امنیت و سلامت عمومی، گفت: از ابتدای شروع بیماری کرونا سیاست دولت تداوم تولید همراه با رعایت مسائل بهداشتی در واحد های تولیدی بوده تا کشور  دچارکمبود کالاها و اقلام مصرفی مردم نشود.


استاندار قم با بیان طبقه بندی صنوف در قالب اصناف کم ریسک، پرریسک و ضروری، تصریح کرد: واحد های کم ریسک از بیست و سوم فروردین ماه فعالیت های خود را با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صمت و اتاق اصناف و با تعهد بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سر خواهند گرفت و در این راستا دستگاه های نظارتی با جدیت برعملکرد این صنوف نظارت خواهند داشت.


سرمست همچنین به تعطیلی کلیه مهد های کودک ، مدارس ، دانشگاه ها و مراکز آموزشی و حوزوی تا پایان فروردین اشاره وعنوان کرد: از بیست و سوم تا پایان فروردین ادارات و دستگاه های اجرایی با دو سوم نیروها نسبت به  ارائه خدمت  به مردم اقدام نموده و  کماکان اجرای خدمات برخط و غیر حضوری بعنوان یک اولویت اساسی خواهد بود.


نماینده عالی دولت در استان، تمدید طرح فاصله گذاری اجتماعی و ممنوعیت ورود افراد غیربومی و غیر ساکن به شهرها را مورد توجه قرار داد و گفت: این طرح تا پایان فروردین ماه با جدیت و اهتمام نیروی انتظامی استان و بویژه در ایام جشن های نیمه شعبان نیز اجرا خواهد شد.


استاندار قم از آگاهی و دانش عمومی مردم در اجرای دستورالعمل ها و مسائل بهداشتی جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا خبرداد و گفت: ضروری است تا صدا و سیما، رسانه ها و دستگاههای ذیربط در زمینه آموزش، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی لازم در این زمینه اقدام کنند.


وی ادامه داد:در مورد عده کمی از افرادی که برای اجرای طرح های پیشگیری از شیوع بیماری کرونا جدیت ندارند، باید الزامات اجرایی تهیه و اقدام شود.


استاندار قم با بیان اینکه عملکرد استان در سطح کشور بسیار خوب و مناسب بوده است، ادامه داد: این به معنی پایان بیماری کرونا نیست و مردم همچنان باید در خانه برای حفظ قرنطینه خانگی و فاصله گذاری اجتماعی جدیت داشته باشند و حتی الامکان مایحتاج خود را به صورت غیر حضوری و الکترونیک تهیه کنند.


استاندار همچنین با اشاره به در پیش بودن جشن های نیمه شعبان، خاطر نشان کرد: هیچ گونه تجمعی در مسجد مقدس جمکران و سایر نقاط استان جهت برگزاری جشن نخواهیم داشت و تمام برنامه ها به صورت مجازی اجرا خواهد شد و مسئولین امر با هماهنگی رسانه ملی جهت اطلاع رسانی کشوری این موضوع ولزوم عدم سفر از سایر استان ها به قم اقدام می کنند

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بهرام سرمست استاندار قم کرونا استاندار قم تا پایان فروردین بیماری کرونا استاندار قم نیمه شعبان جشن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۶۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان حامی فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مایک جانسون، جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به بهانه افزایش «یهودستیزی» در تجمعات و اعتراضات در دانشگاه کلمبیا ابتدا به دیدار تعدادی از دانشجویان یهودی این دانشگاه رفت و پس از آن تلاش کرد در جمع معترضان سخنرانی کند اما در این سخنرانی هو شد.

جانسون در سخنرانی خود در دانشگاه کلمبیا مدعی شد که دانشجویان و برخی از اساتید کلمبیا از تروریسم حمایت کرده‌اند. او با ادبیاتی تند دانشجویان و معترضان را تهدید کرد که اگر به اعتراضات خودشان پایان ندهند، «گارد ملی» برای پایان دادن این تجمعات وارد عمل می شود.

رئیس جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا به بهانه «حمایت از تروریسم» در تجمعات حامیان فلسطین در دانشگاه کلمبیا، خواستار پایان دادن به این اعتراضات شد.

دانشگاه‌های ییل، کلمبیا و برخی از دیگر دانشگاه‌های آمریکا طی روزهای گذشته صحنه اعتراضات گسترده علیه جنگ غزه و حمایت همه جانبه آمریکا از اسرائیل بوده است.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو     دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

این در حالیست که گارد مسلح ایالتی تگزاس روز گذشته با لشگرکشی به محوطه دانشگاه تگزاس آستین، به وسیله گاز اشک‌آور، هجوم اسب پلیس، دانشجویان حامی فلسطین و معترض به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه را سرکوب کردند.

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • نبرد آمریکا با شعارهای آمریکایی
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • همدلانه با رادیو سلامت برای ارج نهادن مقام معلم | برگزاری پویش روز معلم روی موج سلامت
  •  تداوم تجمعات حامی غزه برغم سرکوب پلیس؛ تظاهرات در دانشگاههای جورج واشنگتن و کالیفرنیا
  • تداوم خشونت پلیس آمریکا با دانشجویان و بازداشت دو استاد دانشگاه  
  • دانشجویان حامی فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا