Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@16:16:26 GMT

قرنطینه سه‌ روزه در اراضی اشغالی

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۶۸۰۵

قرنطینه سه‌ روزه در اراضی اشغالی

 

به گزارش اسپوتنیک، در آستانه فرارسیدن یکی از اعیاد مذهبی یهودیان «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه اعلام کرد که از ساعت ۴ بعدازظهر روز هفتم آوریل (سه شنبه ۱۹ فروردین) برای جلوگیری از سفر افراد جهت شرکت در مراسم جشن و مهمانی یک قرنطینه سراسری سه روزه در سرزمین‌های اشغالی برقرار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتانیاهو با اشاره به شیوع ویروس کووید -۱۹ در یکی دیگر از اعیاد مذهبی یهودیان در ماه گذشته، اعلام کرد که علاوه بر قرنطینه سراسری در سرزمین‌های اشغالی (از ۴ بعدازظهر سه شنبه تا ۷ صبح جمعه) از ساعت ۶ بعدازظهر چهارشنبه تا ۷ صبح پنج شنبه حکومت نظامی برقرار خواهد شد.

دستور این قرنطینه سراسری در حالی صادر می‌شود که وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی شمار مبتلایان قطعی به ویروس کووید- ۱۹ در سرزمین‌های اشغالی را ۸۹۰۴ نفر (تا شامگاه دوشنبه) و شمار جانباختگان را ۵۷ نفر اعلام کرد.

از سوی دیگر بنا به اعلام دانشگاه جان هاپکینز تاکنون در سرتاسر جهان بیش از ۱.۳ میلیون نفر به این بیماری جدید و مهلک مبتلا شده اند که حدود ۷۴ هزار تن از آنها جان خود را از دست داده اند.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر قرنطینه اسرائیل کرونا رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۶۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن عملیات اخیر خود علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی را تشریح کرد

نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد که این ناوشکن که به نامش اشاره نشده با شماری پهپاد هدف حمله قرار گرفته شده است.

براساس این گزارش یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت: نیرو‌های مسلح یمن سه عملیات نظامی را انجام داده که در جریان آن علاوه بر ناوشکن آمریکایی، یک کشتی متعلق به ایالات متحده در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی را نیز با پهپاد در اقیانوس هند هدف قرار داده است.

ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیرو‌های ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ هدف قرار دهند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • عملیات شهادت‌طلبانه جدید در سرزمین‌های اشغالی
  • ببینید | عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌ های اشغالی فلسطین
  • عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین
  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • هیاتی از مصر به سرزمین‌های اشغالی می‌رود
  • عملیات یمن علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی
  • یمن عملیات اخیر خود علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی را تشریح کرد
  • حزب‌ الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • حمله موشکی از لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی