Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جدید باشگاه استقلال قصد دارد تا پایان هفته جاری بخشی از مطالبات بازیکنان تیمش را پرداخت کند. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، احمد سعادتمند مدیرعامل جدید باشگاه استقلال در روز‌های گذشته به دنبال برطرف کردن مشکلات مالی این باشگاه و پرداخت مطالبات بازیکنان تیمش بوده است و به همین منظور تاکنون با حامی مالی و طلبکاران باشگاه رایزنی‌های زیادی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اکنون شنیده می‌شود سعادتمند منابع مالی لازم برای پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان را تامین کرده و احتمالا تا پایان هفته جاری آبی پوشان بخش دیگری از مطالبات خود را دریافت خواهند کرد.

بازیکنان استقلال تاکنون حدود ۴۰ درصد از مبلغ قرارداد فصل جاری خودشان را دریافت کردند و در حالی که علی فتح الله زاده وعده داده بود بخشی از مطالبات بازیکنان پیش از آغاز سال جدید پرداخت شود، استعفای او و اوضاع نابسامان کادر مدیریتی استقلال باعث شد این وعده عملی نشود و بازیکنان با جیب خالی به استقبال سال جدید بروند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سعادتمند تیم فوتبال استقلال علی فتح الله زاده مطالبات بازیکنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۶۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌زمانی پرواز و خوش و بش رقبای عصبانی (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، مصاف گل‌گهر و شمس‌آذر از هفته بیست و ششم لیگ برتر، اگرچه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید، اما یکی از مسابقات پُر زد و خورد این هفته از رقابت‌ها بود.

دیداری که در آن ۵ کارت زرد به بازیکنان دو تیم داده شد که البته دو کارت زرد سهم معین قربانی بازیکن شمس آذر بود و در نهایت او در دقیقه ۹۷ از زمین مسابقه اخراج شد.

اما نکته جالب این است که بعد از این دیدار پُرتنش، دو تیم روز بعد با پرواز مشترک به تهران بازگشتند و در فرودگاه سیرجان هم در کنار یکدیگر به خوش و بش پرداختند. انگار نه انگار که همین بازیکنان تنها چند ساعت قبل، در یک دوئل خشن مقابل هم قرار گرفته بودند.

تصاویر ثبت شده از بازیکنان گل‌گهر و شمس‌آذر در فرودگاه سیرجان، از جذابیت‌های قابل توجه فوتبال است. عکس‌هایی که توسط امیر گلریز ثبت شده و بار دیگر ثابت می‌کند؛ جنگ برد و باخت در مستطیل سبز و با سوت داور پایان می‌یابد.

دیگر خبرها

  • تهدید قهرمانی استقلال با رفتارهای بچه‌گانه آبی‌پوشان
  • مطالبات ۸۹۵ مالباخته «رضایت خودروی طراوت نوین» پرداخت شد
  • هم‌زمانی پرواز و خوش و بش رقبای عصبانی (عکس)
  • هفته اول خوب باشیم کسب سهمیه المپیک آسان خواهد بود
  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • بازیکنان استقلال شایسته قهرمانی هستند/ از آکادمی استقلال بی خبرم
  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد