Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@17:09:08 GMT

محور کارهای امسال در همه حوزه ها تحقق شعار سال باشد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۷۴۱۸

محور کارهای امسال در همه حوزه ها تحقق شعار سال باشد

سردار کریمی گفت: محور کارها و فعالی های امسال در همه حوزه ها باید تحقق شعار سال باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار « محسن کریمی» در بیست و چهارمین نشست گام دوم کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال گفت: رهبر معظم انقلاب سال جاری را با درایت و هوشمندی سال «جهش تولید» نامیدند که همه اقشار اعم از مردم و مسئولان باید در راستای تحقق این شعار تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه محور کارهای امسال ما نیز در سایر حوزه ها باید تحقق شعار سال که همان جهش تولید است باشد، افزود: این کار باید با استفاده از بیانیه گام دوم به تحقق برسد و امروز کلیدی ترین مسئله سالجاری ایجاد جهش در تولید است.

 

وی با اشاره به گذشت بیش از 40 سال از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و دستاوردهای بی نظیر آن در بخش های مختلف ادامه داد: برگزاری برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس نیز یک فرصت بی نظیر است که می تواند بسیاری از کارهای ماندگار در آن دوران طلایی را بازخوانی کند.

 

این مقام ارشد استان با بیان اینکه بسیاری از کارهای ماندگار در دوران دفاع مقدس امروز می تواند راهگشای بسیاری از مسائل روزمره باشد، خاطر نشان کرد: توجه و پرداختن به آنها و بازخوانی آنها برای نسل جوان و نوجوان ایران اسلامی که آن دوران را درک نکرده اند یک ضرورت مهم است.

 

سردار کریمی با اشاره به برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دوران دفاع مقدس و 6200 شهید استان و پای کار آمدن همه اقشار جامعه برای برگزاری هر چه با شکوهتر این رویداد ملی افزود: اگر بتوانیم دستگاه ها و گروه های مردمی را همانند کنگره پای کار بیاوریم می توانیم بازخوردهای مناسبی در راستای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه داشته باشیم.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه نمایش دستاوردهای انقلاب اسلامی با محوریت شعار سال به خصوص در زمینه های اقتصادی باید در برنامه های چهل سالگی دفاع مقدس گنجانده شود، بیان کرد: ارتباط جهش تولید با دستاوردهای انقلاب می تواند اتفاقات خوبی در استان رقم بزند که اینکار می تواند در برنامه های جانبی چهل سالگی دفاع مقدس گنجانده شود.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در طول این چهل و یکسال دستاوردهای مهمی در حوزه های اقتصادی، معنوی، دفاعی داشته است، گفت: یکی از بارزترین این دستاوردها، خلق روحیه شهادت طلبی و روحیه جهادگری در جامعه است که این به برکت دفاع مقدس است و باید در برنامه های جانبی چهل سالگی دفاع مقدس دیده شود.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: نقش امام و شهدا سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تحقق شعار سال حوزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۷۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران نقش اصلی در تحقق شعار سال را برعهده دارند

امام جمعه سمیرم گفت: با توجه به شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، نقش اصلی بر عهده کارگران است و امید می‌رود امسال با همت کارگران سال رونق باشد و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم حل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام حسین دیانی ظهر امروز _جمعه، هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه سمیرم اظهار کرد: خوشا به سعادت مردم ایران که چنین فرزندانی تربیت کردند و با انجام وعده صادق پوزه رژیم منحوس را به خاک مالیدند و امروز در فضای مجازی، خبری و رسانه‌ای چند روز بعد از تحلیل‌های سیاسی و خبری همه خبر از رشادت غیور مردان جمهوری اسلامی می‌دهند.

وی افزود: دیپلماسی التماس جای خود را به دیپلماسی داده که با میدان همسو است و میدان و دیپلماسی کاری کرده‌اند که اسرائیل مستأصل مانده است و نمی‌داند چه کار کند.

امام جمعه سمیرم عنوان کرد: اوج بدبختی اسرائیل این است که روی تعداد موشک‌های اصابت شده و نشده بحث می‌کند در صورتی که موشک‌ها مهم نیست؛ مهم این است که از کجا و چه نقطه‌ای و چه کسی شلیک کرده است و باعث شکست هیمنه شما شده است.

وی تصریح کرد: مهم این است که ما با جرئت اعلام کردیم که می‌زنیم و زدیم؛ چرا ۸ سال پیش ما این قدرت را نداشتیم ولی امروز میدان ما با دیپلماسی و قدرت شما مردم عزیز همسو شد و این اتفاق افتاد و این پیروزی‌ها مستمر خواهد بود.

حجت‌الاسلام دیانی ضمن تبریک روز شورا و با اشاره به مسائل و مشکلات کارخانه آسفالت سمیرم اضافه کرد: شورا نماینده مردم است و باید از حق و حقوق مردم دفاع کند و نباید یک اشتباه را دوباره تکرار کند که اگر چنین شود از همین تریبون از حق مردم دفاع می‌کنم.

وی با تبریک روز کارگر بیان کرد: با توجه به شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، نقش اصلی بر عهده کارگران است و امید می‌رود امسال با همت کارگران سال رونق باشد و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم حل شود.

امام جمعه سمیرم با تبریک در پیش بودن روز معلم، خطاب به معلمان تأکید کرد: یک نکته در فراز نظام جمهوری اسلامی هست که این معلم سر کلاس به دانش‌آموز من این نکته را بگویید که همانگونه که موشک‌ها به قلب اسرائیل اصابت کرد حجاب هم همین‌گونه اصابت خواهد کرد و با زبان شیرین معلمی به دانش‌آموزان بفهماند که وقتی شما بر سکوی افتخار علمی و ورزشی و..‌. می‌ایستید ۳۰۰ سال غرب را به چالش می‌کشید و این است که غرب از دست ما آسایش ندارد.

وی اذعان کرد: غرب در گوش دنیا خوانده بود که هر زنی می‌خواهد بر سکوی اول بایستد باید روسری از سر خود بردارد و زنان و دختران شیرزن ما ثابت کردند که این چنین نیست و با اصالتی که دارند بر سکوهای دنیا با حجاب ایستادند و اسرائیل و انگلیس از این بابت ناراحت هستند.

حجت‌الاسلام دیانی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی طرح زیبایی را آغاز کرده‌اند و رسانه و مردم باید دست به دست هم بدهند و حمایت کنند؛ نیروی انتظامی همان کسانی هستند که امنیت را برای ما برقرار می‌کنند و اگر مشکلی پیش بیاید به سوی آن‌ها می‌رویم.

وی از مردم خواست تا با همدلی و همکاری طرح عفاف و حجاب نور را حمایت کنیم تا به نتیجه برسد و پوزه غرب را به خاک بمالیم و اسرائیل بداند دلش را به این بی‌حجابی خوش نکند که زنان و دختران ما عفیف و با اصالت هستند و این بی‌حجابی زود گذر است و به زودی جمع خواهد شد.

کد خبر 748106

دیگر خبرها

  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • کارگران نقش اصلی در تحقق شعار سال را برعهده دارند
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد
  • اداره سرمایه انباشته وقف باید علمی باشد/ تحقق شعار سال در حوزه کشت و صنعت
  • ابعاد مختلف عملیات «وعده صادق» برای نسل جوان تبیین شود
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • نوری؛ استاندار: برای پیشرفت مازندران برنامه داریم
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • ابرپروژه سد و نیروگاه «اومااویا» نمونه توان صنعت فنی و مهندسی کشور است
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی