Web Analytics Made Easy - Statcounter

علامه با اشاره به انتشار خبری در برخی رسانه‌ها به نقل از مدیر عامل فروشگاه کوثر در جلسه بسیج ملی مبارزه با کرونا، گفت:خبر ابتلای ۲۰ نفر از کارکنان فروشگاه کوثر به کرونا کذب است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، پیرو انتشار خبری در برخی رسانه‌ها به نقل از مدیر عامل فروشگاه کوثر در جلسه بسیج ملی مبارزه با کرونا مبنی بر ابتلای 20 نفر از کارکنان این فروشگاه به کرونا و فوت یک نفر از آنها در روزهای گذشته، علامه رییس هیئت مدیره فروشگاه در گفتگویی به تبیین این مسأله پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: متأسفانه بی دقتی‌هایی در اصل بیان این موضوع و نشر آن در رسانه‌ها رخ داده است، جلسه مورد اشاره جهت تسهیل ارائه خدمات فروشگاه‌های بزرگ برای تأمین مایحتاج ضروری مردم شریف قم در وضعیت کنونی و اقدامات لازم در این زمینه از جمله توسعه فروش اینترنتی و تلفنی برگزار شده است.

 

علامه عنوان کرد: در این جلسه مدیران برخی فروشگاه‌های بزرگ از جمله فروشگاه کوثر به منظور بیان مشکلات کار در این شرائط سخت و ضرورت حمایت بیشتر از فعالیت‌ آنها نکاتی را بیان کردند و از مسئولان محترم تقاضا کردند که صرفاً به تدوین ضوابط و پروتکل‌ها اکتفا نشود و حمایت‌های عملی در این زمینه از فروشگاه‌ها انجام گیرد.

 

وی اضافه کرد: این مدیران در گزارش مشکلات موجود فروشگاه‌ها به مخاطرات کار در شرائط جاری و فداکاری پرسنل فروشگاه هم اشاره کردند و به‌عنوان مثال از بیماری تعدادی از کارکنان طی دو ماه گذشته سخن گفتند، البته به هیچ وجه ثابت نشده است که این افراد به کرونا مبتلا شده اند و تعداد آنها هم 20 نفر نبوده ولی متأسفانه مدیریت فروشگاه جهت بیان سختی کار از این تعبیر عرفی و غیر دقیق استفاده کرده است.

 

رییس هیأت مدیره فروشگاه کوثر خبر ابتلای یک نفر از کارکنان این فروشگاه به کوثر و فوت وی را تأیید کرد و یادآور شد: همکار مرحوم ما یک مسئولیت دفتری داشته است و عموماً در فروشگاه ترددی نداشتند.

 

وی بیان داشت: فروشگاه کوثر و پرسنل خدوم و فداکار آن در حال حاضر برای خدمت رسانی به مردم عزیز با تمام توان در صحنه هستند و تمام تلاش برنامه‌ریزان و کارکنان در جهت ارائه خدمات آسانتر و روانتر به همه همشهریان عزیز می‌باشد.

 

علامه ابراز داشت: تلاش ما این است که بخش فروش اینترنتی و تلفنی را تا حد امکان توسعه داده و حضور مشتریان در فروشگاه را کاهش دهیم، در عین حال مراقبت‌های بهداشتی از پرسنل و مراجعین هر روز به طور کامل انجام می‌شود و علاوه بر پایش مشتریان هنگام ورود روزانه حدود 3 هزار ماسک و دستکش به مشتریان در بدو ورود داده می‌شود؛ امیدوارم رسانه‌ها نیز در شرائط کنونی تلاش کنند که آرامش اجتماعی خدشه دار نشود./1330/

پایان پیام/694

منبع: شبستان

کلیدواژه: فروشگاه کوثر قم جامعه المصطفی کرونا جامعه المصطفی العالمیه نفر از کارکنان فروشگاه کوثر فروشگاه ها رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۶۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746286

دیگر خبرها

  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • ثبت ۱۳۳۰ میلی‌متر باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در سیستان و بلوچستان/ فوت ۱ مبتلا
  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در این استان
  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در این استان/ یک نفر فوت شد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول