Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه کمیلی، جانشین بسیج جامعه پزشکی سیستان وبلوچستان از توزیع530 قوطی محلول ضدعفونی در راستای پیشگیری از ویروس کرونا در استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه کمیلی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون گفت: در راستای مقابله و پیشگیری از ویروس منحوس کرونا کووید 19 طی روزهای اخیر 50 بسته بهداشتی و 530 قوطی محلول ضدعفونی بین مردم، نهادها و ادارات مختلف سیستان و بلوچستان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه از اعزام۲تیم جهت آموزش ونصب پمفلت درجایگاه سوخت خیابان های بعثت وطباطبایی زاهدان توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اشاره کرد و افزود: در اقدامی دیگر در جهت کمک به کنترل بیماری کرونا، 10 تیم جهت آموزش ونصب پمفلت درنانوایی ها و آرایشگاه های سطح شهر زاهدان اعزام شدند.
 
  این مقام مسئول در ادامه به توزیع محلول ضدعفونی به خواهران بسیجی مشارکت کننده در طرح ملی نقش آفرینی بانوان پرداخت و گفت: توزیع شیر خشک و غذای کمکی بین مردم باهمکاری جمعیت هلال احمر، شبکه بهداشت ودرمان ودفتر بسیج جامعه پزشکی  شهرستان هیرمند از دیگر اقدامات صورت گرفته می باشد.
 


کمیلی بیان کرد: توزیع 500 برگ پمفلت پیشگیری از کرونا،غربالگری از 36 هزار و 113 نفر شهروند به همت کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان ایرانشهر با همکاری مرکز بهداشت این شهرستان و همچنین توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی در شهرستان سراوان دیگر اقدامات صورت گرفته در این خصوص می باشد.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بسیج جامعه پزشکی محلول ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۸۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم امدادرسانی به ۱۳ شهرستان سیل زده سیستان و بلوچستان

سید محمد مهدی سجادی گفت : از روز ۲۸ فروردین ماه تا امروز سوم اردیبهشت؛ ۱۳ شهرستان ایرانشهر، سیب و سوران، سراوان، مهرستان، خاش، نیکشهر، زاهدان، میرجاوه، کنارک، سرباز، دلگان، فنوج، چابهار درگیر سیل و آبگرفتگی بودند.

وی ادامه داد: علاوه بر امدادرسانی به ۴۶ هزار و ۸۱۵ سیلزده، سه هزار و ۴۲ نفر نیز اسکان اضطراری یافتند و همچنین با تلاش بی‌وقفه امدادگران، ۶۱ نفر به مناطق امن منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: همچنین در سیل و آب‌گرفتگی هفت روز گذشته به دلیل مسدود بودن راه‌ها ۱۹۴ سورتی پرواز جهت توزیع اقلام زیستی از طریق امداد هوایی در ۲۷۵ روستا متاثر از سیل انجام شده است.

وی اظهار کرد: در این مدت، ۶۷۲دستگاه چادر امدادی، پنج هزار و ۵۹۶ تخته پتو، سه هزار و ۲۱۵ تخته موکت، سه هزار و ۹۶۲ کیلوگرم نایلون پوششی، ۹ هزار و ۴۴۰ بسته غذایی، ۱۰ هزار و ۱۰ عدد قوطی کنسرو، ۶ هزار و ۲۵۰ کیلوگرم برنج، ۲۱۹ قوطی روغن،۱۲ هزار و ۱۲۴ بطری آب معدنی، ۳۲ کیلوگرم حبوبات و سایر اقلام زیستی میان متأثران از سیل و آب‌گرفتگی توزیع‌شده است.

سجادی خاطر نشان کرد: ۱۱۱ تیم عملیاتی شامل ۴۵۴ نیروی هلال‌احمر در عملیات امدادرسانی به ۱۳ شهرستان متأثر از سیل و آبگرفتگی در جنوب سیستان و بلوچستان مشارکت داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان
  • روستاییان وعشایر جنوب سیستان وبلوچستان خوشحال از باران‌ها اخیر
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده شش شهرستان سیستان وبلوچستان
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • انواع شیرخشک در تمام داروخانه‌های قم موجود است
  • تداوم امدادرسانی به ۱۳ شهرستان سیل زده سیستان و بلوچستان