Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامحسین محمدی در رابطه با وضعیت ضدعفونی معابر توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ غلامحسین محمدی، رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران، در رابطه با ضدعفونی معابر تهران گفت: ضدعفونی کردن شهرها طبق مصوبه ستاد کرونا انجام می شود و اجرای آن بر عهده نیروهای مسلح و شهرداری است.

او در پاسخ به این سوال که نظارتی بر کاهش میزان آسیب این مواد بر محیط زیست وجود دارد یا نه؟ بیان کرد: قاعدتا این مواد ضدعفونی کننده تبعاتی برای محیط زیست دارد ولی سلامتی مردم در اولویت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی با اشاره به اینکه این مواد ضدعفونی کننده پایه کلر دارند، افزود: معابر شهر به‌طور روزانه ضدعفونی نمی‌شوند این اقدام در قالب 200 اکیپ صورت می‌گیرد.

رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران ادامه داد: این اکیپ‌ها در مناطق مختلف پایتخت اقدام به ضدعفونی می کنند و بیشتر معابر اصلی مورد توجه است.

او یادآور شد: هنوز ضدعفونی کل تهران تمام نشده و تنها معابر اصلی و مهم ضدعفونی شده‌اند و این اقدام در معابر فرعی کمتر انجام گرفته است.

محمدی با بیان اینکه اکیپ‌های آتش نشانی اقدام به ضدعفونی معابر می‌کنند، گفت: برخی فضاها مانند میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه‌ها، ایستگاه‌های مترو و اتوبوس به‌طور مرتب ضدعفونی می‌شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری تهران غلامحسین محمدی کرونا کرونا در ایران ضدعفونی معابر رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران ضدعفونی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۶۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امیر احمدی در بازدید از پروژه تفرجگاهی نالشکینه که با همراهی فرماندار شهرستان بوکان انجام شد، اظهار کرد: نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است و تمام اقدامات انجام گرفته باید طبق طرح‌های از قبل کارشناسی شده و هدفمند باشد.

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام گرفته در سال‌های پیش در نالشکینه بر لزوم ادامه فعالیت‌های عمرانی و فضای سبز در این مکان در سریع‌ترین زمان ممکن توسط بخش‌های مختلف شهرداری تاکید کرد.

سرپرست شهرداری بوکان گفت: فعالیت‌های عمرانی و توسعه فضای سبز در نالشکینه توسط بخش‌های مختلف شهرداری آغاز شده است.

احمدی همچنین در بازدید از پروژه احداث بخش جنوبی خیابان سی متری نالشکینه با بیان اینکه به زودی بخش جنوبی سی متری نالشکینه آسفالت و زیر بار ترافیک خواهد رفت، تصریح کرد: این معبر مهم در هدایت خودروهای عبوری به بخش شمال و جنوب شهر بوکان نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

وی در این راستا ادامه داد: ساماندهی، اجرای فضای سبز و همچنین آسفالت آن در دستور کار قرار گرفته است و به‌زودی این معبر به بخش شمالی خود واقع در دامنه نالشکینه متصل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • تاکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • اتوکلاو پسماندهای پزشکی به صورت مرتب در حال انجام است/ بالاترین استاندارهای جهانی را داریم