Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-08@20:29:36 GMT

برنامه مهیج فیفا برای جلوگیری از تأخیر در جام جهانی قطر

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۶۰۸۴

برنامه مهیج فیفا برای جلوگیری از تأخیر در جام جهانی قطر

فیفا با برنامه نسل شگفت‌انگیز قصد دارد تا آموزش‌های لازم برای توسعه فوتبال را در خانه اجرایی کند تا مانع تأخیر در برگزاری جام جهانی 2022 قطر شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سایت فیفا در گزارش اعلام کرد فدراسیون بین‌المللی فوتبال برای آنکه جام جهانی 2022 قطر بدون تأخیر برگزار شود برنامه‌ای جذاب را تدارک دیده که از مردم سراسر جهان خواسته برای حفظ سلامت و تناسب اندام خود در خانه ورزش کنند تا از همه‌گیری ویروس کرونا «COVID-19» در امان بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه شامل جلسات متعدد، شگفت‌انگیز و متنوعی است که می‌توان آن را در حساب کاربری فیفا در گوگل و فیسبوک پیگیری کرد و همزمان با هفته جهانی ورزش و صلح سازمان ملل از روز 6 آپریل (18 اردیبهشت) آغاز شده است.

ناصر الخوری، مدیر برنامه‌های این برنامه جذاب گفت: در زمانی که همه با ماندن در خانه و مشاهده فاصله اجتماعی در سایه شیوع «COVID-19» وظیفه خود را انجام می‌دهند، می‌خواستیم راهی پیدا کنیم که شرکت کنندگان و مخاطبان گسترده‌تری بتوانند همچنان با خیال راحت از برنامه نسل شگفت‌انگیز در خانه بهره مند شوند. این برنامه با ارائه بینش در مورد روش‌های مختلفی که باعث سلامتی و یادگیری مهارت‌های کلیدی زندگی از طریق فوتبال می‌شود به همگان کمک خواهد کرد.

موزا آل محمدی، مدیر بازاریابی و ارتباطات برنامه نسل شگفت‌انگیز گفت: برنامه رسمی هفتگی برای پخش مستقیم جریان‌های لین برنامه از طریق سیستم عامل رسانه‌های اجتماعی GA4Good@ به زودی اعلام می‌شود.

وی در مورد راه‌هایی که با آن‌ها برنامه آنلاین برای مخاطبان مرتبط خواهد بود، اظهار کرد: قصد داریم یک برنامه آنلاین ارائه دهیم که طیف مهیج از قالب‌های جلسه آنلاین تحریک کننده جسمی و روحی را معرفی کند، این برنامه منحصر به فرد برای نسل شگفت انگیز است که می‌توان به دو زبان عربی و انگلیسی آن را دنبال کرد. از همه دعوت می‌کنیم تا به صورت آنلاین با ما همراه شوند و در فعالیت‌های ارائه شده شرکت کنند.

این جلسات به سرپرستی مربیان متخصص برای نسل شگفت‌انگیزی که در خانه آموزش می‌بینند، شامل تمرینات فوتبال خواهد بود که بر تقویت مهارت‌های ارتباطی و رهبری آن متمرکز است. همچنین تعدادی جلسات آنلاین برگزار می‌شود که سفیران و کارشناسان برنامه نسل شگفت‌انگیز در مورد ارزش‌های فوتبال و ورزش برای توسعه سلامتی بحث می‌کنند. آن‌ها شامل جزئیات چگونگی حفظ تناسب اندام در خانه، همراه با زندگی سالم و غذا خوردن صحیح می‌شوند.

برای مخاطبان جوان نیز، خواندن کتاب به شکل آنلاین وجود خواهد داشت که شامل مجموعه داستان‌هایی است که در آن انتقال ارزش‌های مثبت مانند برابری جنسیتی آموزش داده می‌شود.

نسل شگفت انگیز برنامه میراث انسانی و اجتماعی است که در جریان پیشنهاد قطر برای حضور در جام جهانی فیفا در سال 2010 آغاز شده است. این برنامه از قدرت ورزش برای تأثیر مثبت بر زندگی و ایجاد توسعه پایدار اجتماعی در جوامع استفاده می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد برنامه آنلاین  نسل شگفت‌انگیز با نصب اپلیکیشن GA4Good@در فیسبوک ، اینستاگرام و توییتر با فیفا در ارتباط باشید.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: فیفا ویروس کرونا جام جهانی 2022 قطر نسل شگفت انگیز برنامه نسل جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۶۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌‌اندازی آنلاین‌شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در طبس

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان طبس گفت: آنلاین‌شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در شهرستان طبس راه‌اندازی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمد عرب با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به ظهور فناوری‌های دیجیتال، بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک و متوسط و کسب‌و‌کارهای دانش‌بنیان به ضرورت دیجیتالی‌سازی کسب‌وکارشان پی برده‌اند و در همین راستا برگزاری دوره دیجیتال بازاریابی از برنامه‌ها و اولویت‌های توسعه پایدار در روستای تاریخی اصفهک است.

به گفته وی برگزاری دوره‌های دیجیتال بازاریابی در اصفهک در نهایت منجر به این شد تا تعدادی از جوانان و علاقه‌مندان این روستا با همکاری مرکز رشد و فناوری اقدام به راه‌اندازی آنلاین شاپ یا فروشگاه مجازی  کنند که با استقبال خوبی مواجه شد.

عرب خاطرنشان کرد: فعالیت‌های انجام شده در زمینه گردشگری در روستای اصفهک، سازگاری کامل با اهداف و برنامه‌های زیست محیطی دارد و فعالان گردشگری و صنایع دستی و مردم روستا بر این موضوع تأکید دارند.

رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان طبس تصریح کرد: اقامتگاه‌های بومگردی به طور کامل در این مسیر قدم بر می‌دارند و تولید زباله کم، بازیافت زباله و استفاده از موادی که تجدیدپذیر هستند و آسیب کمی به محیط زیست می‌زنند از اولویت‌ها و برنامه بومگردی در اصفهک است.  

انتهای پیام/251/

دیگر خبرها

  • داستان شگفت انگیز دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا؛ قرار نبود اینجا باشی
  • شگفت‌انگیز: زیباترین بهار تاریخ دورتموند!
  • فواید شگفت انگیز خوردن عسل قبل از خواب
  • لبنان خواستار اقدام فوری جامعه جهانی برای جلوگیری از حمله به رفح شد
  • کیفیت شگفت انگیز و هنر عکاس در ثبت تصاویر از یک سرخرطومی
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • آنچلوتی و پرز، زوج قرن برای ساختن دهه شگفت‌انگیز
  • راه‌‌اندازی آنلاین‌شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در طبس
  • تاثیرات شگفت انگیز مصرف روزانه پیاز