Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیأت ووشو استان اصفهان گفت: در اصفهان در بخش تالو بسیار قوی هستیم اما در بخش ساندا ضعف داریم، طبق برنامه ریزی‌های انجام شده مقرر شد که از طریق رده‌های پایه و جذب استعدادها بخش ساندا استان را نیز تقویت کنیم.

محسن روناسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان پیرامون عملکرد کلی هیأت ووشو استان در سال ۹۸ اظهار داشت: با توجه به عملکرد سال‌های گذشته ووشو در اصفهان، در سال ۹۸ نیز ووشو استان در سطح کشور مقام اول را در رده‌های سنی مختلف کسب کرد، در سال ۹۸ با توجه به برگزاری مسابقات استانی در رده‌های مختلف ۳۵ نفر از ووشوکاران اصفهانی به اردو تیم‌ ملی دعوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت ووشو استان اصفهان ادامه داد: در دو حوزه اصلی ووشو اصفهان یعنی خانه ووشو مارچین و شهرک ولیعصر کلاس‌های آموزشی توسط برترین مربیان استان به صورت پیاپی برگزار شد که در نهایت حوزه آموزش ووشو اصفهان توسط اداره کل ورزش و جوانان استان به مقام نخست در بین تمام رشته‌های ورزشی استان دست یافت.

وی تصریح کرد: در خانه‌های ووشو استان اصفهان با کمبود تجهیزات سخت‌افزاری مواجه بودیم که خوشبختانه توانستیم نواقص و نیاز‌ها را بر طرف کنیم، همچنین هیأت‌های‌ شهرستان چند  نقطه از استان نیز در سال ۹۸ راه‌اندازی و بهره‌برداری شد.

روناسی افزود: طبق روال هر سال مراسم تقدیر از قهرمانان و پیشکسوتان نیز در سال ۹۸ صورت گرفت؛ در بخش اداری نیز با تغییرات مواجه بودیم که این تغییرات عمدتا برای استفاده از تمام پتانسیل‌های موجود در استان شکل گرفته است.

رئیس هیأت ووشو استان اصفهان در خصوص اصلی‌ترین مشکل ووشو استان در سال ۹۸ گفت: اصلی‌ترین مشکل در ووشو استان بحث عدم گرایش ورزشکاران به سمت رشته ساندا بود، در اصفهان در بخش تالو بسیار قوی هستیم اما در بخش ساندا ضعف داریم، طبق برنامه ریزی‌های انجام شده مقرر شد که از طریق رده‌های پایه و جذب استعدادها بخش ساندا استان را نیز تقویت کنیم.

وی در خصوص برنامه هیأت ووشو استان برای سال ۹۹ افزود: برنامه برگزاری مسابقات جام رمضان را در دستور کار داشتیم که با شیوع بیماری کرونا برگزاری این بازی‌ها در هاله‌ای از ابهام است، مسابقات استانی نیز چنانچه طبق برنامه با تغییری مواجه نشویم از اواخر خرداد ماه آغاز خواهد شد، همچنین در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری لیگ استانی ووشو در دو‌بخش آقایان و بانوان هستیم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/ص۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش اصفهان هیأت ووشو اصفهان ووشو اصفهان ووشو ورزش بانوان ووشو استان اصفهان هیأت ووشو استان رئیس هیأت ووشو بخش ساندا سال ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۸۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ نماینده ولی فقیه ئر استان لرستان گفت:مسجد پایگاه دین، اخلاق ،معنویت و بزرگترین مرکز  کسب آگاهی و والاترین کانون احیا و تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی است .
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی با تاکید بر اینکه مسجد باید محور و کانون همه فعالیتهای فرهنکی ،سیاسی و اجتماعی در حامعه باشند، فزود:بهره گیری از همه ی ظرفیتهای استانی را برای رونق مساجد و جذب جوانان مومن، نخبه و انقلابی خواستار شد .
فرمانده سپاه حضرت ابالفضل(ع) لرستان هم به هجمه ی گستره فرهنگی دشمن علیه ملت ایران و ارزشهای اسلام و انقلاب اسشاره کرد و گفت: مساجد باید محل رجوع مردم و مرکر حل مشکلات آنان باشد .
 سردار باقری افزود: یک هزار و ۸۰۰ پایگاه بسیج در استان وجود دارد و برنامه ریزی شده همه آنان را به مساجد منتقل کنیم .
مدیر کل صداوسیمای استان لرستان هم گفت: هویت بخشی به مساجد و تولید برنامه های مختلف فرهنگی، سیاسی ،اجتماعی واقتصادی با محور مساجد و استودیو گریزی را از سیاست های رسانه ملی برای محور قرار گرفتن مساجد عنوان کرد و افزود: آماده ایم تا پایان سال هر هفته بخشی از برنامه های تولید محتوا در صداوسیمای لرستان را در یکی از مساجد برگزار کنیم .  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



 

دیگر خبرها

  • مخبر: باید برای تقویت انگیزه معلمان تلاش کنیم
  • استعدادیابی آینده سازان فوتبال در استان یزد
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • اغلب تخلفات در بین کارمندان ناشی از جهل به قوانین است
  • تمرین مشترک ملی‌پوشان ووشو با چینی‌ها
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها
  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • اصفهان برترین استان در استعدادیابی کشتی
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان