Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@06:33:34 GMT

نذروات شعبان و رمضان برای مقابله با کرونا هزینه شود

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۷۵۲۲

نذروات شعبان و رمضان برای مقابله با کرونا هزینه شود

مریم بیدخام روز سه شنبه در نشست کارگروه اجتماعی ستاد استانی مبارزه با کرونا که با هدف ساماندهی نذورات مردمی و خیرین در ایام شعبان و ماه رمضان برگزار شد،افزود: بسیاری از خیران و تشکل‌های مردمی هرساله جشن‌های نیمه شعبان را برگزار می‌کردند که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم حفظ سلامت مردم چنین امکانی فراهم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن نیمه شعبان و ماه مبارک رمضان، از عموم مردم و خیران دعوت می‌شود تا هزینه برگزاری جشن‌ها را به حساب هلال‌احمر و به منظور مقابله با بیماری کرونا واریز کنند تا با نظر مساعد خیران در محل های ضروری و مورد نظر هزینه شود.

بیدخام به لزوم ساماندهی کمک‌های مردمی و خیران و جمع‌آوری هزینه‌ جشن‌های نیمه شعبان برای مقابله با بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: بهتر است هزینه های یاد شده امسال صرف مقابله با کرونا و حمایت از اقشار آسیب پذیر شود.

این مسؤول تصریح کرد: از خیران و افرادی که هر سال جشن‌های نیمه شعبان را برگزار می‌کردند، دعوت می‌کنیم تا امسال هزینه برگزاری جشن‌ها را به حساب هلال‌احمر و به منظور مقابله با کرونا واریز کنند تا با محوریت دانشگاه علوم پزشکی هزینه شود.

بیدخام با تقدیر از مشارکت شهروندان در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت اصول بهداشتی مورد تاکید کادر درمان و بهداشت استان،گفت: استان قزوین تاکنون با تلاش‌های صورت گرفته توانسته نمره خوبی در مقابله و کنترل بیماری کرونا به دست آورد که این روند باید همچنان ادامه باید.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین به تبعات آسیب‌های اجتماعی پس از کرونا اشاره کرد و گفت: در خصوص این بحران در حال حاضر برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با کرونا در دستور کار قرار گرفته است، اما پس از مهار این ویروس باید تدابیر لازم برای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی ایجاد شده اندیشیده شود.

بیدخام خاطرنشان کرد: در این روزها، بسته های غذایی و بهداشتی با مشارکت‌های مردمی و دستگاه های حمایتی از جمله بهزیستی، کمیته امداد و هلال احمر تهیه شده و در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفته و علاوه بر آن با هماهنگی‌های بعمل آمده مقرر شد هلال احمر نسبت به حمایت از بیماران خاص اقدام کنند.

 وی یادآور شد: شماره حساب خیران جمعیت هلال احمر استان قزوین به شماره ۵۲۸۶۸۶۸۶۳۷ نزد بانک ملت آماده جمع آوری کمک‌های مردمی است.

برچسب‌ها ویروس کرونا سازمان های مردم نهاد استان قزوین مشارکت اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سازمان های مردم نهاد استان قزوین مشارکت اجتماعی ویروس کرونا سازمان های مردم نهاد استان قزوین مشارکت اجتماعی مقابله با کرونا نیمه شعبان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۷۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد.وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد.وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع ترین خبرهای امسال دارفانی را وداع گفت‌.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902553

دیگر خبرها

  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • کل‌کل دیدنی نیما شعبان‌نژاد و نعیمه نظام‌دوست؛ بشین خانم محترم! (فیلم)
  • افشاگری کیهان از مخالفت دولت با لایحه حجاب | گیر داستان کجاست؟
  • افشاگری کیهان درباره مخالفت دولت با لایحه عفاف و حجاب
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | حقوق حداقل‌بگیران چند درصد افزایش می یابد؟
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا